| OctavianDanielMaria a întrebat:

Ca sa vezi. Botezul nu e pentru copii, ci pentru adulti. Cum comentati asta? http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=3

13 răspunsuri:
| raMLesS a răspuns:

Asta am pus si eu in intrebarea de deasupra ta.

Răspuns utilizator avertizat
| NotNamed a răspuns:

Bullshit cre(s)tin.

Răspuns utilizator avertizat
| Dandinelle a răspuns (pentru OctavianDanielMaria):

Da ar fi frumos dar, după cum se vede tot sunt părinți cretini care cred că dacă nu botează bebelușul la 40de zile de la naștere atunci ajunge sărăcuțul in iad. Că vai doamne păcatele noului născut că s-a născut practic trebuie spălate.

Răspuns utilizator avertizat
| Irinel15123532 a răspuns:

Asa este, botezul nou testamental se face la o varsta la care copilul sa poata constientiza alegerea facuta, de a-L urma pe Domnul Iisus Hritos, poate sa fie si la 8 ani, 10 ani, la 14. Desigur, nu este ceva rau in botezul copiiilor mici, atat timp cat se respecta normele de siguranta, bisericile evanghelice nu boteaza copiii mici, ci ii duc la binecuvantare, se roaga pentru ei.
Nu trebuie sa judecam pe nimeni, nu sunt fapte interzise.

Răspuns utilizator avertizat
| Irinel15123532 a răspuns (pentru OctavianDanielMaria):

Asa este, este adevarat, botezul nou testamental se face in momentul in care ai discernamant.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cainii latra, ursul merge.

| roty78 a răspuns:

Întâi de toate, Evangheliile arată predilecția Domnului nostru Iisus Hristos pentru cei mici. Astfel, citim că Mântuitorul s-a întristat când copiii erau opriți să vină la El și a lansat îndemnul afabil: „Lăsați copiii să vină la Mine și nu-i opriți" (Mc. 10, 14), „Și luându-i în brațe i-a binecuvântat punându-și mâinile peste ei" (Mc. 10, 16).
Ca argument pentru practica botezului copiilor, ne putem referi deci la botezarea unor familii întregi de convertiți (Fap. 16, 14-15, 30-34; 1 Cor. 1, 16). În textele neotestamentare sunt mai multe mărturii în acest sens. Astfel, când Sfântul Apostol Pavel face corintenilor referiri legate de misiunea sa, precizează că a „botezat și casa lui Ștefana" (I Cor. 1, 16), apoi în cazul vânzătoarei de porfiră – Lidia – a fost botezată „ea și casa ei" (Fap. 16, 12-13) –și oare din cine se putea compune casa unei văduve dacă nu din copii –, iar în cartea scripturistică Faptele Apostolilor, ni se menționează despre temnicerul din Filipi care „s-a botezat el și toți ai casei lui" (Fap. 16, 30-33), apoi despre Corneliu sutașul că s-a botezat cu toată casa lui (Fap. 10, 44-48) de unde se înțelege clar că s-au botezat și copiii lor și nu numai părinții.Deci, dacă Apostolii, așa cum se vede din lucrările lor misionare, botezau familii întregi (Fap. 16, 15, 30-39; 18, 8; I Cor. 1, 16), precum și pe toți cei ce aparțineau unei familii (Fap. 16, 1), putem lesne conchide că se botezau și copiii ce aparțineau acestor familii. Este greu de admis că aceste „case" n-ar fi avut și copii în alcătuirea lor, mai ales că în Noul Testament când se vorbește de „casă", se înțelege adeseori de-a dreptul „familie".
Sfântul diacon Filip și Sfinții Apostoli Petru și Ioan au botezat o „țară" întreagă, Samaria (Fap. 8, 4-16). În cartea biblică Faptele Apostolilor ni se vorbește despre cele dintâi mulțimi botezate. Aceștia erau cu miile. Cu siguranță că între aceste mulțimi erau și copii.

| doctorandus a răspuns (pentru roty78):

Realitatea e ca un taran prost ca Petru a fost invins de carturarul viclean Pavel. Mai tarziu, adeptii lui Pavel i-au persecutat pe adeptii lui Petru drept eretici.

| ILoveCringe4427 a răspuns:

Acesta este crezul crestin in mai multe credinte precum ortodoxismul. Daca nu crezi in crestinismul ortodox atunci nu il fa.

Care e problema daca oameni sunt credinciosi si il umreaza in familia lor?