Pentru genurile care le-ai enumerat acolo, mai potrivita ar fi o acustica, mai ales pentru rock si blues. Daca doresti sa-ti recomand una, spune-mi un buget.
Pai nu vreau sa dau mai mult de 400-500 de lei pentru ca cam dupa un an vreau sa imi cumpar si una electrica si no
Nu inteleg de ce nu-ti iei electrica acum, zi-mi de ce, te rog.
Pai mi s-a spus sa incep la una clasica sau acustica, sa invat la clasica si apoi sa trec la de aia electrica ( metal ). Asa mi a spus ca e bine sa incep sa invat bine la clasica si apoi sa trec la electrica. Eu sunt incepator si nu prea am cu astea. Daca ai putea sa-mi dai niste sfaturi, as fi recunoscator
Mda, cum ma asteptam, asta-i cel mai prost, tampit lucru, sa vrei sa canti rock-metal si sa incepi cu clasica, ca na, asa zice poporul, e mai bine sa incepi pe una clasica sau acustica.NU, in niciun caz, daca iti permiti una electrica, e mult mai recomandat sa incepi pe una, daca nu, si una acustica ar fi buna.Repet, daca iti permiti o chitara electrica si vrei sa canti metale, rock, nu are rost sa incepi cu una acustica, merita batuti cei care zic asa ceva.
Deci si daca icnepi de jos daca vrei sa canti rock, metal si Blues-uri etc... E bine sa incepi cu una electrica?! Eu m-am uitat la chitari electrice si ce zici un set de chitara cu vreo 700-800 de lei ( chitara + amplificator) e de proasta calitate, mar impiedica sa excelez? Si multumesc de celelalte imformatii si pareri pe care mi le-ai oferit, iti sunt recunoscator!