| TheRealFantasy a întrebat:

Salutare! As vrea sa fac o contestatie pentru o amenda, am depasit o masina de scoala care mergea foarte incet (30-40 km), de pe linie discontinua si am iesit un pic peste linia continua (100-150 metri, pentru. ca a trebuit sa prind un pic de viteza ca sa depasesc), un pic in curba (dar cu vizibilitate destul de ok, peste 100m), iar din pacate m-a oprit un personaj in costumatie albastra... pe care nu l-am vazut oprit in dreapta drumului.
Mi-a facut o gramada de nervi ca voia sa opresc in mijlocul drumului si tot insista, i-am zis ca am oprit mai in fata pentru. ca nu aveam unde si tot el comenta; eu am 24 de ani si mamaliga (sunt incepator, am 4 luni de carnet) dar baiatul asta era mai mic decat mine si mult mai tupeist. Nu am vrut sa ma cert pentru ca nu duce nicaieri. M-a facut si sa astept ca are el o interventie dar sincer sa fiu nu cred ca a fost ceva urgent, dura 5 minute sa faca hartiile pentru amenda!

Mi-a dat 6 puncte de penalizare amenda, care vin 870 de ron si permisul suspendat 60 de zile pentru depasire pe linie continua...

Chiar nu am chef de o contestatie pentru asa ceva, dar vreau sa fac contestatie mai mult pentru suspendarea permisului, mi se pare mult.
Stiu ca se poate reduce perioada suspendarii dar as fi vrut sa stiu totusi daca are sens sa fac contestatie sau nu, si daca se poate justifica legal treaba asta.
Adica eu am depasit o masina care se deplasa foarte incet, am inceput pe linie discontinua si am intrat un pic peste linia continua, care era pusa acolo pentru. ca era o curba usoara si cu vizibilitate destul de ok. Nu erau masini deloc din sens opus si politistul care m-a oprit era un tanc foarte tupeist, nu pot spune ca am avut o discutie fiindca tot ce zicea el era in contradictoriu.