Isaia 43,11 afirma ca Mantuitorul este DOAR Creatorul lumii, ca Mantuitorul este DOAR Yahve, iar in Noul Testament se prezinta numele acestui unic Mantuitor: Fiul lui Dumnezeu Intrupat. El este singurul numit "MANTUITOR."
Revelaţia prezintă clar în egală măsură şi trinitatea dar şi Unitatea: Trinitatea Ipostasurilor (distinct prezentate de Scriptura: Tatal si Fiul si Duhul Sfant) într-o UNITATE desăvârşită a Aceleiaşi FIRI sau NATURI divine. În cadrul divinităţii se păstrează o Unitate absolută...
NATURA sau FIREA divină este aceeaşi şi ea reprezintă "numitorul comun", legătura Unicităţii divine din "trinitate".
Nu ma cataloga repede si pune pecetea pe mine, nu am nici o traditie, nu fac parte din nici un cult, religie sau secta! si totusi nu ai raspuns la intrebare de ce spune Pavel de cei 12 dupa Inaviere? cand de fapt erau 11!
Este de fapt un lucru normal să se vorbească despre un grup considerîndu–l în mod colectiv, chiar dacă unul dintre membri este absent. („Corpul directorilor a decis...", „Colegiul de bătrîni a întîlnit...".) Astfel cuvintele „cei doisprezece" pot fi foarte bine utilizate cu referire la întregul grup al apostolilor, chiar dacă unul sau doi erau absenţi într–o anumită ocazie. (Compară Fapte 6:1–6.) Cînd Isus s–a arătat prima dată discipolilor într–o cameră încuiată, „Toma, unul dintre cei doisprezece, nu era cu ei". Opt zile mai tîrziu el a fost prezent şi orice incertitudine a fost înlăturată (Ioan 20:19–29). Cu toate că Matias nu fusese numit pe atunci să–l înlocuiască pe Iuda, el era un vechi discipol (Fapte 1:21, 22). Întrucît el fusese strîns asociat cu apostolii de la început, iar la scurtă vreme a fost „socotit alături de" ei, comentariul retrospectiv despre arătarea lui Isus „celor doisprezece" l–a inclus probabil şi pe Matias
HepHap întreabă:
DeProfundis99 întreabă: