Sa ramai cu produsul, iar a doua oara sa te gandesti mai mult cand cumperi ceva. Daca au trecut cele 48h si nu mai accepta returul, asta este. Nu ai ce face.
Una-i "solicitarea de retur de produs " si alta este "retragerea din contract" ( adica, renuntarea la cumparare)!
In realitate, tu RENUNTI LA CUMPARARE (te retragi din contractul cu PC Garage), nicidecum nu ceri/soliciti RETURUL PRODUSULUI!
Renuntarea la cumparare(retragerea din contract) are alta procedura si anume :
"Consumatorul informeaza PC Garage S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract."( vezi sectiunea "Procedura de retragere din contract " de pe website-ul PC Garage: https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/ ).
Este dreptul tau de consumator, conferit de art. 9 din OUG nr.34/2014, ca sa renunti la cumpararea produsului in termen de 14 zile din ziua cand ai intrat in posesia fizica a produsului. Renuntarea(retragerea) nu trebuie justificata!--- citeste legea : http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru asa zisul "Retur de produse", website-ul PC Garage face precizarea ca :
" Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
* Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
*Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
* Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
* Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru."
"Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul PC Garage S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului."
Chit ca din cate se pare alessia5158 are dreptate, el de fapt doreste renutarea la cumparare. https://www.pcgarage.ro/info/returnare-si-garantii/politica-de-returnare/
Returul produselor se poate face numai pentru cele cumparate online. Cele ridicate din magazin sunt la discretia conducerii. Daca vor ei ti le schimba, daca nu, asta e! Foaia de retur o puteai completa online si duminica.
fundata32332 întreabă:
fundata32332 întreabă: