| Khero a întrebat:

Care este limita maxima, in care un comerciant este obligat sa repare un produs, in urma garantiei? Ma refer la termenul maxim in care teoretic trebuie sa-mi primesc produsul inapoi. Daca se poate sa imi lasati si articolul din legislatie. O zi buna!

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Conform art.11, alin.4 din L.449/2003, cu md. si compl. ulterioare, citez:
"(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."

0 răspunsuri: