As avea nevoie de o compunere depre vara cu intamplari haioase...cea mai tare compunere primeste funda! Sunt clasa a 6 a si vreau sa scriu o carte. Primiti drepturi de autor!
Buna ziua imi puteti si mie cum pot realiza un eseu cu introducere cuprins si incheiere...MS Dau Funda...
Hey, TPU! Aceasta intrebare este adresata celor care au citit, , Cronicile Familiei Kane". Am citit toate volumele si mi- a placut mega- ultra- extra mult XD. Dar...chiar nu exista o...continuare? Inca...? (mai mult)
Deci am o restanță în toamnă, sunt student la facultatea de comunicare, trebuie să pregătesc un proiect sau o campanie de relatii publice, să inventez singur tema, etc...să fiu gen...? (mai mult)
Cine este Anna, din "Tratament Special„ de Lexi B. Newman și Davine M. Vesco?
Hei buna, imi poate face cineva o lista cu toate personajele aparute in seriile de carti " Instrumente Mortale" si "Dispozitive Infernale"? Mi- au placut foarte mult, dar nu am notat toate personajele....? (mai mult)
Salut, imi poate da cineva un link de download a cartii hot sex by tracey cox in fornat electronic( in limba engleza romana sau rusa). Multumesc anticipat :-)
Stiti cumva niste scriitori care se aseamana cu Isaac Asimov?
Despre ce este vorba in cartea "Alice in zombieland"?
Imi recomandati si mie niste carti sau serii foarte tari pentru copii de 12 ani? Dau funda la cine scrie cele mai multe recomandari.
Hei, TPU! Am si eu o intrebare: cam la ce varsta se citesc urmatoarele carti: Alegerea, Jocurile foamei, Divergent, Jocul coroanei, Anna si sarutul frantuzesc, Instrumente mortale, Fan Girl si Cercul...? (mai mult)
As dori traducerea acestui text de catre un cunoscător de limba spaniola deoarece cu Google Translate este inutil. Dau fund primului răspuns care ma ajuta Multuesc. - Tu juro amor. ...? (mai mult)