| Nu-l_Mai_Stiu_Eu_1998 a întrebat:



Sunt student la facultate, anul acesta trebuie sa imi dau licenta. Am fost dat afara din camin la inceputul anului universitar datorita restantelor (tin sa va spun ca administratorul m-a asigurat va nu vor fi probleme datorita faptului ca am licenta de dat).

Ma rog, la ziua cazarilor au intrat in camera sa ne evacueze pe toti restantierii, nici nu au putut sa ma anunte cu o zi doua inainte ca sa imi fac un plan (scuza a fost ca s-a schimbat regulamentul intern asa deodata si ca se doresc doar integralisti) la alte camine nu am gasit loc din cauza faptului ca nu mai erau locuri.

Chirie nu imi pot lua din cauza unor probleme financiare in familie.

Nu pot munci datorita programului de la facultate care se schimba mereu la modul ca aflu ce ore fac si ce profesori vin sau nu la ore in ziua respectiva.

Eu stiu sigur ca sunt restantieri care stau in caminul facultatii si asta ma enerveaza si mai tare (spaga, relatii etc.)

Ce as putea face in situatia asta? Pana acum am mai stat la prieteni insa nu pot continua asa tot anul. Am o licenta de scris, am de invatat pentru restante iar conditiile actuale si stesul provocat de situatia aceasta ma distrug.

3 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu merită să invidiezi pe cei cu pile, consum de neuroni, fiecare cu soarta lui.
Dă un anunț că cauți gazdă contra meditație pentru un copil la materia la care te pricepi, sau să grijești de un bătrân ( cumpărături, etc) sau invalid contra cazare. Am văzut un restaurant dintr-o rețea care oferea cazare pentru studenți pentru orar part time la ei. Sau persoane plecate din țară la care să le supraveghezi apartamentul locuind acolo. Sau o firmă cu o cameră de gardă unde să devii paznic de noapte, păzind firma prin prezența ta acolo. Sau o familie cu o fată de măritat care se mărită greu ( glumă pe jumătate). Caută. luptă.

| Emma30555 a răspuns:

Cauta sa stai în gazda, posibil sa fie mai ieftin,

| Haygram a răspuns: