| CristiDinu a întrebat:

Salutari,
De curand am dorit sa incerc o frizerie exclusivita si am incercat Atelierul de tuns, platit 115+35 lei tips pentru tuns, barba, masaj capilar, toate efectuate in 30 minute pentru ca din cate am inteles de la frizer la ei calitatea conteaza 20%.
Asezat pe scaun,dezinfectat foarfeca,piaptan cu o solutie si vata ( iso rapid cred ), masina cica nu ar avea nevoie.
Tunsul- jalnic,tremurat de maini,cum te fac, aici cum te iau, contur rotund ca la femei, fire de par ramase, bordura...+ 25 lei dupa la frizeria de la obor pentru retusat.
Barba - ok, tunsa toata cu 0, 5, un contur decent si lotiune.
Masajul capilar - un scarpinat de 1 minut in timpul samponului.
Si se promoveaza ca cea mai buna frizerie din Bucuresti si cu o experienta unica...adevarul e ca experienta chiar e unica, asa bataie de joc nici la 7 lei nu vezi.
Problema a aparut a 2 a zi cand a inceput sa manance scalpul ingrozitor si am incercat un sapon de la farmacie insa azi merg la control pentru ca deja se simte mai rau.
Unde pot face o reclamatie ca cei care se ocupa de salon sa fie sanctionati si eventual sa fie controlati pentru ca asa ceva nu se poate?!

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ba si dupa toate astea ai lasat si 35 ron bacsis?

faci o reclamatie la opc

| ywar a răspuns:

Protectia consumatorului. insa sunt convins ca au mai facut si altii galagie inaintea ta. Exista o vorba romaneasca foarte, foarte inteleapta: "La pomul laudat nu te duce cu sacul".
Sper sa fi inteles ceva din experienta asta.