| EmaS a întrebat:

A spus vreodata Isus ca este Dumnezeu?

Răspuns Câştigător
| danut a răspuns:

DA. Pot aminti atunci cand Filip cere ca Domnul Isus sa le arate pe Tatal, iar acesta ii spune (poti citi si tu): Ioan 14, 8. "Doamne", i-a zis Filip, "aratã-ne pe Tatãl, si ne este de ajuns." 9. Isus i-a zis: "De atâta vreme sunt cu voi si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vãzut pe Mine, a vãzut pe Tatãl. Cum zici tu dar: "Aratã-ne pe Tatãl?"

86 răspunsuri:
| EmaS explică (pentru Hombre):

Dar nu inteleg unde e poanta!

| Hombre a răspuns (pentru EmaS):

Pai nu tu nu poti sa pricepi poanta ca trebuiesti reparata. laughing

| EmaS explică (pentru Hombre):

Tu vorbesti, care ai nevoie de o reparatie Capitala?! Esti hodorogit, uzat, harbuit! laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns (pentru Hombre):

Ok scuzelaughing

| ByBoysMb a răspuns:

Nu a zis fiindca a vrut sa fie un OM DE RANDhappy asa cred euhappy am uitat opssad Fundita?happy

| fllu07 a răspuns (pentru EmaS):

Da dar asta nu inseamna ca nu exista nici o pedeapsa pentru cei care refuza sub orice forma sa asculte de dumnezeu. despre acestia, in 1 sau 2 tesaloniceni, (acum imi scapa citatul) se spune ca vor suferi distrugerea vesnica dinaintea fetei domnului. adica, la fel ca adam si eva, si oamenii ce au murit la potop, si altii care s-au razvratit in mod direct lui dumnezeu, nu vor avea parte de inviere. de fapt, cred ca esti de acord ca Dumnezeu este drept in mod absolut. nu? el nu face nedreptate. atunci ma gandesc logic: este drept din partea lui Dumnezeu sa ne chinuie in focul vesnic pentru eternitate doar pentru ca 70 sau 80 de ani, sau putin mai mult pentru unii, au trait in pacat, au practicat pacatul cu voia sau fara voia lor? nu-i prea drept. nu?

| EmaS explică (pentru fllu07):

Noi nu avem dreptul sa Il judecam pe Dumnezeu. El da Legile noi trebuie sa ne supunem.

| xInessix a răspuns:

Nuu.

| Bogdan_Oita_1995 a răspuns:

Da

| milan9 a răspuns (pentru EmaS):

Iată doar o mică parte din versetele care Îl prezintă pe Dumnezeu Fiul:

Coloseni 1, 16. Pentru că ÎNTRU EL (Dumnezeu Fiul - Hristos) AU FOST FĂCUTE TOATE, cele din ceruri şi cele de pe pământ, cele văzute, şi cele nevăzute, fie tronuri, fie domnii, fie începătorii, fie stăpânii. Toate s-au făcut prin El şi pentru El.
Coloseni 1, 17. EL ESTE MAI ÎNAINTE DECÂT TOATE şi TOATE PRIN EL SUNT AŞEZATE.

Ioan 1, 3: „Toate prin El (Dumnezeu Fiul - Hristos) s-au făcut; şi FĂRĂ EL NIMIC NU S-A FĂCUT DIN CE S-A FĂCUT."
Ioan 1, 4: „Întru El era viaţă şi viaţa era lumina oamenilor."

Evrei 1, 1. După ce Dumnezeu odinioară, în multe rânduri şi în multe chipuri, a vorbit părinţilor noştri prin prooroci,
Evrei 1, 2. În zilele acestea mai de pe urmă ne-a grăit nouă prin Fiul, pe Care L-a pus moştenitor a toate şi PRIN CARE A FĂCUT ŞI VEACURILE;

Miheia 5, 1: „Şi tu, Betleeme Efrata, deşi eşti mic între miile lui Iuda, din tine va ieşi Stăpânitor peste Israel, iar OBÂRŞIA LUI ESTE DINTRU ÎNCEPUT, DIN ZILELE VEŞNICIEI."

Profetul Isaia Îl numeste pe Mesia (pe Mântuitorul Hristos) "Dumnezeu-Tare, Domn al pacii, PĂRINTE AL VEACULUI ce va sa vina’’

Daniel 7, 14: "Şi Lui (Fiului Omului- aşa cum singurul mai este numit în Noul Testament Cel care era Fiul lui Dumnezeu ÎNTRUPAT) I s-a dat stăpânirea, slava şi împărăţia, şi toate popoarele, neamurile şi limbile Îi slujeau Lui. STĂPÂNIREA LUI ESTE VEŞNICĂ, stăpânire care nu va trece, iar împărăţia Lui nu va fi nimicită niciodată."

