In ce priveste o agentie imobiliara, ai nevoie TOT TIMPUL de un jurist si un contabil autorizat, fiindca sunt contracte legale, care ai obligatia sa le completezi cu fiecare client, propietar, chiras si vanzator, confrom intelegeri intre voi, folosind articole de lege pe care trebuie sa le cunsoti f bine, ca sa stii unde-i incadrezi pe fiecare in parte, ca altfel risti sa fii tarat prin judecati si sa platesti tu, ceea ce nu ai mentionat in contract sa plateasca vanzatorul sau cumparatorul.
Asta este munca de jurist, angajat full time, nu de ajutor ocazional!
Contabilul trebuie sa traga banii de la chirias, sa plateasca datoriile casei si ce ramane sa plateasca partial propietarului si un mic procentaj din suma, sa il opreasca in compania ta.
Megi la Registrul Comertului, acolo te vor ajuta (poate gasesti si juristi care iti fac actele de societate).
Pastreaza TOATE chitantele de la cheltuielile de infiintare si da-le contabilului spre decontare (sa le poti lua inapoi de la firma, fara impozit)!
Cauta-ti un contabil priceput, de incredere, pentru firma!
Fara contabil nu se poate duce o firma.
El te va putea ghida /ajuta in toate demersurile legate de firma.
Faza este ca nu mi-am facut cu scopul sa manageriez o firma, ci doar sa activez ca agent imobiliar.
m-a ajutat un jurist, ruda aceea doar mi-a facut actele, dar nu m-a ajutat sa le si completez, zic mercii.
Si nu imi pot permite momentan sa dau banii unui jurist sa ma ajute sa comletez.
La infiintarea unei firme /PFA, PRIMUL DRUM trebuie sa faci la Registrul Comertului, unde gasesti TOATE formularele si esti indrumat GRATUIT.
Ceea ce te costa sunt: taxa de timbru pentru autorizare (judecator), publicarea in Monitorul Oficial, transportul pentru drumurile de umblat.
Ruda ta juristul te poate ajuta la formularea actelor de societate (Contract de societate, Statut).
Apeleaza la un contabil autorizat, care iti poate completa toate formele, formularele si actele cu autorizarile si ce mai ai nevoie.
In ce priveste o agentie imobiliara, ai nevoie TOT TIMPUL de un jurist si un contabil autorizat, fiindca sunt contracte legale, care ai obligatia sa le completezi cu fiecare client, propietar, chiras si vanzator, confrom intelegeri intre voi, folosind articole de lege pe care trebuie sa le cunsoti f bine, ca sa stii unde-i incadrezi pe fiecare in parte, ca altfel risti sa fii tarat prin judecati si sa platesti tu, ceea ce nu ai mentionat in contract sa plateasca vanzatorul sau cumparatorul.
Asta este munca de jurist, angajat full time, nu de ajutor ocazional!
Contabilul trebuie sa traga banii de la chirias, sa plateasca datoriile casei si ce ramane sa plateasca partial propietarului si un mic procentaj din suma, sa il opreasca in compania ta.
Dacă ți-e frică de greșeli la completare, cum o să conduci SRL-ul?
Pui degetul când semnezi? Sunt firme. Dai 1200 lei și completează ele tot.
Nu te ajută nimeni pe gratis. Găsește un jurist. Dacă nu ai cunoștințe juridice, riști să faci multe greșeli.
Nu-ti este frica sa ceri unor straini sa se ocupe de ceea ce nu stii? Incearca tu cu cartile,, dictionarul daca nu vrei sa apelezi la avocati sau alte persoane din astea pricepute. (eu am facut asa, dar nu am mai completat si "foile mele") Desigur ca merge sa pui intrebari aici, insa nu-ti recomand sa te iei dupa ei.
Faci mai multe copii, completezi ce sti si ce nu, cauti pe net. In plus gasesti mai mult ca sigur tutoriale pe net cum sa completezi respectivele formulare.
https://youtu.be/7eocEPtWKII
Fabiii întreabă: