Bună ziua! Ieri mi-am făcut 3 tatuaje. Mi-a spus să stau cu folia pe ele 2-3 zile. Întrebarea mea este dacă pot face duș cu folia pe ele? Și dacă se udă folia, o las să se usuce de la sine?
Ospamox, formilid si metranidazol 7 zile pentru helycobacter e suficient?
Salut tuturor Nu stiu cum să încep dar o să încep cu începutul eu am fost plecat în Anglia în 2019 si m- am întors de acolo în 2020 apoi am plecat iar în anul 2021 m- am dus înapoi în Anglia...? (mai mult)
Va salut! Sunt elev in clasa a 10- a la mate- info si as avea putina nevoie de ajutor. Stiu ca poate parea un paradox, dar am nevoie de o persoana care imi poate explica catusi de putin, cand are putin...? (mai mult)
Ma chinui să găsesc un job part time de doua luni de zile in Suceava, va rog ajutor!
Bună,știe cineva cat m ar ajunge un straight pipe la un 3. 0tdi?
Sunteti de acord cu mine ca Agamemnon din Iliada este un proto-exemplu de criticare a masculinitatii toxice prin intermediul unui personaj?
Va rog este URGENT. URGENT.???? Am o trotineta electrica urban x pro care are doua încărcătoare ce se poate incarca in 2 ore jumate, dar am citit pe internet că dacă las cu un singur încărcător...? (mai mult)
Bună. stie cineva un psihoterapeut online gratuit. Am.derealizare și frica imensa ..nu știu ce sa mai fac
Salut, se poate rezilia contractul la digi dacă nu dețin echipamente de la ei eu făcând contract la net fix dar ei nu pot sa ma lege fiind ocupate toate porturile după stalp deci nu s- a putut instala...? (mai mult)
AJUTOR URGENT! de 2 zile iau ovule Zifex complex antibiotice a+ pentru vaginoza bacteriana, dar nu stiu sigur daca o am fiindca nu am fost la un ginecolog inainte sa le iau si de cand le iau ma dor ovarele,...? (mai mult)
Ce J trebuie sa aiba janta pentru a putea pune cauciuc dimensiunea 255/35R18?