| deffect a întrebat:

Care este diferenta intre muzica comerciala si cea necomerciala?

Răspuns Câştigător
| Ea12345 a răspuns:

Asculta Puia inmpreuna cu Sisu in trupa La familia si asculta Puya cantand Change sau Undeva-n Balcani. Diferenta se vede de la kilometri...

10 răspunsuri:
| kally a răspuns:

Banii obtinuti.

| lifeistough a răspuns:

Muzica comerciala se vinde!

| Dominicc a răspuns:

Muzica comericala. depinde. are mai multe intelesuri.
dar ca raspuns afirmativ
muzica comerciala = hituri

| Verdunkleten a răspuns:

. calitatea happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pasiunea.

| Razvan a răspuns:

Un exemplu concert:http://www.youtube.com/watch?v=s5n7QvM6yVE
And:http://www.youtube.com/watch?v=7JWYfu2XikU&feature=fvw
Desi sunt acelasi gen, diferenta e clara

cristacheceliute
| cristacheceliute a răspuns:

Muzica necomerciala este ori prost produsa ori produsa in scopuri artistice - cu o anume destinatie, alta decat sa fie toata ziua la radio si sa fie apreciata de mase. Exemplu edificator:
http://www.youtube.com/watch?v=GYyOkQUyJZM

Cea comerciala este cea produsa in scopul succesului - vanzari, airplay, adepti, pe scurt produsa de obicei profesional, pentru mase, cu reguli stricte: incadrarea in niste statistici prezente in piata ( stil, look, durata melodiei, structura simpla si "catchy" etc )
Exemplu: http://www.youtube.com/watch?v=2ltC1N9JD2A

| Bacemi a răspuns:

Diferenta e ca prima se bazeaza pe trairi naturale, se simte pasiune si suflet pus, pe cand la cea din urma sunt multe artificii, e multa falsitate.

| Sisupuya a răspuns:

,, Asculta Puia inmpreuna cu Sisu`` ba baiatule tu nu sti sa scrii?

| mongolarix a răspuns:

Da,da cristacheceliute @ si Bacemi @ au dreptate in mare parte, muzica necomerciala este facut din suflet cu suflet de dragul artei, muzica comerciala este falsa lini melodice ''catchy'' pentru mase! Muzica buna niciodata nu va fi apreciata pe o scara larga, Muzica comerciala de proasta calitate va fi apreciata si ascultata pretutindeni, mediatizata de TV, RADIO si alte Institutii media.