| neergaby a întrebat:

am si eu o intrebare. Am un telefon Nokia lumia si de la bun inceput am intampinat probleme, cand vorbeam cu cineva la telefon in casti se auzea foarte tare si neclar. L-am dus la garatie l-au tinut vreo 2-3 saptamani. Tot la fel facea. Am dat o revenire la setarile din fabrica si-a revenit pana cand am mai dat o resetare findca se misca greu de la aplicatii. Acum are aceias problema cu vorbitul la casti + ca a mai aparut problema la internet merge doar cand vrea el... Acum intrebarea e. Pot cere inlocuirea produsului?
Am citi pe net asta: http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_vanzarii_prod uselor.php Capitolul 3 art.10 si 11. Funda celui care ma lamureste cum sta treaba!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, poti cere inlocuirea telefonului, daca te incadrezi in termenele prevazute de lege, art.16-18, citez:
"ART.16.Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
ART.16^1.După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.
ART.16^2.Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.
ART.17.Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
ART.18. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate."

0 răspunsuri: