Ea a ales un iad mai groaznic, nu te mai ruga pentru ea ca nu-i foloseste la nimic, asta numai daca vrei sa crezi; iti inteleg supararea; sa stii ca penticostalii ca si celelalte secte sunt religii infaptuite de oameni si satana nu-i supara pe acesti oameni ca de sunt ai lui si nu mai consuma munitia pe un aliat, asta daca intelegi unde iti fac trimitere la logica; a fost decizia ei in cunostinta de cauza si de confort spiritual; adica una e sa crezi ca vei fi in rai indiferent de ce faci si ai trecut la secta respectiva si alta e sa te rogi, sa te spovedesti, sa faci un Canon si apoi sa te impartasesti etc.
Deci mai nou asta e scuza voastra: noi sectantii suntem asa diferiti de voi(in multe cazuri in sensul bun)fiindca" Satana nu ne mai supara, suntem ai lui". Te asigur ca ne supara destul. Inainte sa comentezi, asigura-te ca stii ce cred penticostalii, fiindca din ce ai scris reiese ca nu esti informat.
Ai dreptate atunci cand spui ca "Raul" este multumit cu pacatele mari, suficient de mult incat sa nu mai urmareasca umilirea completa prin vicii. Viciile l-ar umili doar pe om in sine pe cand mandria indaratniciei Il
ofenseaza pe Dumnezeu Insusi, il aseaza pe neoprotestant in conflict direct cu cerintele divine.
Mandria de a batjocori STRADANIA Mantuitorului de a lasa o singura Biserica, o transmitere CONCRETA a harului, insultarea transmiterii neintrerupte a harului in PREOTIA crestina (toate evidente prin zeci de versete), sunt la un loc greseli si pacate mai mari decat toate viciile la un loc.
Si asta pentru ca cele mentionate la inceput se straduiesc sa DESFIINTEZE insasi INTENTIA LUI DUMNEZEU.
Daca ar incalca doar cuvantul Bibliei ar fi un pacat (colectia de scrieri a Bisericii din primele secole), dar neoprotestantii insulta cu mult mai mult decat Biblia, IL INSULTA PE DUMNEZEU, ale Carui intentii de intemeiere a unei singure Biserici au fost predate apostolilor iar mai tarziu transmise de acestia Bisericii.
Penticostalii si ei se roaga, se impartasesc, se spovedesc lui Dumnezeu (trebuie sa ai o relatie personala cu El)cred la fel ca toti neoprotestantii, doar cu unele diferente, cum ar fi "vorbitul in limbi" si ca ei cred ca toate fetele trebuie sa poarte obligatoriu batic.
'Impartasania' neoprotestantilor nu are decat o valoare simbolica. Nu presupune nici prezenta reala a lui Dumnezeu si nici transmiterea de har ce a fost lasata doar Bisericii.
'Impartasania' neoprotestantilor nu are decat o valoare simbolica. Nu presupune nici prezenta reala a lui Dumnezeu si nici transmiterea de har ce a fost lasata doar Bisericii."
Da. Exact cum trebuie. Nu suntem canibali. Domnul Isus a spus sa facem asta spre pomenirea Lui. Cand a spus sa mancam Trupul Lui a spus ca si cand a spus:"Eu sunt Painea vietii". Scopul este de comemorare. Painea si vinul sau mustul simbolizeaza Trupul si Sangele Lui, ca noi sa ne cercetam.
Ia citeste integral capitolul 6 din Evanghelia Sf. Ioan si vei vedea ca incerci sa vinzi cadtraveti gradinarului, nestiind nimic din ceea ce abprimit cu adevarat Biserica de la Dumnezeu.
Sf Impartasanie este reala si nu simbolica
Da, am citit Evanghelia dupa Ioan cap. 6.
Tot simbolic e. Adica cine Il va primi pe El, Jertfa Lui. Nu puteti sa luati orice din Biblie si sa interpretati ad-literam, apoi asteptandu-va sa aveti dreptate.
Isus a spus si: "Eu sunt Usa.". Noi nu bem chiar Sangele Lui ca sa avem Viata. Ci credem in Jertfa Lui. Traim ca niste oameni rascumparati in aceasta Jertfa. Si luam Impartasania, Cina Domnului.Painea nu se transforma miraculos. E un neadevar. Acolo oamenii se mirau ca le zice ca vor manca Trupul Lui. De cate ori nu s-au mai mirat ei intelegand ad-literam totul?
Las-o ca nu o poti scoate din ratacirea ei.
