| SaveTheNature a întrebat:

Scuzati-ma dar trebuie sa reformulez o intrebare, pentru ca nu m-am facut inteles.
Intrebarea e urmatoarea.
3 milioane de romani sunt plecati in strainatate in tarile dezvoltate) OK? peste 3 milioane.
Pe langa romani,se mai afla in strainatate si alte natii sarace sau foarte sarace sau mai putin sarace,precum lituanieni,albanezi,africani,sud -americani,indienni,pakistanezi,bangladesh,asiatici etc etc.

Ce vreau sa spun este ca majoritatea romanilor, au cele mai josnice munci comparativ cu ceilalti emigranti(indiferent de tarile din care provin).
Si acum sa enumar:
cine spala babele in Italia in majoritate? - majoritatea romancelor
cine face curatenie in tarile occidentale-romanii
cine rupe cocoasa pe santiere -romanii.
ca sa nu mai zic de prostitutie,furturi din bancomate etc.
In timp ce :-indienii,africanii,lituanienii,polonezii,pakistanezii etc, ocupa locurile mai bine platite,mai usoare,mai frumoase.
PS PS PS PS: ( STIU ca sunt romani doctori,ingineri,nu stiu ce bla bla) -dar ii numar pe degete.) comparativ cu africanii sau indienii sau pakistanezii) de ex care au umplut spitalele de doctori)

Ok stiu ca Romania e saraca,si corupta,si are politicieni nu stiu cum, si ca tiganii si nu stiu ce.

Dar fratilor nu suntem singurii emigranti, mai sunt pe langa noi, dar sunt altfel totusi...

Care ar fi explicatia -va rog. Dau si funda

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

Ca asa e romanu tare in gura si zero barat in fapte

17 răspunsuri:
| mariazet45 a răspuns: