anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti de chitara Flame CAG 230 C BK? Sa tineti cont de faptul ca sunt incepator;;)
Link aici: http://www.fly-music.ro/western-guitars/5631-flame-cag23 0-c-bk-set.html
Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| Blagandrey a răspuns:

Salut! Eu de obicei cand imi aleg o chitara ma duc la magazin si incerc pe ele pana ce se plictiseste vanzatorul de mine... Daca esti apoape de un magazin cu instrumente te sfatuiesc sa te duci sa incerci cateva chitari sau sa iei pe cineva priceput cu tine sa vezi daca suna bine chitara respectiva, daca tie iti place cum suna nu mai conteaza marca chitarii. Deci din punctul meu de vedere chiatrile Flame sunt OK nu foarte bune dar ok pentru un incepator daca vrei totusi ceva mai bun iti recomand calduros un Ibanez sau un Fender au un sunet placut, griful este comod sunt bune si pentru in cepatori si pentru profesionisti.

1 răspuns:
| FearOfTheDark a răspuns:

Nu-ti lua de pe net, chiar daca esti incepator.
Du-te la un magazin de muzica daca poti, intraba-i pe aia ce ar fi mai recomandat pentru tine(ma gandesc ca nu poti incerca o chitara din moment ce esti incepator). Poate te incanta firma pe net, dar nu mereu sunt bune.