| MorcovMorcovescu a întrebat:

Ce parere aveti despre asta? http://www.stiripesurse.ro/......catacombe/

Răspuns Câştigător
| Alphawolf a răspuns:

Nu statul e problema, ci valorile. Ai impresia ca statul e de capul lui, face ce vrea, stabileste legi dupa ureche? Nu, valorile determina statul de a constrange. Ele trebuie atacate. Homosexualii isi cer drepturile, vor dreptate si egalitate, iar statul, in functie de imprejurari si argumente incearca sa faca dreptate. Dreptatea este(sau ar trebui sa fie) in varf.
Daca constiinta preotului contravine dreptatii, atunci ea e gresita.
Nu sfideaza nici-un Dumnezeu, sfideaza o convingere, care poate fi gresita(in trecut se credea ca Pamantul este plat si in centrul Universului).
Preotul, inainte de toate, trebuie sa fie slujitorul dreptatii, asfel va fi si slujitorul lui "Dumnezeu". Dreptatea este sfanta, insa crestinismul poate gresi(cel putin prin interpretare).
Statul are drept oriunde cand e vorba de echitate.
"Dumnezeu" mai spune: "Nu va ingrijiti pentru viata voastra ce veti manca, nici pentru trupul vostru cu ce va veti inbraca", dar sunt destule persoane care mor de foame si de frig.
Pacatul este in functie de interpretarea Bibliei, de ceea ce are omul in convingere. Tu zici ca homosexualii pacatuiesc impotriva lui "Dumnezeu", insa eu, daca as fi in locul tau, nu as putea fi sigur de asta. Foarte posibil ca tu sa pacatuiesti discriminandu-i pe homosexuali. Presupunand ca Biblia este inspirata de Dumnezeu, crezi ca tot ce a stabilit crestinismul este corect, litera de lege? Eu ma indoiesc foarte tare.
Sunt o groaza de religii si secte si tot atatea constiinte(convingeri). Toate au dreptate, toate sunt constructive? Nu se poate. Ce este gresit trebuie inlaturat. Nu intereseaza pe nimeni ce se crede, ci efectele, rezultatele. Daca preotul tine de constiinta lui(considera ca este mai importanta decat dreptatea), nu are decat sa se reprofileze. Dreptatea nu se poate incalca, legile sunt pentru toti(si la fel).
Biblia spune multe, insa nici macar crestinii nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu notiunea de "pacat". Pacatul este cel ce este in convingerea omului, insa convingerea lui poate fi gresita. Biblia poate fi o inventie, sau poate si interpretata si inteleasa gresit.

32 răspunsuri:
| Filip23 a răspuns:

Este o lege nelegala. Nu poti obliga un cult sa faca ceva impotriva propriului spirit.
Doar ii casatoreste primaria si le da certificat, insa deh, poponaru e credincios si vrea si la biserica, cu voal si confetti.
Daca poponarii vor la biserica, sa isi faca biserica lor, cu hahamu lor, sa le faca ceremonii cate vor.

NOname
| NOname a răspuns:

Câte văicăreli doar pentru că măcar în unele ţări nu se mai acceptă discriminarea creştinească (sau de orice alt fel).

Săracii, vor să fie lăsaţi să discrimineze în linişte. Mi-au stors o lacrimă. sad

Răspuns utilizator avertizat
| NOname a răspuns (pentru MorcovMorcovescu):

Aha. Mă mir cum de nu elimină non-virginile înainte de căsătorie şi nu le trimit acasă (după ce le-au supt banii de enoriaşe). Nu e tot o încălcare a "legii divine" (dintr-o carte antică de basme, scrisă de nişte primitivi, modificată şi remodificată, de acum vreo 2.000 de ani)?
Săracii, s-au mai emancipat şi destupat la minte, dar doar parţial - specific ipocriţilor.
Promovează "zeul iubirii", dar nu se pot împăca cu ideea că doi oameni se pot iubi indiferent de sex.

NOname
| NOname a răspuns:

Cei din generaţia tânără (majoritatea) mă fac mândră.
Cum de copiii (unii) pot gândi atât de sănătos, iar adulţii (unii) pot gândi atât de prost (sau deloc)?
http://youtu.be/8TJxnYgP6D8

Răspuns utilizator avertizat
| anonimg a răspuns:

Legea asta incalca o alta lege: drepturile omului. Politicienii L-ar obliga si pe Dumnezeu ca sa casatoreasca homosexualii. Oamenii raman fara judecata daca nu o folosesc.

| Alphawolf a răspuns (pentru anonimg):

Cred ca te inseli, legea nu incalca drepturile omului, ea le sustine. Drepturile omului nu au legatura cu credintele, ele urmaresc dreptatea si egalitatea. Preotului nu-i incalcat un drept, ci preotul, influentat de prejudecati, incalca un drept(discriminand). Valorile crestine nu sunt obligatorii, in schimb, dreptatea si egalitatea sunt necesare.

| anonimg a răspuns (pentru Alphawolf):

Sunt de acord cu tine numai in cazul in care preotul nu este slujitor al lui Dumnezeu. Aici sunt probleme de constiinta. E o nebunie sa te numesti preot al lui Dumnezeu si sa incalci pe fata poruncile Lui. Un asemenea preot isi incalca constiinta -sau cel putin este fortat sa si-o incalce. Mai mult decat atat, Il sfideaza pe Dumnezeu. Ori daca nu, nu este preot al lui Dumnezeu ci este slujitorul lui Satana; cale de mijloc nu exista.
Statul nu are drept in ordinea interioara a unei biserici (fiind acceptata de stat). Cand Dumnezeu spune ca este pacat relatia sexuala dintre doi barbati, ce putere are statul sa modifice sau sa incalce Legea lui Dumnezeu? Si pentru ce au nevoie homosexualii de Dumnezeu cand ei pacatuiesc impotriva Lui? Le e de ajuns cununia civila. Daca vor si cununie religioasa, atunci sa-si faca biserica; sa-si faca si legi si porunci si ce-or mai vrea. Dar nimeni n-are dreptul sa faca presiuni asupra constiintei -care este vocea lui Dumnezeu in om.
Biblia spune ca este mai bine ca un om sa isi lege o piatra de moara de gat si sa se arunce in mare decat sa faca pe cineva sa pacatuiasca.

| anonimg a răspuns (pentru Alphawolf):

Imi place cand mai intalnesc oameni deschisi la minte, care analizeaza problema si cauta solutii.
In cautarea solutiilor trebuiesc stabilite niste principii care sa nu fie incalcate. Dar ca sa stabilesti aceste principii, dupa ce criterii le stabilesti? Dupa crede omul ca este mai bine?
Ce vreau sa spun este ca, daca omul nu a invatat sa aiba incredere in Dumnezeu si nu se teme de El, cu atat mai mult eu nu am incredere in omul acela!
Statul nu se bazeaza pe Biblie; dar totusi, gasim Biblia in curtile de judecata ale statului. Asta inseamna ca Biblia are legatura cu dreptatea -mentionata de tine mai sus.
Noi trebuie sa ii iubim pe oameni, dar sa uram pacatul. De unde stim ca o greseala este greseala; adica de unde stim ca un pacat este pacat? Din Biblie si nu din judecata omului. S-a ajuns la atatea confesiuni crestine deoarece este in firea omului sa 'ocoleasca' Legea lui Dumnezeu. Cand Dumnezeu i-a spus lui Adam si Evei sa nu manance din pomul oprit -porunca aceasta a fost categorica. Dar Eva a facut ea ce a facut si s-a tot 'plimbat' prin zona. La fel facem si noi astazi: pasajele care nu au nevoie de interpretare le interpretam, iar cele care au nevoie de interpretare le luam in mod direct.
"Sa nu te culci cu un barbat cum se culca cineva cu o femeie. Este o uraciune." (Levitic.18:22) Astazi interpretam lucrul acesta -si multi 'crestini' fac asta.