Daniel 7, 27: "Iar regatul şi stăpânirea şi mărirea regilor de sub ceruri se vor da poporului sfinţilor Celui Preaînalt; ÎMPĂRĂŢIA LUI ESTE ÎMPĂRĂŢIE VEŞNICĂ şi toate stăpânirile Îi vor sluji Lui şi pe El Îl vor asculta".

Facere 1, 1: „La început a făcut Dumnezeu cerul şi pământul." In textul ebraic original, Dumnezeu este numit printr-un substantiv la plural, Elohim (intenţia de a exprima pluralul este foarte clară, evreii nu aveau pluralul ca formă de politeţe, în acelaşi timp gramatica foarte scrupuloasă a scrierii ebraice exclude orice greşeală sau omitere), dar verbul este întotdeauna la singular, Dumnezeu este unul singur!

| EmaS explică (pentru milan9):

Iti multumesc, imi sunt foarte folositoare. Sa ai o zi buna.

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Dumnezeu Tatăl este diferit de Dumnezeu Fiul! Dumnezeu Fiul este de ACEEAŞI NATURĂ DIVINĂ ca şi Tatăl. El este "Cel Unul-Născut, Fiul lui Dumnezeu."(Ioan 3, 18), -singurul despre care se spune la modul propriu că este "Fiul lui Dumnezeu".

Revelaţia prezintă clar în egală măsură şi trinitatea dar şi Unitatea: Trinitatea Persoanelor (3 persoane) într-o unitate desăvârşită a Aceleiaşi Fiinţe sau Naturi divine. În cadrul divinităţii se păstrează o Unitate absolută...

Natura sau Fiinţa divină este aceeaşi şi ea reprezintă "numitorul comun", legătura Unicităţii divine din Sfânta Treime. Comparaţia cu oamenii poate merge doar până la un anumit punct. Unitatea dintre cele trei Persoane divine este însă una totală, fiinţială, constând într-o singură natură divină...
Învăţătura despre Sfinta Treime este, între toate tainele din învăţătura creştină, cea mai profundă şi mai ascunsă curiozităţii profane, mai mult decât oricare alta.

Pentru o palidă exemplificare am putea să ne imaginăm trei lumânări distincte aprinse, care stau foarte apropiate una de cealaltă. La un moment dat apropiindu-se la maxim, ele se comportă ca şi o singură lumânare mai mare, în cadrul căreia este imposibil stabileşti unde este delimitarea celor trei flăcări iniţiale corespunzătoare celor trei lumânări, sub aspect energetic, caloric, sau al radiaţiei de lumină. Flacăra unică formată reprezintă pentru cele trei lumânări "un punct" de unitate perfectă. Cu mult mai dificilă ne este însă, reprezentarea lucrurilor sub aspectul naturii spirituale.

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Fericirea sau nefericirea VEŞNICĂ este puternic argumentată de Scriptură, fără nici un dubiu, pe multiple planuri!

O veste bună (şi de ce n-ar fi aşa) este aceea noi suntem arhitecţii propriului nostru destin, ai propriei noastre fericiri!

Dacă Dumnezeu este văzut ca "Sursă" a existenţei noastre, "Dăruitorul" vieţii, iar viaţa noastră ca "dar" ar fi văzută doar ca o temporară "lumânare" aprinsă, există tentaţia pentru unii dintre noi să ne lăudam că avem "Lumina" (că suntem tineri rebeli cu lumea la picioare).

Când "lumânarea" e aprinsă, când "viaţa" îţi inspiră că tu eşti "buricul pământului", există riscul de a te simţi "dator" să sfidezi pe "Dăruitor" şi să "verifici" până la ce "îndepărtare" de Sursă se ţine aprinsă lumânarea, te ţine fitilul. Finalul vieţii (momentul în care s-a stins lumânarea, aproape sau departe de "Sursă") este şi finalul perioadei în care iei decizii şi te hotărăşti ce alegi (liber şi fără constrângeri). Fără să-şi dea seama, omul a făcut singur "judecata".

Dacă Dumnezeu nu este acceptat a fi prea "impunător" şi "justiţiar" astfel încât să nu pedepsească libertatea folosirii darului de către om, de ce ar trebui să creadă cineva că El ar trebui să fie în schimb obligat să "aducă înapoi" în zona de siguranţă şi de fericire (apropierea de "Sursă") pe cel care singur a optat, arogant şi sigur pe el, pentru "debranşare", pentru îndepărtare şi ignoranţă faţă de "vreun" Părinte Ceresc? Libertatea trebuie asumată până la capăt, în încântătoarea cunoştinţă de cauză a veşniciei noastre...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu numai odata, ci de nenumarate ori.

| milan9 a răspuns (pentru NakedTruth):

Este oare caracteristica ta şi a organizaţiei fasciste din care faci parte că calci în picioare mărturia Scripturii?