Intr-adevar, iată ce spune Mântuitorul despre necesitatea ei pentru Mântuire:
"Cel ce mănâncă trupul Meu şi bea sângele Meu are viaţă veşnică, şi Eu îl voi învia în ziua cea de apoi." (Ioan 6, 54)
"Asemenea şi paharul, după ce au cinat, zicând: Acest pahar este Legea cea nouă, întru Sângele Meu, care se varsă pentru voi." (Luca 22, 20)
"Şi a zis lor: Acesta este Sângele Meu, al Legii celei noi, care pentru mulţi se varsă." (Marcu 4, 24)
"Că acesta este Sângele Meu, al Legii celei noi, care pentru mulţi se varsă spre iertarea păcatelor." (Matei 26, 28)
"Asemenea şi paharul după Cină, zicând: Acest pahar este Legea cea nouă întru sângele Meu. Aceasta să faceţi ori de câte ori veţi bea, spre pomenirea Mea." (Corinteni 11, 26)
Iar slujitorilor Bisericii, iată ce le spune Mântuitorul:
"Asemenea şi paharul după Cină, zicând: Acest pahar este Legea cea nouă întru sângele Meu. Aceasta să faceţi ori de câte ori veţi bea, spre pomenirea Mea." (Corinteni 11, 25)
Nu exista acolo nici o sugestie si nici un motiv pentru a considera ca ar fi vorba doar de un simbolism. evident nu este borba de sange si trup organic, CI DE O PREZENTA CONCRETA: "ACESTA este trupul Meu... ACESTA este sangele Meu..."
Am cunostinte destule de penticostali, sunteti fii lui tomilson, din 1906
Nu, noi nu interpretam Biblia
Bine,bine. Eu nu sunt penticostala.
Acceasi poveste pentru toti: lipsa de transmitere a harului, pierduta prin renuntarea din partea lor la Biserica.
Intr-adevar, prezenta reala a Fiului lui Dumnezeu in Sf. Impartasanie nu este un rezultat al unor rugaciuni superficiale ci al unei LUCRARI A HARULUI, care lipseste celor ce nu fac parte din Biserica.
Nu conteaza ce zic penticostalii, tu poti sa faci orice doresti pentru bunica ta: sa aprinzi o lumanare, sa zici o rugaciuni, sa te uiti la poze cu ea. Nu te poate impiedica nimeni. Ea nu mai face parte din religia aceea, nici tu, asa ca nu te poti supune regulilor lor.
Nu e niciodata pacat sa aprinzi lumanari.
Oricum, datoria ta va ramane intotdeauna sa te rogi pentru sufletul ei, la fel ca si pentru ceilalti semeni pe care ii avem.
Atunci cand pot fi facute (...), pomenirile care se fac pentru o persoana plecata dintre noi au un rol important.
Biserica nu a garantat niciodata ca pomenirile, aceste fapte de milostenie care se fac in mod directionat ca fapte bune dedicate sufletului celui "plecat", il vor mantui pe cel raposat, dar asta nu inseamna ca putem refuza ocazia de a-i face acelui sufletului, de a ne ruga pentru el, si de ce nu, chiar de a ne face noua un bine - pentru ca Dumnezeu nu ramane niciodata cu nimic dator nimanui.
Prioritare IN MOD FUNDAMENTAL fara discutie in mantuirea sufletului il au faptele bune facute de el insusi in viata, apropierea sau INDEPARTAREA lui de Dumnezeu, faptele de milostenie facute de el insusi...
Bunica ta nu va ajunge nici in rai, nici in iad pentru ca aceste locuri pur si simplu nu exista.
In situatia asta evident ca nici lumanarile, nici pomenile sau in general orice ai face, din pacate, nu o mai pot ajuta in nici un fel, cum dealtfel nici rau nu au cum sa-i faca.
Nu are nici o importanta cum e inmormantat/incinerat cineva, important e felul in care ramane in amintirea ta si a celor apropiati.
Din afectiune pentru ea poti sa aprinzi lumanari, fireste, dar mai bine roaga-te pentru ea, fa milostenie. Ea nu poate fi pomenita la Sfanta Liturghie fiindca s-a lepadat de Hristos, trecand la sectanti, dar poti face in felul urmator: pomenesti pe cineva din familie care este ortodox si scrii pe pomelnic: "impreuna cu tot neamul lui/ei"
In felul asta e posibil sa-i usurezi din suferinta bunicii in care singura s-a bagat nesilita de nimeni.
Pentru limba romana apasa tasta F1
Mai bine nu mai comenta "pocaitii" si invata sa scrii :*
Si ce voiai sa faca? Probabil au fost ceva cantari, predici si rugaciune. Ce voiai sa faca? Slujbe de trimitere automata in Rai? "Pomeniri" inutile? Poti merge la mormant, si aprinde lumanari, dar sa stii ca pe ea nu o va ajuta. Eventual pentru tine, daca insisti neaparat.
anonim_4396 întreabă: