Mda, e trist. prea multe greseli, prea multa strictete din prima. Eu am dat luni examenu,deci ma taxat deci pentru orice,ca nu am dat drept cu spatele,si dupa ce am facut gararea cu spatele,cand ieseam din 'garare'(parcare pe un pod de la o casa) imi zice sa fac la dreapta,iar eu am semnalizat la stanga,ma taxat frate sa mor. Apoi eram in trafic si imi spune sa fac la stanga in o intersectie semaforizata,si in momentu in care m-am apropiat de corpu de semafor,s-a schimbat din verde in galben, si nu puteam opri in siguranta, si m-am pozitionat in mijlocu intersectiei si am asteptat sa vad cine vine, daca vine cineva, apoi am selectat din greseala banda 1, in loc de banda 2.Si cica "pai e bine asa? dupoa banda 2 pe banda 1? " si poc, ma taxat iar, deci abia abia am reusit sa inteleg ce atata pericol? cand eu am semnalizat, m-am asigurat, nu am incurcat pe absolut nimeni, ce mare jale?
Daca lucrurile micute s au adunat si ai facut numarul de puncte nu te a picat nimeni intentionat si nici nu te pica daca nu faci greseli
Nu, examinatorii nu te pică fără motiv, au o listă cu penalizări, atingi limita de 21, ești picat.
Eu cred că examenul e prea strict având în vedere numărul ședințelor de condus.
Cerințele aproape că impun să conduci ca un șofer cu experiență. Cred că ar trebui să fie mai multe calificative (Admis, respins, admis - dar cu posibilitatea de conducere însoțit de un anumit șofer timp de 3/6/9/12 luni). Adică sunt unii care conduc foarte bine, alții conduc foarte prost și nu pot fi lăsați în trafic, dar alții au nevoie doar de câteva luni de condus însoțiți pentru a se acomoda.
Ți se oprește motorul, nu ți-a ieșit parcarea din prima, te-ai apropiat prea tare de cel din față care frânează brusc și ai ajuns la 19 puncte. În momentul ăsta îți mai poate da câteva puncte pentru condus agresiv, nesemnalizare, bruscări și ești picat. Chiar dacă ai condus destul de bine, poate nu perfect, nu ți se dă dreptul să conduci.
efspactsy întreabă: