Pentru că doar doxic popii l-au făcut pe Cristos Dumnezeu, deși conform bibliei el este fiul lui și șade în dreapta tatălui lui.
" (Căci trei sunt care mărturisesc în cer: Tatăl, Cuvântul* şi Duhul Sfânt, şi** aceşti trei una sunt.) "(1 Ioan 5:7)
Poti privi si contextul ca sa nu zici ca l-am scos din el. In context se vorbeste exact despre Cele 3 Persone ale Dumnezeiri.
Sunt trei pesoane diferite care constituie un intreg.
"Ştim că Fiul lui Dumnezeu a venit şi ne-a* dat pricepere să** cunoaştem pe Cel ce este adevărat. Şi noi suntem în Cel ce este adevărat, adică în "(1 Ioan 5:20) - Observa:"Ştim că Fiul lui Dumnezeu a venit şi ne-a* dat pricepere să** cunoaştem pe Cel ce este adevărat. Şi noi suntem în Cel ce este adevărat, adică în Isus Hristos, Fiul Lui. El† este Dumnezeul adevărat şi†† viaţa veşnică." - Aici este o declaratie directa care il proclama pe Isus ca fiind Dumnezeu si nu poti s-o negi.
Argumentele prezentate sunt destul de clare nu ca ale tale - scoase din context.
Intrebarea ta avea sens, daca stiai ca Isus a spus " eu si tatal suntem una". Deci,...
Revin cu aceeasi lamurire: esti incult dpdv al dogmei religioase, indiferent despre ce crez este vorba. Ramai la TV, ca-ti face bine.
Se referă la firea umană luată de Iisus care șade pe un scaun de domnie.
Vezi ca vorbeste la timpul prezent cand e in cer. Uman a fost poate doar cand era pe pamant.
Veșnicia înseamnă un prezent continuu. Iisus S-a înălțat la cer cu firea umană și șade în dreapta Tatălui.
Biblia e foarte clara: Cirus cel Mare este Hristosul.
,
În Ioan 17:21, 22, Isus s-a rugat cu privire la continuatorii săi: „Ca toţi să fie una" şi a adăugat: „ca şi ei să fie una în Noi,... cum şi Noi suntem una". În toate aceste cazuri, el a folosit acelaşi cuvânt grecesc (hen) pentru „una".
Urmau discipolii să devină o parte a trinității?
Dacă citețti tot versetul e clar în ce sens sunt Isus și Tatăl una - ioan 17:21 21 pentru ca toți să fie una, așa cum tu, Tată, ești în unitate cu mine și eu sunt în unitate cu tine, ca și ei să fie în unitate cu noi, pentru ca lumea să creadă că tu m-ai trimis.
Biblia arată clar că sunt două persoane nu una și că Isus este mai mic ca Tatăl său.
Mat. 26:39, BC: „Mergând puţin mai înainte, [Isus Cristos] a căzut cu faţa la pământ şi S-a rugat, zicând: «Tatăl Meu, dacă este cu putinţă, să treacă de la Mine paharul acesta! Totuşi, nu cum voiesc Eu, ci cum voieşti Tu»". (Dacă Tatăl şi Fiul nu ar fi fost persoane distincte, această rugăciune nu ar fi avut sens. Isus şi-ar fi adresat rugăciunea lui însuşi, iar voinţa sa ar fi fost neapărat voinţa Tatălui.)
Ioan 8:17, 18, BC: „[Isus le-a răspuns fariseilor:] În Legea voastră este... scris că mărturia a doi oameni este adevărată; despre Mine Însumi mărturisesc Eu, şi despre Mine mărturiseşte şi Tatăl, care M-a trimis". (Isus a arătat clar că el era o persoană distinctă de Tatăl.)
Ioan 14:28, BC: „[Isus a zis:] Dacă M-aţi iubi, v-aţi fi bucurat că Mă duc la Tatăl, fiindcă Tatăl este mai mare decât Mine".
1 Cor. 11:3, BC: „Dar vreau să ştiţi că Hristos este Capul oricărui bărbat, că bărbatul este capul femeii şi că Dumnezeu este Capul lui Hristos". (Este limpede deci că Cristos nu este Dumnezeu şi că Dumnezeu îi este superior lui Cristos. Să ne amintim că aceste cuvinte au fost scrise în jurul anului 55 e.n., la circa 22 de ani după ce Isus se întorsese în cer. Aşadar, adevărul enunţat aici se referă la relaţiile existente între Dumnezeu şi Cristos în cer.)
1 Cor. 15:27, 28, BC: „El [Dumnezeu] «a supus totul sub picioarele Lui [Isus]». Dar când zice că totul I-a fost supus, se înţelege că afară de Cel care I-a supus totul. Şi când toate Îi vor fi supuse, atunci chiar şi Fiul Se va supune Celui care I-a supus toate, pentru ca Dumnezeu să fie totul în toţi".
1 Cor. 8:5, 6, BC: „Chiar dacă sunt aşa numiţi «dumnezei», fie în cer, fie pe pământ, ca şi cum ar fi mulţi «dumnezei» şi mulţi «domni», totuşi pentru noi este un singur Dumnezeu: Tatăl, de la care vin toate şi pentru care trăim şi noi, şi un singur Domn: Isus Hristos, prin care sunt toate şi prin El şi noi". (Aici, Tatăl este prezentat drept ‘singurul Dumnezeu’ al creştinilor, care este diferit de Isus Cristos.)
1 Pet. 1:3, BC: „Binecuvântat să fie Dumnezeul şi Tatăl Domnului nostru Isus Hristos". (În repetate rânduri, chiar şi după înălţarea lui Isus la cer, Scripturile se referă la Tatăl ca la „Dumnezeul" lui Isus Cristos. În Ioan 20:17, Isus însuşi, după ce a fost înviat, îl numeşte pe Tatăl „Dumnezeul meu". Mai târziu, când se afla în cer, el a folosit din nou această expresie, aşa cum reiese din Revelaţia 3:12. Dar în Biblie nu găsim niciodată vreun pasaj în care Tatăl să-l numească pe Fiul „Dumnezeul meu", nici în care Tatăl sau Fiul să numească spiritul sfânt „Dumnezeul meu".)