Carti cu tema spirituala,duhovnicesti, de religie/spiritualitate foarte bune stiti? Ceva ce ati citit si v-a placut mult.
Ce carte in engleza imi recomandati, avand in vedere ca sunt incepator?
Pe ce aplicatii as putea sa citesc carti
Unde pot citi "Aventurile lui Sherlock Holmes" online?
Stiti daca a aparut al 3-lea volum din seria Fascinatie de Melissa Maar, Eternitate? Sau daca va fi tradus?
Care e poezia voastra preferata din literatura romana? Dar care e poetul vostru preferat din literatura universala?
Imi puteti recomanda, va rog, carti gen Hollywoodul e ca un liceu de fite? :)
Stie cineva cam cate pagini are cartea "Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi"? Vreau un numar aproximativ, stiu si eu foarte bine ca depinde de editura etc.
Helooo! Ce faceti? As vrea sa stiu..ati citit Viata lui Pi? Daca da, cum vi s-a parut? :) Merita citita?:)
As vrea sa -mi comand niste carti in englleza.Imi puteti recomanda un site? Carti ieftine in engleza? Multumesc. :)
Care sunt cărţile voastre de căpătâi?
Cine ma poate ajuta cu niste carti bune (gen fantasy)? Pls...
Cine imi da si mie un site dupa care pot citi integral nuvela "La Tiganci" de Mircea Eliade?
Hey, imi puteti recomanda, va rog, carti gen Hollywoodul e ca un liceu de fite? :)
Am o intrebare pentru cei cu cont pe Wattpad. Cum obtineti asa de multe viziualizari si voturi? Va rog sa nu imi dati raspunsuri rautacioase. Dau funda pentru cel mai bun raspuns!
Cum sa prezint romanul Tema pentru acasa de Nicolae Dabija in fata publicului, eu cind vorbesc in public ma pierd si uit cuvintele care le am de spus, Va rog daca cineva au citit acest roman...? (mai mult)
: imi puteti sune cam in cat timp se traduce o carte?
Stie cineva unde as putea gasi varianta PDF pentru : PE STRADA JAMAICA- SAMANTHA YOUNG si IMPREUNA PENTRU TODEAUNA-J.A. REDMERSKI? Multumesc anticipat! :)
Cartea amurg partea 1 si partea 2 sunt diferite?