anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt profesor si la anumite clase nu-mi pot stapani emotiile pe c are elevii le observa si-si dau coate(clasele mai mari) Ce sa fac Sunt disperata Ajutor

12 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cum adica, fii mai explicita. Despre ce-i vorba de fapt.

| cristina_5268 a răspuns:

Subscriu si eu explicate.

rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Eu inteleg ceva, dar pot intelege gresit, asa ca mai bine da un exemplu ca sa putem sa iti fim cu adevarat de ajutor...

| psiholoaga a răspuns:

Adica intra in clasa si, in loc sa para relaxata si stapana pe ea, ii tremura vocea, uita ce voia sa spuna, i se pune un nod in gat. Emotii, nu stii ce sunt alea, bro?tongue
Cred ca asa se intampla la inceput. Noua in clasa a Xa ne-a venit un profesor tanar, cu o voce foarte sigura si a spus cine e (prof de istorie), ca o sa facem cu el si a zis ca, fiind prima ora, o sa il lasam sa citeasca ziarul. A scos ziarul, l-a pus paravan, sa nu ii mai vedem fata si atunci, stand in prima banca, am vazut ca ii tremura ziarul in maini intr-un mare hallaughing Mie si colegei mele ni s-a parut dragut ca avea emotii. Incearca sa te relaxezi, sunt elevi, oricum nu stiu mai multe decat tine (sper ca esti stapana pe materia pe care o predai) si, daca uiti ceva si schimbi cursul lectiei, oricum nu se vor prinde. Autoritatea e in mainile tale. Cand am tinut o sesiune de training si i-am pus pe oameni sa faca ceva, eram atat de emotionata, incat am ramas de-a dreptul uimita cand oamenii aia, adulti in toata firea, 30-40 de ani, faceau ce le-am zis eu, care aveam o varsta de 2 ori mai mica. Si atunci am avut revelatia ca, in momentul in care esti in fata si tii un curs, un training, o prezentare, iti asumi o autoritate pe care oamenii o recunosc. Daca sunt persoane care iti rad in fata sau iti saboteaza cursul (asta e alta discutie, despre cum sa te descurci cu ele), inseamna ca au o problema cu autoritatea pe care, intamplator, o reprezinti in momentul ala. Si eu mi-am terorizat multi profi, doar din incercarea de a-i testa. Unii intrau in joc si satisfactia ca mi se raspunde era mai mare decat tristetea ca unii abandoneaza sau se tem sau se simt incurcati.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Psiholoaga, pai eu nu sint profesor, asa ca nu stiu rolling on the floor tongue
P. S. Nnu stricau amanuntele, ca sa fim siguri ca ne gindim la acelasi lucru, na tongue

| Yume_2563 a răspuns:

Trebuie doar sa va relaxati sa inspirati adanc inainte sa intrati in clasa si sa fi tu insati! Si poate ei nu-le observa .isi dau coate doar ca au ceva de spus intre ei. Se mai intampla des acest lucru happy nu este nimic de care trebuie sa va fie teama.

| eyline a răspuns:

Dar cine or fi acei "elevi mai mari"? Nimeni nu e mai presus de nimeni, asa ca nu ai de ce sa fii emotionata. In caz ca nu te poti mobiliza cu adevarat vorbeste mai putin pentru inceput si axeaza-te mai mult pe explicatul lectiilor pe care se presupune ca le stii foarte bine.

| mariorene a răspuns:

Ptr a putea depasi emotiile...incearca sa te lasi un pic la mintea lor...intra un pic in vb cu ei... ce preferinte muzicale au...cum le-ar placea sa se desfasoare ora...si incet-incet...vei ajunge sa intri sigura pe tine in clasa... fara teama!

| Sabwy a răspuns:

Ce fel de emotii?

| thizizme a răspuns:

Pentru inceput vreau sa spun ca sunt elev.
Noi nu facem decat se na amuzam ca prostii cand vedem asa ceva. Stapaneste-te! Elevii nu musca! Daca o sa ai incredere in tine, nu o sa tremuri, nu o sa te temi etc totul va fi bine. Dar nici sa nu cazi in cealalta extrema cu tipete si amenintari s. a.

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Incearca sa fii mai sigura pe tine. Gandeste-te dinainte ce ai de facut in clasa, minut cu minut si incearca sa te tii de plan. In functie de varsta elevilor, fa cate o gluma, ofera-le un moment de relaxare de care poti profita si tu.
In timp ce predai ce predai tu acolo, mai strecoara-le si cate o intrebare de cultura generala, legata oarecum de ceea ce predai... ajuta-i sa gaseasca raspunsul... da-le informatii in plus.
Elevii, indiferent de varsta pe care o au, adora povestile.
Daca EI te intreaba ceva, raspunde-le...nu amana, nu te simti dezorientata. Chiar daca pe urma nu mai poti continua exact cum ti-ai propus, nu-i nicio problema.
Uneori, si elevii, si tu simtiti nevoia unei pauze.
Mai bine iti schimbi planul intr-o ora, discuti cu ei ce vor ei, iar in ora urmatoare, recuperezi timpul "pierdut".
Lumineaza-ma, te rog, si pe mine, de ce ai pus intrebarea la categoria asta? Ca mor de curiozitate.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ardnaxur1961, banuiesc ca e profa de muzicabatting eyelashes Am ghicit, am ghicit? Ce premiu primesc? laughing