| TraficantDePufuletzi a întrebat:

SALUT TPU! Am comandat un iphone 3g de pe okazii.ro iar ca ramburs mi-a venit un amarat de LG nenorocit! vanzatorul si-a sters datele, nu raspunde la telefon si nu mai pot da de el!
CE SA FAC? REPEDEEEE
FUNDA!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Fa-i plangere penala pentru inselaciune.

5 răspunsuri:
| KinekT a răspuns:

Daca ai nr-ul de telefon du-te la politie stiu ei ce sa faca laughing

| MadRabbiT a răspuns:

Daca ai nr da'l la politie daca nu bafta altuia laughing

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. Daca un cumparator primeste alt produs decat cel comandat sau este prejudiciat material, acesta poate transmite o cerere scrisa catre suport@okazii.ro sau ne poate contacta telefonic la 0374.652.944. Este necesar ca utilizatorul sa ne specifice detalii cuprinzatoare pentru a-l putea ajuta, respectiv numele de utilizator cu care este inregistrat pe site, precum si numele utilizatorului de la care a achizitionat produsul.

Echipa de Asistenta Clienti va face toate demersurile necesare pentru a rezolva pe cale amiabila sesizarea. Okazii.ro se implica in solutionarea unor astfel de cazuri prin contactarea vanzatorului si prin discutii ce duc la stabilirea unei intelegeri intre participantii la tranzactie. In acelasi timp, personalul specializat in astfel de cazuri aduna toate dovezile aferente tranzactiei, respectiv documente de trimitere si de primire ale produsului, email-uri si discutii intre utilizatori, precum si poze ce pot ajuta in rezolvarea situatiei aparute. De asemenea, pentru a pastra un mediu de tranzactionare curat, tinem legatura cu Politia Romana cu care colaboram in vederea eliminarii utilizatorilor de acest fel de pe site.

Recomandam tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului activarea acestei optiuni. Serviciul este gratuit si se activeaza instant pentru vanzatorii din cadrul site-ului. Okazii.ro protejeaza cumparatorii prin intermediul serviciului Garantia de Livrare. Principalul avantaj al acestui serviciu este protectia sporita a cumparatorului prin garantarea primirii produsului descris pe site. In caz contrar, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Asteptam informatiile legate de achizitia pe care ati prezentat-o pentru a va putea ajuta si a solutiona in mod favorabil situatia aparuta.

O zi buna,
Okazii.ro

| TraficantDePufuletzi explică (pentru Okaziiro):

Am sunat la okazii si nu am rezolvat nimic, ati spus ca nu poate fi contactat. shonline il cheama pe acest individ pe site, si-a sters toate produsele sa creada politia ca am mintit. am facut plangere

| SskorpyonN a răspuns:

Sa trimiti emailuri la okazii.ro sa suni la nr lor dale fax fa ori ce