Tu spui:
"Daca preotul tine de constiinta lui(considera ca este mai importanta decat dreptatea), nu are decat sa se reprofileze."
Dar daca preotul a fost uns de Dumnezeu in slujba aceasta, el sa se retraga? Ori sa fie fortat sa faca lucrul acesta? (Aci se poate ajunge la martiraj). Preotia este o chemare speciala a lui Dumnezeu.
Homosexualii cer cununii religioase la fel cum ar spune "Doamne, Te rugam, lasa-ne sa pacatuim!" Homosexualilor nu le este de ajuns cununia civila? Cum poate cineva sa ceara binecuvantarea lui Dumnezeu asupra a ceva ce El a interzis? Aceasta este sfidare adusa lui Dumnezeu. Este ca si cum un baiat ar lua pe fata mamei lui de nevasta. Nu-i nici o diferenta. Acesta baiat nu poate sa isi ceara dreptul lui asa cum fac si homosexualii? Dar Biblia spune catogoric, si nu lasa urma de interpretare:
"Mania lui Dumnezeu se descopera din cer impotriva oricarei necinstiri a lui Dumnezeu si impotriva oricarei nelegiuiri a oamenilor care inabusa adevarul in nelegiuirea lor." (Romani.1:18) Este de dorit a se citi tot capitolul. Nimeni sa nu se amageasca cu gandul ca va primi binecuvantarea lui Dumnezeu in timp ce el calca Legea Sa; sau sa spuna "merge si asa".

| Alphawolf a răspuns (pentru anonimg):

Nu statul e problema, ci valorile. Ai impresia ca statul e de capul lui, face ce vrea, stabileste legi dupa ureche? Nu, valorile determina statul de a constrange. Ele trebuie atacate. Homosexualii isi cer drepturile, vor dreptate si egalitate, iar statul, in functie de imprejurari si argumente incearca sa faca dreptate. Dreptatea este(sau ar trebui sa fie) in varf.
Daca constiinta preotului contravine dreptatii, atunci ea e gresita.
Nu sfideaza nici-un Dumnezeu, sfideaza o convingere, care poate fi gresita(in trecut se credea ca Pamantul este plat si in centrul Universului).
Preotul, inainte de toate, trebuie sa fie slujitorul dreptatii, asfel va fi si slujitorul lui "Dumnezeu". Dreptatea este sfanta, insa crestinismul poate gresi(cel putin prin interpretare).
Statul are drept oriunde cand e vorba de echitate.
"Dumnezeu" mai spune: "Nu va ingrijiti pentru viata voastra ce veti manca, nici pentru trupul vostru cu ce va veti inbraca", dar sunt destule persoane care mor de foame si de frig.
Pacatul este in functie de interpretarea Bibliei, de ceea ce are omul in convingere. Tu zici ca homosexualii pacatuiesc impotriva lui "Dumnezeu", insa eu, daca as fi in locul tau, nu as putea fi sigur de asta. Foarte posibil ca tu sa pacatuiesti discriminandu-i pe homosexuali. Presupunand ca Biblia este inspirata de Dumnezeu, crezi ca tot ce a stabilit crestinismul este corect, litera de lege? Eu ma indoiesc foarte tare.
Sunt o groaza de religii si secte si tot atatea constiinte(convingeri). Toate au dreptate, toate sunt constructive? Nu se poate. Ce este gresit trebuie inlaturat. Nu intereseaza pe nimeni ce se crede, ci efectele, rezultatele. Daca preotul tine de constiinta lui(considera ca este mai importanta decat dreptatea), nu are decat sa se reprofileze. Dreptatea nu se poate incalca, legile sunt pentru toti(si la fel).
Biblia spune multe, insa nici macar crestinii nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu notiunea de "pacat". Pacatul este cel ce este in convingerea omului, insa convingerea lui poate fi gresita. Biblia poate fi o inventie, sau poate si interpretata si inteleasa gresit.

| Holiday a răspuns:

Atata timp cat biserica nu te intreaba cand cotizezi catre ea daca esti homosexual sau nu, atunci logic trebuie sa le ofere si servicii complete, la fel ca si heterosexualilor.