Iată doar o mică parte din versetele care Îl prezintă pe Dumnezeu Fiul Atotputernic:

Coloseni 1, 16. Pentru că ÎNTRU EL (Dumnezeu Fiul - Hristos) AU FOST FĂCUTE TOATE, cele din ceruri şi cele de pe pământ, cele văzute, şi cele nevăzute, fie tronuri, fie domnii, fie începătorii, fie stăpânii. Toate s-au făcut prin El şi pentru El.

Coloseni 1, 17. EL ESTE MAI ÎNAINTE DECÂT TOATE şi TOATE PRIN EL SUNT AŞEZATE.

Ioan 1, 3: „Toate prin El (Dumnezeu Fiul - Hristos) s-au făcut; şi FĂRĂ EL NIMIC NU S-A FĂCUT DIN CE S-A FĂCUT."
Ioan 1, 4: „Întru El era viaţă şi viaţa era lumina oamenilor."

Evrei 1, 1. După ce Dumnezeu odinioară, în multe rânduri şi în multe chipuri, a vorbit părinţilor noştri prin prooroci,
Evrei 1, 2. În zilele acestea mai de pe urmă ne-a grăit nouă prin Fiul, pe Care L-a pus moştenitor a toate şi PRIN CARE A FĂCUT ŞI VEACURILE;

Miheia 5, 1: „Şi tu, Betleeme Efrata, deşi eşti mic între miile lui Iuda, din tine va ieşi Stăpânitor peste Israel, iar OBÂRŞIA LUI ESTE DINTRU ÎNCEPUT, DIN ZILELE VEŞNICIEI."

Profetul Isaia Îl numeste pe Mesia (pe Mântuitorul Hristos) "Dumnezeu-Tare, Domn al pacii, PĂRINTE AL VEACULUI ce va sa vina’’

Daniel 7, 14: "Şi Lui (Fiului Omului- aşa cum singurul mai este numit în Noul Testament Cel care era Fiul lui Dumnezeu ÎNTRUPAT) I s-a dat stăpânirea, slava şi împărăţia, şi toate popoarele, neamurile şi limbile Îi slujeau Lui. STĂPÂNIREA LUI ESTE VEŞNICĂ, stăpânire care nu va trece, iar împărăţia Lui nu va fi nimicită niciodată."

Daniel 7, 27: "Iar regatul şi stăpânirea şi mărirea regilor de sub ceruri se vor da poporului sfinţilor Celui Preaînalt; ÎMPĂRĂŢIA LUI ESTE ÎMPĂRĂŢIE VEŞNICĂ şi toate stăpânirile Îi vor sluji Lui şi pe El Îl vor asculta".

Facere 1, 1: „La început a făcut Dumnezeu cerul şi pământul." In textul ebraic original, Dumnezeu este numit printr-un substantiv la plural, Elohim (intenţia de a exprima pluralul este foarte clară, evreii nu aveau pluralul ca formă de politeţe, în acelaşi timp gramatica foarte scrupuloasă a scrierii ebraice exclude orice greşeală sau omitere), dar verbul este întotdeauna la singular, Dumnezeu este unul singur!

| danut a răspuns (pentru NakedTruth):

Am asteptat ca sa primesti raspuns la cererea ta dar fiindca discutile s-au "incins" iti voi "indica" eu locul (versetele) unde gasesti Trinitatea: Matei 3, 16. De îndatã ce a fost botezat, Isus a iesit afarã din apã. Si în clipa aceea, cerurile s-au deschis, si a vãzut pe Duhul lui Dumnezeu coborându-Se în chip de porumbel si venind peste El. 17. Si din ceruri s-a auzit un glas care zicea: "Acesta este Fiul Meu prea iubit, în care Îmi gãsesc plãcerea." In aceste versete gasesti Trinitatea dar si prima oara cand TATAL se adreseaza IN MOD DIRECT oamenilor.

| NakedTruth a răspuns (pentru danut):

Gresit... deoarece din nou apar doua persoane: 1. Tatal care il binecuvanteaza pe fiul sau si 2.Fiul sau prea-iubit + porumbelul

| NakedTruth a răspuns (pentru milan9):

In fine... vad ca atunci cand ramai fara replici incepi sa faci "fascist" "sectant" etc pe toata lumea deci am o "dedicatie" pentru tine, deoarece te voi lasa sa crezi ce doresti si nu-ti voi mai spune nimic... multumesc oricum ca ai citit... MATEI 6:7

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

La "Sinodul ecumenic de la Niceea" nu s-au adăugat învățături noi, ci doar s-au confirmat cele care deja existau.
Dacă s-a ajuns să se discute atunci problema, dacă a existat UNANIMITATE într-o chestiune FUNDAMENTALĂ pentru creștinism, acest lucru nu poate să arate decât faptul că învățătura despre cele trei Persoane confirmate de Biblie!

