La protecția consumatorului dar fără ecou, știe și ministrul că lucrurile merg prost
Păi la Protecția Consumatorului nu aș face de fapt, tot mai mult probleme personalului de la Kaufland?!
Eu una nu vreau asta. M-am lovit de plângeri în jobul meu, deci știu cum e să ți se facă plângere și conducerea să pună presiune tot pe tine, nu să se întrebe de fapt, de ce lucrurile nu merg. Deci asta nu doresc. Căci oamenii ăia oricum muncesc de le sar capacele peste 8 ore chiar pe un minim pe economie, cel mult un maximn mediu pe economie după poate 20 de ani de casierie și cărat produse la raft. Deci nope, nu vreau ca acolo să se miște lucruri. Ci la sistem, dar mai ales la prostiile alea de aparate care-s făcute de ochii lumii. Halal robotizare și emancipare, că sunt praf. Și nimeni nu ia atitudine, văd. Doar stau toți frustrați pe la rânduri, înjurând și chiar spărgând sticle, și așteptând să vină casierul din fundul magazinului să le deblocheze marea invenție a secolului, roboții minune.
Păi in cazul ăsta, nu mai reclami nimic și te rezumi la faptul că ne-ai "sesizat" nouă
Și la ce mă ajută asta?!
Pfff, în ce țară trăim. Nu poți să faci nimic ca să schimbi ceva în mai bine. Trist! Trist!
~ MountainRiver: Păi la Protecția Consumatorului nu aș face~
e o manifestare absolut ipocrită, te plângi DEGEABA și faci nimic
împreunăfacembine întreabă: