Mi se pare interesanta ideea! Cred ca ii astept pe toti chinezii sa moara, sa ajunga in iad, pentru ca, la cati sunt, o sa se aglomereze asa de rau iadul ala, incat n-o sa mai fie loc pentru nimeni altcineva.
"Chinezii nu cred in Dumnezeu."
Unde ai trait frate pana acum, in padure?
Daca un singur chinez crede in Dumnezeu, afirmatia ta este falsa.
Invata sa te exprimi mai bine.
PS. 80% dintre chinezi sunt credinciosi.
Chinezii nu cred in Dumnezeu? Te inseli...
http://www.youtube.com/watch?v=maAah_X0vvc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=k4H6n6duwNA&feature=related
Sa te luminez si pe tine, esti proasta.
De Buddha ai auzit?
Cam 90% din populatia chinei crede in el.
Hai sa vedem ce este acest Buddha.
Budismul este o religie și o filozofie orientală având originea în India în secolul al VI-lea î.Hr. și care s-a răspândit ulterior într-o mare parte a Asiei Centrale și de Sud-Est. Se bazează pe învățăturile lui Gautama Siddhartha (Buddha Shakyamuni), un gânditor indian care se crede că ar fi trăit între 563 î.Hr. și 483 î.Hr. De-a lungul timpului, budismul a suferit numeroase scindări, în prezent fiind o religie foarte divizată, fără o limbă sacră comună și fără o dogmă strictă, clar formulată.
Budismul aparține grupului de religii dharmice alături de hinduism și de jainism, păstrând o puternică influență a elementelor constituente ale acestor două religii. Mai este numit și „Buddha Dharma", ceea ce înseamnă în limbile sanscrită și pali (limbile textelor antice budiste) „învățăturile Celui Luminat".
Cine este Buddha?
http://ro.wikipedia.org/wiki/Budha
Aici ai totul.
Budha si Dumnezeu sunt 2 lucruri total diferite.
Nu au nici o legatura intre ei.
Au istorie de 5000 de ani chinezi, nu ca noi de 2000.
Nu mai incercati sa credeti ca sunteti destepti daca bubuiti de prosti.
Eu nu prea ma insel in afirmatiile mele.
Budismul este o religie și o filozofie orientală având originea în India în secolul al VI-lea î.Hr. și care s-a răspândit ulterior într-o mare parte a Asiei Centrale și de Sud-Est. Se bazează pe învățăturile lui Gautama Siddhartha (Buddha Shakyamuni), un gânditor indian care se crede că ar fi trăit între 563 î.Hr. și 483 î.Hr. De-a lungul timpului, budismul a suferit numeroase scindări, în prezent fiind o religie foarte divizată, fără o limbă sacră comună și fără o dogmă strictă, clar formulată.
Nu mai osteni mina de pomana analfabetul functional nici cu macaraua Kraz Ruseasca nu il tragi la mal.Ela are in cap numai metin si D/S si astea cintaresc ca mercurul, Mai repede scoti cu macaraua Stejarul din Borzesti si nu poti clinti un analfabet functional. Astia merg cu baterii ca iepurele de la duracell au bateria plina fug pe miriste se goleste bateria cad in sunt si asteapta o baterie noua sa fuga din nou.
Stiu de Budha, stai linistit, cred ca te-ai chinuit degeaba sa scrii atat, dar poate prinde bine la altcineva. Multumesc oricum ca ai vrut sa stiu mai multe, dar asa e cand nu ma cunosti, si poate nu am raspuns nici eu chiar bine, trebuia sa precizez ca sunt si care cred in Dumnezeu nu numai in Budha; dar m-am referit ca sunt multi chinezi care cred in Dumnezeul adevarat, in Isus Hristos care a murit pe cruce si a inviat, au si Biblia tradusa in chineza. Intrebarea a inceput cu ¨ chinezii nu cred in Dumnezeu¨ ca si cum ei nu au auzit de Dumnezeu, dar cred ca majoritatea au auzit de El pentru-ca nu degeaba merg acolo o multime de misionari care sa le vesteasca Cuvantul lui Dumnezeu, dintre care si cunosc cativa apropiati, de aceea (si nu numai) crede-ma, cunosc bine China si cine este Budha.
Ai dreptate. Am auzit ca zilnic devin crestini cateva mii de chinezi. Am inteles ca sunt peste 23 de milioane de crestini in China "„Biserica din China cunoaște o creștere spectaculoasă, nemaiîntâlnită", afirmă Mathews G. Chunakara, directorul pentru Afaceri Internaționale și Mărturie Publică din cadrul Consiliului Mondial al Bisericilor.
„Nu e vorba doar de săracii pe care îi vedeți în biserici. Chiar și bogații și oamenii educați îmbrățișează creștinismul. Dovadă sunt Beijing și Shanghai. În timp ce creștinismul moare în Apus, Dumnezeu aduce o renaștere spirituală în țările lumii a treia, în India sau China", a afirmat Chunakara într-un interviu acordat publicației indiene Christian Today."
Multumesc pentru sustinere, asa e...
Dar, din pacate, am auzit ca mai sunt inca 100 de milioane de crestini nerecunoscuti oficial de stat si persecutati? Nu-mi vine sa cred ca s-a ajuns iar la biserici in catacombe
Ai indraznit sa scrii ca asa ceva ca ar fi existat inaintea lui Dumnezeu? vai si amar de tine va fi acum cand va incepe acei"foarte credinciosi" sa te umple de comentarii si normal.au sa te judece.Ei nu pot gandi ca Buddha a existat inaintea lui Iisus.Am sa rad de data asta Si eu cred in Dumnezeu, dar cred si in stiinta
Draga mea, Buddha NU a existat inaintea lui Iisus Hristos. Inaintea intruparii sale, da; inaintea crestinismului, da. Dar NU inaintea lui Dumnezeu Fiul, care s-a Nascut din Tatal "mai inainte de toti vecii" asa cum zice Crezul. Ai citit Crezul? Cum sa existe Budha inaintea lui Dumnezeu, cand Dumnezeu e cel care a facut lumea si tot ce exista? Ori imi pare mie, ori tu crezi ca Dumnezeu a aparut acu' 2000 de ani?