Am zis si cu alte ocazii, sa zica multumesc ca (inca) nu sunt pusi sub acuzatia de inselatorie, avand in vedere ca vand ceva ce nu au, respectiv viata vesnica.

| sublime89 a răspuns:

Ahaha, ei chiar incearca sa compare Danemarca din ziua de azi cu Uniunea Sovietica a lui Stalin? rolling on the floor Oamenii astia habar n-au ce vorbesc, si nu cunosc niciun pic de istorie. Indeplinesc toate conditiile pentru a fi numiti "buni" crestini.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Misto. Daca as fi prim ministru as face o propunere legislativa si anume sa trimitem toti bulangii de la noi pachet la Copenhaga.

| Moisie a răspuns:

Unde vezi tu diabolicitate in acest articol?
Religia crestina NU este, sau este, religia iubirii?
Pai daca este religia iubirii. atunci sa binecuvanteze iubirea, fie ea dintre doi oameni de acelasi sex, sau fie ca este iubirea intre un om si oaie, si chiar ortodoxia ar trebui sa faca asta pentru ca romanii sunt cunoscuti ca fiind un popor mioritic, adica isi iubesc mult mioritele!
Asa este crestinismul din natura ei, adica religia iubirii!
Cine nu este acord cu iubirea si cu religia iubirii, nu are decat sa se faca ateu sau satanist.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Stalin a fost putin nebun happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Aţi putea, domnule Thomas Brecht, în calitate de psiholog, să comentaţi asupra homosexualităţii? Se pare că se vorbeşte despre ea peste tot. Preotul nostru nu ne poate spune prea multe despre aceasta, iar noi nu ştim cum să reacţionăm când suntem întrebaţi despre poziţia Bisericii faţă de acest subiect. Este o boală? Este o problemă morală? Se pare că acuzaţia de homosexualitate împotriva oamenilor se bucură de o popularitate tot mai mare. De ce?



RĂSPUNSUL A:



Într-o epocă în care homosexualitatea sau „preferinţa sexuală alternativă" a devenit larg acceptată, chiar şi de către mulţi creştini heterodocşi, se cuvine a

Arhiepiscopul Hrisostom de Etna
se formula nişte răspunsuri la întrebarea dumneavoastră. Subiectul este delicat, chiar jenant, fiind ceva despre care, cu câteva decenii în urmă, abia dacă se discuta vreodată în public. Acum a devenit un subiect obişnuit de conversaţie.

Trebuie să ţinem cont de faptul că Asociaţia de Psihiatrie din America a declarat acum câţiva ani că homosexualitatea nu reprezintă o problemă psihiatrică sau emoţională, decât în cazul în care pacientul o consideră ca atare. Această declaraţie este acum luată în discuţie în multe cercuri psihiatrice şi psihologice, mulţi terapeuţi refuzând să trateze homosexualitatea ca pe o tulburare mentală.

Aceasta este o inversare interesantă de roluri pentru specialiştii care ţin la funcţia lor de diagnostician. De fapt, ca titlu neoficial, putem menţiona faptul că mulţi specialişti în boli mentale, care au participat la congresul în care homosexualitatea a fost scoasă de pe lista de diagnostice, au confirmat faptul că organizaţiile de homosexuali au făcut mari presiuni asupra delegaţilor. Această activitate de lobby-ing a început chiar în momentul în care delegaţii au intrat în sală pentru a vota! Un delegat şi-a manifestat chiar indignarea faţă de modul în care Convenţia a fost manipulată - de parcă ar fi posibil ca o boală să nu se mai bucure de atenţia terapeuţilor numai pentru că majoritatea a votat aşa!

În general, pacienţii homosexuali pe care i-am consultat în anii în care am practicat psihoterapia se împart în două categorii: în prima categorie intră cei care nu sunt mulţumiţi cu această situaţie, iar în a doua, cei care sunt convinşi că homosexualitatea face parte din „identitatea" lor. În ambele cazuri, există o nemulţumire ascunsă, astfel încât chiar şi al doilea tip de pacient - şi el vine pentru tratament - simte inconştient că ceva este în neregulă. Este vorba aici, pur şi simplu, de influenţa grupurilor de homosexuali, care se erijează în terapeuţi liberali de alinare a conştiinţelor, dar şi de o biserică a homosexualilor care susţine astfel de înclinaţii şi care a dat satisfacţie homosexualilor în problema lor, care nu este una reală. O astfel de satisfacţie iluzorie are tot atâta logică pe cât are neutralizarea unei nenorociri printr-un vot majoritar.

