Bună! Am citit acum un an sau poate chiar mai mult o carte pe wattpad. Îmi amintesc doar că se prezenta povestea de dragoste a unei fete din Florida cu un tânar care avea un anumit grad in armată...? (mai mult)
Am foarte multe carti cumparate si necitite pana acum,incat nu ma pot decide ce carte sa citesc mai intai.voi cum ati proceda? Ce sa fac, cum sa fac?
Orice sfant are un trecut si orice pacatos un viitor. Cine imi poate comenta si mie asta?
Salut, doresc foarte mult să citesc cartea Orașul Bântuit de Stephen King (2013) dar peste tot pe internet este scris indisponibil sau stoc epuizat! Dacă mă puteți ajuta, spuneți- mi sau dați-...? (mai mult)
Ce carti bune sunt cu viata de dincolo,de apoi,viata dupa moarte, ce trateaza subiectul asta?
Cine a citit cartea mastile fricii? O părere?
Sunt student în anul I la uvt, specializarea istorie, practica din vara este obligatorie deoarece am ceva planuit pentru vacanta de vara.
Lucrez în Word și vreau sa scriu o carte pentru a o trimite unei edituri.Am ales ca formatul cartii sa fie A4. Însă nu mi dau seama cum ar trebui sa setez celelalte aspecte; margini și calibri litera.Îmi...? (mai mult)
internetul de la Telekom prin fibră optică de pana la 100 mbps este bun? Adică..care ar fi viteza de download si upload? FUNDAA!
Particip la Balul bobocilor ca si prezentator. Stiu cum se face, doar ca as vrea sa fiu sigur unde se pun accentele pe urmatoarele propozitii: 1- Bună seara stimați specatori! 2- Gazdele...? (mai mult)
Salut.Vreau sa scriu o carte în format electronic pentru a o trimite unei edituri.Pentru asta trebuie sa știu cu ce litera trebuie sa scriu ce caractere, cât spațiu sa las când încep o frază când...? (mai mult)
Ce inseamna calibrii? DIN WORD? Se referă la formatul paginii?
Îmi explică cineva ce înseamnă "În bătaia Pustii"?
Ce carti motivationale ai citit tu si te-au ajutat?
Buna TPU as dori sa imi spuna cineva ce limba este DUTCH ca Germana nu e Germana e DEUTCH https://www.youtube.com/watch?v=0pZ0shorjeg