| stefstefansteff123 a întrebat:

Salut TPU, am fost recent la un GSM pentru a-mi schimba display-ul la telefon (l-am folosit foarte mult timp fără să îl schimb) iar persoana de acolo m-a pus sa semnez ceva pe propria răspundere că ei nu sunt responsabili pentru alte defecte ce ar putea apărea și ca display-ul pus de ei are garanție 3 luni.
Întrebările mele sunt: de ce garanție 3 luni iar în alte părți este de 2 ani? De ce nu sunt responsabili în cazul în care apare un alt defect? Este legal asa ceva?
Cum au reușit să fie autorizați în cazul în care ceva nu este legal aici?

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

1.Probabil atat este garantia la ei.
2.N-au de ce sa fie responsabili pentru alt defect, mai ales ca pot aparea alte defectiuni, dupa cum spui telefonul este vechi.
3.Nu vad ca ar fi ceva nelegal, au fost autorizati fiindca indeplineau conditiile de autorizare.

| VoidEternal a răspuns:

Pentru ca nu sunt piese originale. Si chiar daca ar fi, in general cred ca garantia de 2 ani e valabila per produs complet nu pe piesa. Poate gresesc though, nu sunt 100% sigur ca asa e. Unele magazine/service-uri pot oferi garantie mai lunga dar probabil isi asuma sa iti repare produsul pe cheltuiala proprie.

| LordCristobal a răspuns:

Sincer mai bine ti-ai lua alt telefon.O schombare de display costa 500 de lei daca vrei sa ai cat de cat parte de o reparatie buna.Ca iti pune o chinezarie de display telefonul te mai tine cateva luni, eu am patit treaba asta.

| Xpressurself a răspuns:

Pentru ca nu iti dau ei garantie, atat are garantie ecranul. Probabil nu este original. Costa foarte mult.
Ce ai semnat e probabil ca sa nu zici dupa aia ca ti l-au stricat ei si sa ceri despagubiri. De exemplu telefonul poate fi preluat de o persoana care cu asta se ocupa, doar il preia si apoi il trimite mai departe la depanare si atunci tu spui ca iti asumi raspunderea pentru alte defecte pe care posibil nu le-ai stiut dar existau. Ai spart telefonul si spui ca e doar ecranul. Dar poate s-au defectat si alte componente.