În tratarea pacienţilor homosexuali am recurs adesea mai întâi la un punct de vedere behaviorist. Impulsul homosexual pe care aceştia îl încearcă este în esenţă neutru din punct de vedere al evoluţiei personalităţii lor, astfel că el se poate concentra fie asupra sexului, fie asupra unui proces creativ, nesexual. Cu alte cuvinte, „homosexualitatea" poate fi percepută ca un răspuns dobândit - unul care este în mod tragic consolidat de cei care prezintă această condiţie ca pe o stare „naturală" sau o „alternativă" pozitivă. Pacientul homosexual trebuie tratat ca şi cum energia sa a fost greşit direcţionată. Iar terapiile care pornesc de la această ipoteză chiar dau rezultate.

Mai există, desigur, şi dimensiunile psihodinamice ale homosexualităţii, cum ar fi ura faţă de sine, faţă de familie şi de societate. Comportamentul sexual aberant este astfel folosit pentru a-i pune pe ceilalţi într-o situaţie jenantă şi umilitoare sau pentru „a le plăti cu vârf şi îndesat" celorlalţi. Dar comportamentul homosexual se învaţă şi se consolidează. El poate fi canalizat într-o altă direcţie. Odată realizat acest lucru, putem să luăm în consideraţie cu seriozitate factorii psihodinamici care duc la un comportament aberant.

Ca să rezumăm, vom spune că homosexualitatea este strâns legată de impulsurile psihologice greşit direcţionate, de modurile de comportament nepotrivite şi de problemele psihodinamice care ating profunzimile personalităţii. Este o boală, în sensul strict al acestui cuvânt.

În ceea ce priveşte homosexualitatea şi semnificaţia morală a acesteia, trebuie să subliniem faptul că Biserica Ortodoxă există pentru reînnoirea omului, pentru readucerea lui la o stare sănătoasă, dumnezeiască. Tot ceea ce este imoral ţine nu de nerespectarea unei legi, ci de încălcarea legilor „naturale" ale fiinţei umane. Nimic nu poate fi mai imoral ca pângărirea chipului dumnezeiesc al omului, pângărire care îl acoperă de păcat. De aceea, caracterul extrem de imoral al homosexualităţii trebuie înţeles din punctul de vedere al degradării umane. (...)

Nici un creştin ortodox nu ar trebui să-i condamne pe cei care au căzut în păcat. El ar trebui să încerce să îl readucă la sănătatea spirituală pierdută. În cazul homosexualităţii, cine neagă faptul că, din punct de vedere moral, această înclinaţie este greşită, îşi asumă cumplitul risc de a îndruma greşit o fiinţă umană, respingând astfel posibilitatea de vindecare a celor care au nevoie de tratament.



dr. Thomas Brecht



RĂSPUNSUL B:



Homosexualitatea este o boală despre care este greu să scrii. De aceea am început cu excelentele comentarii ale dr. Brecht, ca răspuns la întrebarea dumneavoastră despre acuzaţiile frecvente de homosexualitate pe care le auzim în societatea de astăzi. Oamenii sunt nişte fiinţe fragile şi nemiloase, iar slăbiciunile lor le dictează adesea forma de atac asupra celorlalţi. Identitatea sexuală este, de asemenea, un lucru fragil. Omul căzut este chinuit continuu de nesiguranţă. Când această nesiguranţă rezultă din structura generală a experienţei umane, ea produce adesea maladii sociale grave care, până nu demult, stăteau ascunse la umbra conştiinţei sociale. Homosexualitatea este una din aceste boli. Ea este atât de temută de societate în general, încât indivizii învaţă să se teamă de ea în străfundurile minţii lor. Şi atunci când ei au izbucniri de violenţă faţă de ceilalţi, îşi iau ca armă mentală acele lucruri pe care le consideră cele mai periculoase şi mai hidoase. De aici rezultă arma devastatoare a acuzării celorlalţi de homosexualitate.

