Conform Ordinului CNAS nr.98/2015, citez:
"(3) Cererea de eliberare a cardului duplicat, completată şi semnată de către titularul sau, după caz, reprezentantul legal ori împuternicitul acestuia, pentru situaţia prevăzută la art. 2 alin. (1) lit. b), se depune la sediul casei de asigurări de sănătate unde este luat în evidenţă asiguratul sau se transmite prin servicii poştale şi este însoţită de următoarele documente:
a) copia actului de identitate sau alte acte doveditoare, după caz, privind modificarea datelor personale de identificare ulterior datei de emitere a cardului naţional;
b) cardul naţional emis iniţial;
c) dovada plăţii contravalorii cardului duplicat şi a distribuţiei acestuia. Plata contravalorii cardului duplicat se realizează în contul deschis pe seama casei de asigurări de sănătate unde este luat în evidenţă asiguratul sau la sediul casei de asigurări de sănătate."
brorobert întreabă: