anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt profesor si la anumite clase nu-mi pot stapani emotiile pe c are elevii le observa si-si dau coate(clasele mai mari) Ce sa fac Sunt disperata Ajutor

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum adica, fii mai explicita. Despre ce-i vorba de fapt.

| cristina_5268 a răspuns:

Subscriu si eu explicate.

rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Eu inteleg ceva, dar pot intelege gresit, asa ca mai bine da un exemplu ca sa putem sa iti fim cu adevarat de ajutor...

| psiholoaga a răspuns:

Adica intra in clasa si, in loc sa para relaxata si stapana pe ea, ii tremura vocea, uita ce voia sa spuna, i se pune un nod in gat. Emotii, nu stii ce sunt alea, bro?tongue