anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare.
Am trimis o sesizare la Orange, departamentul tehnic, unde am sesizat problema de retea in zona mea. Ar trebui sa primesc raspuns in 48 ore, cel putin asa mi s-a spus pe email.

Mentionez ca am problema de retea dupa ce Orange a "facut lucrari de extindere a retelei in zona". Mi-au trimis SMS saptamana trecuta in care mi s-a spus despre lucrari. Dar e mai rau ca inainte pentru ca nu mai am deloc semnal 3G/3G+.

Intrebarea mea este: Daca in urma sesizarii mele Orange nu rezolva problema, in schimb ma abureste cu mesaje, pot reclama problema la ANCOM?

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Da, dar mai intai incepe cu ANPC pentru ca ti-au incalcat drepturile de consumator prin frustrarea de folosire a telefonului, timp indelungat.

0 răspunsuri: