| Cristi_3056 a întrebat:

Dau funda!
Cine imi da si mie un site unde este melodia: "Ma maison".
Versurile sunt:
"L'escargot a sa maison sur son dos
La perdrix fait sa maison dans la un nid.
Le ver, il habite sous terre
Le poisson, il vit dans la mer.
R:
Mais moi, mais moi, mais moi
Je dis toujour comme ça
Qu'on est bien, cu'on est bien chez moi."

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cu acest program nonistal http://www.panalu.net/2010/11/download-mp3-cu-o-viteza-uimitoare.html scrii numele artistului sau titlu melodiei si descarci gratuit in 3 secunde, gatantat si fara virusi

| Johnny_6115 a răspuns:

Nici un program doar intri pe un site si descarti atata tot. Ial pe asta e ffff bun:fisierulmeu.ro.Fundita love struck?

| Cristi_3056 explică:

Ce versuri zic eu si ce muzica cu ce versuri imi da ala (romanu2000) rolling on the floor

| Cristi_3056 explică:

Fratilor!
eu vreau sa imi dati sa ascult pe browser
ca nici nu am memorie ca am laptop
si daca downloadez, downloez numai ********

| lovelyii a răspuns:

Pai ia-o de pe www.fisierulmeu.ro sau da-mi un mesaj si tio tr eu pe mes;)deky funda?

| neji a răspuns:

Www.trilulilu.ro intra pe site-ul asta. in dreapta sus unde scrie,, cauta pe trilulilu,,, bifeaza grila muzica si apoi scrie cemelodie vrei. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(scriu asta ca sa ma observi te roooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooggggggg ) da funda ca n-am nici una!