| Alice909 a întrebat:

Ma numesc Alice si întâmpin o mare problemă.Ca sa înțelegeti intai vreau sa ma prezint:Ma cheamă Alice, am 17 ani, sunt eleva in clasa a 11-a, sunt de religie ortodoxa si locuiesc doar cu mama mea.De cateva luni am descoperit ideea de acoperire a capului cu batic la femei si am inceput sa ma documentez despre aceasta.Acum o saptamana am luat decizia ca vreau sa port batic pe cap tot timpul,dar mama mea nu imi permite acest lucru.Ce sa fac? Cum sa o conving ca ar fi bine sa poarte si ea? Mi se pare ca baticul pentru noi, femeile, este unul dintre puținele moduri prin care putem sa ii multumim lui Dumnezeu si sa ii arătăm supunerea.Consider că toate fetele inca de la vârste foarte mici ar trebui sa poarte batic.Va rog frumos sa ma ajutati! Doamne ajuta si o seara buna!

28 răspunsuri:
| William a răspuns:

Vorbeste cu un preot si vezi ce zice.

| danut a răspuns:

Nu este normal ca o fata tanara ca tine sa poarte capul acoperit. Nu respecti pe nimeni asa, DAR poti purta capul acopoerit cand intri intr-un locas a lui Dumnezeu dand respectul cuvenit ACESTUIA. In rest stai cu parul in vant si aerisesteti-l caci parul acoperit nu miroase bine si nici nu arata bine la o fata ca tine. Nu te lua dupa toate calugaritele caci te asigur eu, TOATE ajung in Focul Ghenei.

Răspuns utilizator avertizat
| danut a răspuns (pentru OctavianDanielMaria):

Doar in biserica, in rest fiecare cum doreste.

Dreptul tau, tu poti sta in pielea goala si cu parinti tai, nu este vorba DECAT de respect.

Nu e vorba de vulgaritate ci de RESPECT.

Acum daca parintii tai nu au stiut sa te educe la vremea potrivita, vrei sa te educam noi pe NET? E prea tarziu, incearca sa mergi din nou la scoala (clasele premergatoare, unu si doi).

Printre altele si asta.

Pe strada nu. Dar daca te-ai duce undeva unde PROTOCOLUL impune o anumita tinuta, ori respecti protocolul ori nu te duci.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ai mai avut tu niste conturi cu numele asta cabd trollai