Nu există îndrumător spiritual (sau psiholog, în acest caz) care să nu se fi confruntat cu cei care se îndoiesc de ei înşişi şi care îi acuză adesea pe ceilalţi de păcatele de care ei se tem. Şi adesea, fie din gelozie faţă de cei care se bucură de popularitate, indivizii care au mai puţin succes sau nu se bucură de popularitate îşi vor exprima gelozia prin acuzaţii despre care ei ştiu că sunt atât de josnice încât până la urmă vor reuşi să pângărească persoana sau persoanele către care sunt îndreptate. Acest tip de homosexualitate iluzorie este ceva de care toţi trebuie să ne temem. Ea condamnă oameni nevinovaţi. Ea slujeşte geloziei şi urii şi, într-un mod destul de misterios, ea va face ca cei care sunt hăituiţi nu de boli reale, ci de temeri fantomatice, să se concentreze asupra bolii de care se tem şi, în final, aceasta să devină realitate. Aşa cum spune un vechi proverb, „de ce ţi-e frică nu scapi". La fel stau lucrurile şi cu cei care aduc acuzaţii false şi care ajung să cadă victime bolilor pe care în mod fals le atribuie altora.

Desigur că există şi homosexuali reali, ceea ce este un lucru nefericit. Homosexualitatea ia amploare pe măsură ce mândria, egocentrismul, aroganţa şi dragostea de sine îşi fac loc în societate, pătrunzând chiar şi pe tărâmul Bisericii. Acest lucru este simplu de explicat. O teorie clasică a homosexualităţii leagă această boala de narcisism, adică de dragostea excesivă faţă de sine. Cu cât această dragoste este mai mare, cu atât este mai mare posibilitatea ca individul să îşi exprime dragostea sexuală faţă de cineva asemenea lui, deci faţă de o persoană de acelaşi sex. Nu este deci de mirare, ci este cât se poate de logic că unul dintre cele mai mari păcate spirituale capitale, trufia, duce la una dintre bolile morale cele mai îngrozitoare, homosexualitatea.

Poate că unii ar fi dorit ca cele ce urmează să nu se fi scris. Dar trebuie. În vremurile noastre, se înregistrează o creştere a imoralităţii în rândul celor care ar trebui să se afle deasupra acestor păcate, şi anume: profesorii, doctorii şi - vai! - preoţii. În ceea ce îi priveşte pe preoţi, mai ales în cazul celor care practică celibatul ca pe o virtute, a existat totdeauna tendinţa de a-i acuza de anormalitate, aceasta venind din cercuri din „afară". Oricât de triviale ar fi aceste acuzaţii, s-a considerat adesea că probabilitatea ca cineva să cadă în păcatul unui comportament anormal este mai mare la bărbaţii şi femeile necăsătorite. De fapt, cercetările moderne nu susţin această ipoteză. Există mulţi bărbaţi şi femei căsătorite care îşi ascund aceste înclinaţii aberante la adăpostul unei căsătorii sau care găsesc alte moduri pentru a le tăinui. Totuşi, aceste acuzaţii, în mare parte nefondate, care se aduc astăzi unora sau altora, se pot compara cu cazurile reale de anormalitate. Aceia dintre noi care au fost crescuţi în spiritul unor înalte valori morale stricte şi într-un context social conservator nu doresc să vadă sau să admită acest lucru, care este cât se poate de adevărat. Dar noi trebuie să deschidem ochii. Şi trebuie să îl călăuzim pe credinciosul confuz. Pentru că, într-adevăr, ce poate fi mai distrugător pentru întreaga societate sau pentru Biserică decât situaţiile în care cei care ar trebui să ne fie pildă de virtute nu sunt demni de aspiraţia noastră?

Un lucru este cert: în epoca noastră, darurile spirituale adevărate, pe care predecesorii noştri le-au cunoscut atât de bine, dispar cu repeziciune. Preoţii devin asemenea celor mai răi mireni. Ei îşi proclamă chiar dreptul de „a fi un om ca oricare altul". Şi în special în Occident, unde credinţa noastră ortodoxă este atât de nouă şi de fragilă, aceste situaţii au creat un fals spiritual. Acolo unde numărul Părinţilor adevăraţi, al stareţilor şi al sfinţilor este atât de redus, falsa spiritualitate se manifestă cu uşurinţă. În altă parte (vezi cartea mea Humility), am vorbit despre evoluţia psihologică a mândriei spirituale, care se manifestă ca un fals spiritual. Am declarat acolo că cel care începe să creadă că este un sfânt - la început, poate, din nevoia de „a i se recunoaşte meritele" - ajunge, în cele din urmă, la miezul personalităţii sale, o Egoforţă, pe care o confundă cu „inima" spirituală a omului, care dă putere unui sfânt. În final, el crede de fapt că este un sfânt. Cu cât este mai puternică structura pe care o construieşte cu ajutorul ego-ului său, cu atât el este mai convins că este motivat de o forţă spirituală adevărată.

Deoarece Ego-ul se află în locul în care sălăşluieşte mândria, nu trebuie să ne surprindă că, pe măsură ce falsul spiritual se adânceşte, fenomenul legat de comportamentul anormal capătă amploare - iar acesta poate fi chiar homosexualitatea în rândul celor închinaţi lui Dumnezeu ca exemple de puritate! Ceea ce este înspăimântător. Dar nu este ceva ce ar trebui să scandalizeze pe credincioşi, deoarece acesta este rezultatul clar al unei spiritualităţi greşit direcţionate, al unei practici monahale sau spirituale incorecte şi al unei spiritualităţi care porneşte din Ego şi nu din inimă. Credinciosul nu ar trebui să fie scandalizat, ci ar trebui să acorde atenţie semnificaţiei acestor lucruri, care vorbesc despre starea gravă în care se află omenirea şi Biserica în ziua de astăzi. Credinciosul ar trebui să vadă unde pot duce iluziile spirituale şi falsul spiritual.

Desigur, cel care, împuternicit de Ego-ul său, se crede un sfânt nu îşi poate găsi nici un defect. El începe astfel să îşi ignore propriile greşeli, concentrându-se pe greşeala reală sau presupusă a celorlalţi. Astfel, ne confruntăm cu preoţi „cuvioşi", care trec cu vederea ura, „îngâmfarea" spirituală primejdioasă şi „atacul" asupra celorlalţi. Deviaţiile sexuale cele mai grave reprezintă, pur şi simplu, rezultatul celei mai îngrozitoare orbiri.

Toţi cei care cad în anormalitate sunt victimele eului şi ale identităţi lor. Ei sunt loviţi de boala dragostei de sine. Ei se îndepărtează de adevărata spiritualitate. Pe de o parte, ar trebui să ne fie milă de ei şi să îi compătimim. Pe de altă parte, ar trebui să fim conştienţi de faptul că acolo unde există trufie spirituală, paradă pentru propria „evlavie", judecarea constantă a celorlalţi şi iubirea excesivă de sine, acolo stă şi aşteaptă Satana pentru a-l conduce pe om spre păcatele cele mai josnice, pe care nici nu ni le putem imagina. Dacă nu vom pierde din vedere acest lucru, dacă vom învăţa lecţiile din jurul nostru şi dacă credinţa noastră va fi puternică, nu vom cădea niciodată în păcatul de a-i urma pe cei care sunt impostori spirituali

| CinevaNou a răspuns (pentru anonim_4396):

Ar trebui sa mentionezi ca e copy-paste, cineva ar putea crede ca stii sa folosesti diacritice, sau, si mai rau, ar putea crede ca stii sa scrii. sad

| anonim_4396 a răspuns (pentru CinevaNou):

Am omis ma morcovete, da ce pe mine ma ducea mintea sa scriu atatea despre un subect delicat ca aista? si tu iti inchipui ca prinzi maar o idee din atata polologhie frumos imbarligata, cand raspunsul era simplu; DA si NU.vezi tu cum se adevereste ce este scris? isi vor da invatatori dupa poftele si interesul lor si vor fi sclavii poftelor lor trupesti si nefiresti.gramatica las-o fiindca ai vazut cum in amintiri din copilarie, a mancat juvaier de flacau? pe hotaru faltisenilor?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Iisus a zis sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti, si sa le faci bine celor care te urasc, si iti fac rau.
IDEEA e ca Iisus nu a zis sa omori musulmani, budistii, etc.Acest Iisus a trimis un mesaj puternic dar preotii, societatea l-a deteriorat. Sper ca ati inteles ceva astia care ziceti ca "Dc sa fiu crestin? Ce e aia? Religia manipuleaza" Credinta nu are legatura cu religia, va asigur.

| Metalheadforever666 a răspuns:

Nu suport reactiile exagerate ale crestinilor cand nu este ceva pe placul lor.Suntem toti oameni si avem toti drepturi. Daca unii oameni nu sunt cum vrea biserica ce le poate face?

Întrebări similare