Dacă ne-am imagina situația în care creștinătatea nu ar fi avut habar de asta, cum ar fi acceptat 318 episcopi ce erau trecuți deja prin torturi și persecuții, cum ar fi acceptat zic, un adaos cu totul nou care le-ar fi schimbat credința? Dar nu s-a întâmplat acest lucru! Treimea de Persoane era cunoscută în Creștinătate de vreo 300 de ani deja!

O DOVADĂ în plus: chiar din acest motiv s-a întrunit sinodul, pentru că Arie a "ieșit din rând" cu erezia lui, adică a contrazis tocmai un adevăr despre TREIME: divinitatea Fiului – a doua Persoană din Treime!

Treimea nu a fost descoperită la Niceea! Nu s-a făcut atunci marea descoperire de a se putea număra până la trei cele trei Persoane care fuseseră deja enumerate de Biblie în ivariate
situații!

Nu formalitatea numelui este esențială, și anume "Sfânta Treime", ci REALITATEA transcendentă la care ea se referă!

| milan9 a răspuns (pentru milan9):

Nu formalitatea numelui este esențială, și anume "Sfânta Treime", ci REALITATEA transcendentă la care ea se referă:

Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh - Matei 28, 19

Harul Domnului nostru Iisus Hristos şi dragostea lui Dumnezeu (Tatăl) şi împărtăşirea Sfântului Duh să fie cu voi cu toţi! - II Corinteni 13, 13

Aleşi după cea mai dinainte ştiinţă a lui Dumnezeu-Tatăl, şi prin sfinţirea de către Duhul, spre ascultare şi stropirea cu sângele lui Iisus Hristos: har vouă şi pacea să se înmulţească! - I Petru 1, 2

| danut a răspuns (pentru NakedTruth):

Trei, Duhul Sfant sub FORMA unui porumbel. Din cele relatate stiim ca Duhul Sfant este o fiinta, cu propria judecata si vointa, stiim si in mare activitatea acestuia, singurul lucru necunoscut este NATURA acestuia motiv pentru care si-a facut simtita prezenta sub FORMA unui porumbel, nu ca ar fi fost porumbel. Dar ce-ti spun eu, aceste lucruri sunt pentru oameni mari si nu copii de primara.

| NakedTruth a răspuns (pentru danut):

Uite, eu am vorbit frumos, faptul ca jignesti atunci cand ramai fara replici spune tot. Multumesc!

| EmaS explică (pentru NakedTruth):

Nici tu nu ai dreptate!

| danut a răspuns (pentru NakedTruth):

Care replici tinere, cum ai dori sa ma exprim cand frizezi ridicolul? Nu obisnuesc sa insult de aceia te-am alintat spunandu-ti copilas, ai fi dorit ceva mai dur? Raspunde cum trebuie si nu "interpreta" cum doreste domnia ta Cuvantul lui Dumnezeu. Poti gasi ce am spus eu la toate cultele crestine (au aceiasi interpretare). Daca vrei ceva mai "dur", uite: pune mana si studiaza Biblia si apoi apucate de comentarii si nu mai bate campii. Asa e mai "ortodox", nu cred, dupa mine prima variata este mai OK.

| NakedTruth a răspuns (pentru danut):

Tu ai o idee preconceputa si nu o sa renunti la ideea aia, ci o sa treci peste orice verset din Biblie, considerand ca le stii pe toate, si o sa cauti explicatii la orice versete ce vin impotriva ideii tale. Asa ca o sa te las in pace, poate intr-o zi vei medita la cele spuse aici. Si inca ceva ai grija cu "tinere" si "copile" ca a spus Solomon.

| NakedTruth a răspuns (pentru NakedTruth):

Nu stiu de ce mi-a disparrut o parte din comentariu. vroiam sa citez versetul din Proverbele 16:18>"Mândria merge înaintea căderii şi spiritul trufaş înaintea poticnirii."
Ai grija danut ca degeab cunosti Biblia daca nu aplici ceea ce stii.