| swty89 a întrebat:

SALUTI! am o problema dar nu stiu cum o sa rezolv am abonament de 12 euro internet nelimitat de la Vodafone si am trimis scrisoare ca vreau sa rezilez contracul dar mi la schimbat abuziv,si tot trimite factura in continuare, dar contractul a fost incheiat pe 1 an, dar am mers pe 2 ani jumate si acum am decis sa il rezilez dar nu vrea Vodafone nu am nici o datorie fata de ei, in contract scrie clar ca poti inainte cu 30 de zile trimite o scrisoare ca rezilez,dar ei nu respecta de ce nu vrea sa rezileze contractul,NU ESTE OBLIGAT SA RAMAN FORTAT CLIENTUL LOR,NU AM NICI O DATORIE FATA DE EI,SI DE CE NU VOR SA REZILEZE CONTRACUL TOT AM TRIMIS SCRISORI CU CERERE DE REZILERE SI NU MA CONTACTAT NIMENI SI IMI TRIMIT FACTURI? DE CE CA NU MAI FOLOSESC SERVICIUL. AJUTATI-MA NU STIU CE SA FAC UNDE SA MA ADRESEZ MAM ADRESTAT SI LA ANPC SI NIMIC, CU EI NU POT LUA CONTACT CA RASPUNDE ROBOTUL TELEFONIC CE SA FAC? CARE A MAI PATIT ASA CA MINE, CA SA RAMAN OBLIGAT CLIENTUL LOR.

2 răspunsuri:
| Goia_Aurelian_1997 a răspuns:

Nu trebuie sa ramaneti clientul lor, nu sunteti obligat, dumneavoastra puteti de exemplu sa faceti un contract cu alta firma si pe ei sa ii lasati, iar daca vin la usa, le spuneti ca dumneavostra nu ati putut da de ei si ati hotarat sa ii abandonati.

| express11 a răspuns:

Trebuie sa te duci la protectia consumatorilor, scrisoarea trebuia trimisa recomandata.ai luat telefon de la ei? contractul a fost pe 1 sau un an? anpc-ul ce a spus? ai primit raspuns de la anpc? un contract se poate rezilia, fara aprobarea firmei prestatoare de servicii, daca nu esti multumot de servicii lor.