Frate, sunt începător. Aș prefera sinceritatea decât bătaia de joc
Sincer? Nu este rău pentru un începător.
Un șut în fund înseamnă un pas înainte. Nu mi-o lua în nume de rău.
Mai încearcă! Data viitoare îți va ieși mult mai bine.
Să fii iubit.
Ceva mai ok decat cealalta in proportie de 10% dar in esenta aceleasi greseli. Nu stau sa reiau ce ti-am scris si acolo, o sa iti punctez doar cateva chestii:
1. In versul asta " Însă mutul meu glas nu îndrăzniră " forma corecta este indrazni, nu indraznira ca e vorba de un singur glas, nu mai multe.
2. Aici " Pierdut fiind eu în a mea lume. " Nu suna bine deoarece " eu " este pleonasm, se intelege de la sine ca despre tine este vorba. Ar suna altfel " Pierdut fiind in a mea lume ".
3. Atentie la semnele de punctuatie cand ai o repetitie ( si in general ) " Mă predomină încet încet ". Virgula dupa primul " incet ".
4. Aici " Însă frici mă cuprind zeci de mi " atentie la gramatica, " mii " cu doi de i.
5. Here " În sufletul meu rece, nepătruns și gol de culori,
Simt că ea ar fi raza ce m-ar colora,
De parcă o știu de mult, " deci suna absolut oribil. Te zgarie pe creieri cand citesti deoarece te-ai repetat prea mult cu acel " culori/colora " si per total ca si versuri, cuvintele nu sunt alese si asezate cum trebuie.
6. "Căci căutând, pot găsi fiara cuibărită
Și camuflată foarte bine în chipul ei,
Iar în dragostea naivă
Să nu-i văd colții, gata să muște, și Laviniei."
Efectiv primul vers e la modul " ca cand acolo cand caut ce cred ca crede " exact asa suna. Iar in ultimul vers treaba cu " si Laviniei " nu are nici un sens. Cum adica " si Laviniei "? Am citit strofa de 10 ori iar acel " si Laviniei " nu are nici un sens. Mai exact acel " si ".
La partea cu,, și Laviniei" este o greșeală pe care am observat-o prea târziu ca să o mai pot corecta. Acolo era de fapt,, ai Laviniei". De ce am ales fix acest nume? Are legătură cu ceva personal
În rest aveți dreptate. Va mulțumesc din suflet. Se vede experiența celor 10 ani de scris