In acest caz cel mai bine este sa mergi la unitatea bancara unde ai avut cardul si acolo pot verifica si poti primi informatiile necesare.
Noi n-avem de unde sti despre ce este vorba si n-are rost sa facem ipoteze - greseala a bancii, o persoana ti-a virat banii in cont in mod gresit sau nu, etc.
''cum ca pe contul meu'' vezi ca l-ai repetat de doua ori
I-ai contactat pe cei de la banca?
100% o incercare de frauda NU din partea bancii.
Ca sa "dispui de disponibilul" asa cum scrii, fraudatorii iti fac o propunere (ca din partea bancii) si iti cer niste date personale, printre care de exemplu datele unui card. Nu poti sa stii ce au de fapt in cap dar ei stiu.
Principiile generale ale mesajelor prin e-mail sunt:
- banca nu solicita date personale prin email si nici prin mesaje telefonice nesolicitate.
- daca se poate. se controleaza structura adresei din email.
De exemplu, poate sa stea o adresa cunoscuta, cu un mic adaos, cam asa
vreau-tot-de-la-tine@BancaCunoscuta.hot-mare.com
E-mailurile pirat de genul acesta reproduc mai bine sau mai neindeminatec simbolurile bancii. Deschiderea lor sau apasarea pe linkurile duce la surprize neplacute.
- ori de cate ori ai dubii intreba direct la sursa (banca)
Nu mai bine suni tu direct la banca pentru lamuriri? In ziua de azi, fraudele pe Internet au luat amploare si sunt zeci de posibilitati. Doar banca te poate scapa de grija si dubii. Solutie mai buna nu iti pot da.
O zi buna!
Mergi si intreaba la banca, fie ei avandu-te in baza lor de date s-a facut o confuzie, fie e o porcarie online. Raspunsul nu-l gasesti aici mergi la ei si intreaba
anonim_4396 întreabă: