Bună.
Rezilierea se poate face dacă plătești toată diferența până la împlinirea termenului de 2 ani.
Citește termenele din contract.
Pa, pa.
Toate informatiile le gasesti in contract, sau poti suna la departamentul de relatii cu clientii, ei iti pot da informatii mai concrete. Si eu am incercat sa renunt la abonament si imi cereau sa platesc pentru lunile ramase.
Poate daca nu au respectat contractul.Au spus ca ofera ceva si au mintit sau nu le pasa/au servicii jalnice si o conexiune plina de probleme.
N-ai cum fie astepti acel an care ti-a ramas fie platesti totul odata...
Salut,
Pentru mai multe detalii despre modalitatile de inchidere a unui abonament iti recomand sa suni la 411 daca este un abonament de voce persoana fizica / 456 persoana juridica, sau 408 daca este vorba de un abonament de date.
O zi buna,
Orange Helper
anonim_4396 întreabă:
Atcose77 întreabă: