| Raul199612 a întrebat:

Sunt din Gheraiesti si vreau sa fac ceva.

Deci eu sunt la liceu in clasa a 9 si sunt la profilul mecanic auto dar vreau sa ma schimb la alt profil adica turism sau economie, dar mai sigur Tursim.
Problema e ca nu stiu daca se poate face asa pentru ca eu nu am avut medie de turism, la turism se intra cu 7.31 si eu am avut 6.30, dar am auzit pe multi ca daca inveti primul semestru la mecanica si iei note bune poti sa intrii la Turism din sem al 2-lea.

Va rog sa imi ziceti si mie ce trebuie sa fac si daca este posibil si ce imi sugerati sa fac

PS: VREUA SINCERITATE SI FARA RASURI

fundita :*:X +Vot**

12 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Imi pare rau dar nu o sa-ti fie aprobat transferul. In cl. a IX-a transferul se poate face numai dupa primul semestru si numai daca ai fi avut media de intrare mai mare decat aceea a ultimului intrat.
Transferul se face in conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor scolare din invatamantul preuniversitar, aprobat prin Ordinul MECTS nr. 4925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, citez:
"ART.136.(1) Elevii din clasa a IX-a se pot transfera numai după primul semestru, dacă media lor de admitere este cel puţin egală cu media ultimului admis la specializarea la care se solicită transferul."

| Raul199612 explică (pentru Ioandelasal):

Pai daca iau media mai mare decat cel mai mic din clasa nu pot sa ma mut? in al doilea semestru?

Adica ma refer media de pe primul semestru din clasa a 9

| Ioandelasal a răspuns (pentru Raul199612):

La transfer se ia in considerare media de intrare la liceu si nu media de pe semestrul I, citeste cu atentie regulamentul citat.

Deci nu ma pot transfera?

Regulamentul spune ca nu o sa-ti aprobe transferul. Tu poti sa incerci, n-ai nimic de pierdut.