| PringAloe a întrebat:

Va salut, sa presupunem ca avem următoarea întâmplare, cineva da comanda de un produs online de pe un site cu sediu etc, produsul respectiv costa 4. 000lei însă după plasarea comenzii este sunat sa ii se spună ca produsul nu mai este în stoc, și ca imediat ce revine în stoc ii este trimis, după o săptămână observa ca produsul este iar în stoc dar la prețul de 5. 700lei însă de trimis nu ii este trimis, comanda încă rezultă în așteptare, după care persoana care a comandat produsul anunță printr-un mail faptul ca produsul se afla iar în stoc și vrea sa știe când ii este livrat produsul (pe care el îl adăugase la comanda la prețul de 4.000), după o zi comanda rezultă anulata, iar ultima soluție este sa comanzi iar dar cu 1700lei mai scump, au voie sa procedeze asa? Incalca vreo lege?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Din acest motiv este bine sa faci screenshot-uri despre fazele tranzactiei. Cu dovada in mana putea sa pretinda produsul la pretul vechi.
Legea spune ca, pretul produsului este cel afisat.
In cazul finalizarii comenzii, daca stocul este epuizat, atunci e vina vanzatorului (nu si-a retras oferta la stoc 0 ). Preluand comanda, trebuia sa trimita marfa la pretul comandat, altfel le-ar fi amendat OPC-ul. Evident, daca aveai dovezile, cum am scris.

9 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| sierra1 a răspuns:

E corect dar nu e frumos din partea lor!

| Koba12345 a răspuns:

Ofertele sunt disponibile in limita stocului disponibil. Faptul ca tie iti arata a fi inca disponibil pe cand in real era deja epuizat tine de problemele tehnice la siteul respectiv.
Este perfect legal, a fost ghinionul tau ca nu l-ai comandat mai repede. Fii pe faza si prinde urmatoarea reducere ca sigur o vei mai gasi la un pret similar in maxim cateva luni

| PringAloe explică (pentru Koba12345):

Pai el a fost adaugat in cos, si a fost trimisa si comanda cu produsul la pretul respectiv, dupa care a 2-a zi ii s-a transmis ca nu este in stoc si cand o sa fie o sa ii se trimita produsul.