| Asdffd a întrebat:

De unde pot downloada :

Adam Hicks and Daniel Curtis Lee - "In The Summertime"

Dau funditSa!

15 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna!
Si mie imi place melodia, dar n-am mai stat s-o caut pe net de downloadat. Am intrat pe www.listentoyoutube.com am pus linkul video-ului cu melodia si am downloadat mp3-ul.:)

E gratis si poti face asa cu orice melodie!
Succes!

| VaLy XL a răspuns:

De pe www.fisierulmeu.ro. Gasesti orice melodie acolo, trebuie doar sa astepti cateva secunde, daca nu ai cont.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daniel Curtis Lee and Adam Hicks - In The Summertime download

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De pe net

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De pe un sait

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut! il poti downloada cu freeoyutubedownload, il poti descarca si in hd iar dupa cu un alt program il converta de ex in mp3 sau avi, dar e buna si varianta cum a zis VaLy XL de pe ''fisierul meu''.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pentru a downloada aceasta melodie intrati pe : http://www.oonly.com/......ee/1/video

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe Adam Hicks and Daniel Curtis Lee - "In The Summertime download si gasesti

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai sigur poti downloada cantecul de pe imesh. dar trebuie sati downloadezi imesh-ul p calc. si dupa aia poti avea cantecul. du-te p www.imesh.com

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Scrie download daniel hicks and adam curtis lee in the summer time si gasesti acolo si sa nu downloadezi de pe youtube pentru ca se aude prost wave

| RaZzOrDnAKils a răspuns:

Salut scrie la google Daniel Hicks and Adam Curtis Lee - In the summertime si gasesti acolo. Sa nu downloadezi melodia de pe youtube pentru ca se aude foarte prost. Daca vrei sa ma contactezi adauga id-ul: zzz_razor in lista ta de messenger.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Scrie pe net download si cauti si tu pe acolo
ca eu l-am download la fel
si apropo baga id-ul asta in lista:seby. dragutu ok

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai asta incerc si eu acum sa fac

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Http://www.audioz.ro/zeke-and-luther-the-summertime/ de pe linkul asta poti dwnld