Da-le telefon si solicita-le adresa si, daca nu o spun, poti sa le spui ca o sa-i reclami la protectia consumatorului, fiindca au incalcat prevederile legale.
Acel curier "al lor"ar trebui sa-ti aduca si contravaloarea achitata a produsului ( comerciantii incheie, de regula, contracte de prestari servicii cu o firma de curierat) --- in caz contrar, ramai si fara produs si cu banii dati ( am patit-o!).
Faci o reclamatie la protectia consumatorului( asa cum ti-a spus userul Ioandelasal) in baza prevederilor OUG nr.130/2000. Citeste art. 3 si 4( nu strica sa citesti si celelalte capitole, inclusiv SANCTIUNI!) din ordonanta : http://www.anpc.gov.ro/......02000.html
De obicei, termenii si conditiile generale ale comerciantului afisate pe site reprezinta clauzele contractului incheiat, atat timp cat nu lipsesc consumatorii de drepturile conferite prin lege. Din acest motiv, dar si pentru ca la momentul lansarii comenzii consumatorul trebuie sa bifeze o casuta, cum ca a citit si a acceptat termenii si conditiile, este important ca aceste reguli sa fie citite inainte de a plasa o comanda.
P.S. Trimite-le un e- mail ( cu solicitarea ta inclusiv informatia asupra modalitatii de returnare a pretului platit )in prealabil sezizarii OPC --- asteapta raspunsul lor. Cele doua e-mailuri atasaza-le reclamatiei.
Cauta din nou pe site-ul de unde ai comandat numarul de telefon sau poti face o reclamatie
Daca gaseam pe site nu as fi facut postul... dar mersi e rasp