| MountainRiver a întrebat:

Unde pot face o plângere/sesizare pentru Kaufland, legat de recipientele pentru reciclat?

Dar mă interesează o reclamație mai mult către sistem și nu către angajații Kaufland.
Adică, eu aș dori să fac o plângere prin care să sesizez că magazinele Kaufland procedează greșit și pun răspundere pe oamenii numiți casieri, care au cu totul alte răspunderi în fișa postului. Și de aici tot fiasco-ul deja cred că existent în fiecare oraș din România și nu doar în al meu.

Deci către ce secție/instituție sau chiar redacție mă pot adresa ca să se miște ceva în țara asta? Primăria ar fi ok? Deși oricum o să doresc să le scriu și celor de la știri. Poate măcar ăștia mișcă ceva.
Mulțumesc!

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

La protecția consumatorului dar fără ecou, știe și ministrul că lucrurile merg prost

| MountainRiver explică (pentru sierra1):

Păi la Protecția Consumatorului nu aș face de fapt, tot mai mult probleme personalului de la Kaufland?!
Eu una nu vreau asta. M-am lovit de plângeri în jobul meu, deci știu cum e să ți se facă plângere și conducerea să pună presiune tot pe tine, nu să se întrebe de fapt, de ce lucrurile nu merg. Deci asta nu doresc. Căci oamenii ăia oricum muncesc de le sar capacele peste 8 ore chiar pe un minim pe economie, cel mult un maximn mediu pe economie după poate 20 de ani de casierie și cărat produse la raft. Deci nope, nu vreau ca acolo să se miște lucruri. Ci la sistem, dar mai ales la prostiile alea de aparate care-s făcute de ochii lumii. Halal robotizare și emancipare, că sunt praf. Și nimeni nu ia atitudine, văd. Doar stau toți frustrați pe la rânduri, înjurând și chiar spărgând sticle, și așteptând să vină casierul din fundul magazinului să le deblocheze marea invenție a secolului, roboții minune. straight face

| sierra1 a răspuns (pentru MountainRiver):

Păi in cazul ăsta, nu mai reclami nimic și te rezumi la faptul că ne-ai "sesizat" nouă

| MountainRiver explică (pentru sierra1):

Și la ce mă ajută asta?!
Pfff, în ce țară trăim. Nu poți să faci nimic ca să schimbi ceva în mai bine. Trist! Trist!

| sierra1 a răspuns (pentru MountainRiver):

~ MountainRiver: Păi la Protecția Consumatorului nu aș face~

e o manifestare absolut ipocrită, te plângi DEGEABA și faci nimic