Am gasit un portofel cu 5 lei in el, nu are buletin sau alte acte in el si ma întrebam daca ar trebui sa il duc la politie sau sa il pastrez, l am gasit in drumul spre liceu, am 16 ani.
Buna ziua..am carnet doar categoria Tr ..la schimbare când o să expire o să îmi treacă și categoria AM pe permis... știe cineva... Mulțumesc
Bună! Vreau să ştiu ce să fac am zece clase şi am sunt a unsprezecea şi doar colegi mei care au început a noua sau zecea a primit dar ce să fac?
Buna ziua au trecut aproape 2 luni de când ma lansat persoana iubită. Motivul despărțirii este că nu Iam acceptat condiția să fac merg să- mi vad mama decât o data la doua săptămân mi- a zis...? (mai mult)
Cine plateste taxa de transport daca comand ceva cu cardul la un punct de livrare easybox dar nu pot sa il ridic în timp util? sunt taxat eu cu ceva sau imi primesc toti banii+transportul?
Buna! Ce cadou as putea cumpara pentru parinti de Craciun?
Am si eu o nelamurire. Sunt eleva la o școală postliceala cu profil AMG, școala are program de dimineata. Voiam sa stiu daca practica va avea loc dimineata sau după amiaza, tinand cont ca eu lucrez...? (mai mult)
Am și eu o întrebare. Studiez la o școală postliceală cu profil AMG, voiam să știu dacă practică în spital ce urmează să o am va avea loc dimineața sau după amiaza. Țin să menționez ca...? (mai mult)
Buna TPU! Cum e la facultate la psihologie? Ce se face la seminar?
Buna pot retrage bani pe care i-am făcut pe trendyol la înregistrările zilnice pe cardul meu de debit
Ma puteți ajuta cu numele unui film? El deține un bar, iar într o seara întra o tipa blondă care se îmbată și nu mai poate pleca acasă...
Am un cf moto 450 si vreau sa i fac schimbul de ulei. Voiam sa aflu daca e ok 15w- 50 la motor si 80- 90 la grup. Totodata, as vrea sa aflu ce cantitate de ulei sa folosesc atat pentru motor, cat si...? (mai mult)