cine stie melodii hip-hop, rap asemanatoare cu Onyx Buc Bac, Whut Whut,:https://www.youtube.com/watch?v=LX5Dijv0spA, dau funda.
am ascultat o bucata de melodie romaneasca cantata de o fata si nu stiu decat cateva versuri "nu cred ca un destin a fost scris pentru noi doi povestea mea si- a ta - dragoste fara egal" ...? (mai mult)
Hei TPU imi spuneti si mie niste versuri de melodie,ceva despre animale,comedie,copilarie.(sa nu fie horror, injuraturi, dragoste)
Cum se numeste o Boxa cu statie de amplificare integrata? As vrea sa achizitionez una si as vrea sfaturi pentru ca sunt incepator! Vreau sa conectez si chitara aucustica si o doza de instrument de preferat...? (mai mult)
Salutare. Ce melodii despre "Alexandra" știți? În afară de Aventura :D
Hei TPU imi spuneti si mie niste versuri de melodie,ceva despre animale,comedie,copilarie.(sa nu fie horror,injuraturi, dragoste)
Am auzit o melodie la radio azi si era asa "ce se intampla intre noi?" canta doar o femeie, nu e piesa lui irina rimes*
Spuneti- mi si mie o melodie care incepe cu unul dintre cuvintele din versul urmator: Cine sta la masa mea Cu cine impart plapuma Cine poate sa- mi raspunda L- as plati intr- o secunda http://Versuri.ro/w/xyd7...? (mai mult)
Ceva piese gen https://www.youtube.com/watch?v=mOpCL3ggpCQ?
Salut cum se cheama melodia aceea cu un artist negru canta si danseaza pe fundaluri colorate si s au facut o gramada de memeuri cu o poza din videoclipul lui
Https://www.facebook.com/Greenaade/videos/816519095172507/ Cine știe cum se numește melodia la dansul dat? Vă rog mult dau coroana primului răspuns...
Hei,TPU! Care este melodia voastra preferata?
Caut o melodie populara si nu gasesc. Are un vers de genul lasa te pe mana mea si cred ca e cunoscuta, dar nu o stiu. Multumesc!
Am auzit si eu o melodie pe Radio BanatLink. Post de muzica sarbeasca. Este o melodie "da da da. dadadada da"..este in sarbeste o caut de 2 luni are cineva idee cum se numeste?