O, pai sa stii ca si Sfantul Luca al Crimeei (savant, mare chirurg si om de stiinta, lui ii datoram inceputurile anesteziei si ale carui studii privind chirurgia septica au salvat nenumarate vieti) credea si in stiinta. Si au mai fost Sfinti savanti Numai in anumite capete destepte cele 2 se exclud.
Da, sunt multi persecutati, cu timpul urmeaza si la noi in tara, ma astept, sunt vremurile din urma, Scriptura se implineste. Dumnezeu sa ne ajute sa fim tari in credinta.
Ma tin bine,am argumente solide si nu cedez.
Sa ma judece,e normal, fiecare este dumnezeul lui si are propriile lui reguli.
Multe lucruri au existat inaintea lui Iisus, doar ca marea majoritate nu pot accepta asta.
La ei pamantul are 2000 de ani l-a creat dumnezeu si nimic mai mult.
Ti-ai irosit timpul tau pentru a memora porcariile astea?
Asta spune multe despre tine.
Mai exact, traiesti degeaba.
Se prea poate sa traiesc degeaba. Nu fac nici pe departe toate lucrurile bune pe care ar trebui sa le fac si nici nu renunt la anumite lucruri rele pe care nu ar trebui sa le fac. DAR imi pare bine ca traiesc. (caci se putea foarte bine la ora asta sa nu mai exist). Am vazut ca mi-ai dat "stupid" la raspunsul dat lui anka89 "Draga mea, Buddha NU a existat inaintea lui Iisus Hristos." Cu ce n-ai fost de acord: cu faptul ca Dumnezeu exista sau cu faptul ca e mai vechi de 2000 de ani, cum credeti voi? Am vazut ca raspunsurile care explica dogmele crestine primesc nenumarate voturi "stupid". Ma intereseaza mai mult parerea lui Dumnezeu decat a voastra, sincera sa fiu. Desigur, s-ar putea ca El sa aiba aceeasi parere ca am trait degeaba (dar nu din motivele pentru care o spuneti voi), sper doar sa nu fie chiar asa. O zi minunata!
Tovarase capitan! Dar de ce nu aduci in discutie si celelalte zeitai? Lumea asiatica este politeista. Mai multi zei in cazul in care nu stiai. Hai sa vorbim de zeul soarelui sau alti zei care sunt mult mai vechi decat " dumnezeu ".
Inainte sa ma mai acuzi de ceva, tin sa te anunt ca eu nu ofer voturi si funde, las calculatorul sa aleaga.
Ai inteles totul gresit.Nu eu sau noi suntem aia care credem ca pamantul are 2000 de ani, ci voi, deoarece aveti istorie doar de 2000 de ani.
Chinezii au de 5000 de ani,ei nu au Iisus, nu au cele zece porunci, au alte reguli total diferite de ale voastre.
Darwin spunea : "Un om care îndrăzneşte să irosească o oră din timpul său nu a descoperit încă ce înseamnă viaţa."
Voi pierdeti cam multe.
Oricum nu imi pari prea inteligenta ca sa intelegi asta.
Intrebarea era despre crestinism. "Chinezii nu cred in Dumnezeu". Raspunsul meu a fost ca sute de milioane de chinezi cred in Dumnezeu si in fiecare zi numarul lor creste cu cateva mii. Iar cat despre zeii despre care vorbesti, noi (crestinii ortodocsi si nu numai) credem ca nu exista. Nu, nu sunt mai vechi decat Dumnezeu, din moment ce Dumnezeu a creat Universul. Stiu ca nu crezi, e treaba ta. Si da, stiu ca lumea asiatica e intr-o proportie majora politeista, inchipuie-ti! "Cei mai multi chinezi sunt politeisti si nu cred in Dumnezeu" era corect formulat. "Chinezii nu cred in Dumnezeu" e cat se poate de fals. Gandeste-te ca numarul crestinilor din China depaseste de 2 ori populatia intregii Italii (de pilda). Numai bine! (Nu sunt capitan, nici tovarasa nu am fost)
Am impresia ca vorbiti in necunostinta de cauza.
Nu stiu ce sondaje ai vazut tu, dar adevarul este cu totul diferit.
Eu iti vorbesc din realitate, am peste 30 de amici chinezi, am lucrat cu ei si nu nici unul din ei nu credea in Dumnezeu.Mi-au explicat credinta lor si religia lor apoi mi-au spus ca exista cativa oameni in china care intr-adevar cred in Dumnezeu, dar au anumite motive.Cum sunt Martorii lui Iehva la noi asa sunt credinciosii lui Dumnezeu la ei.
Au spus ca si ei se roaga lui Buddha dar nu ca noi.
Eu nu cred afirmatia ta referitoare la numarul crestinilor din China depaseste de 2 ori populatia Italiei. Exista posibilitatea, nu te contrazic, dar la cat de mare este China probabil cei care cred in Dumnezeu pe acolo sunt emigranti sau turisti.
Pai dumnezeu a creat universul in mintea ta aia ingusta. Dar pentru alte religii nu dumnezeu le-a creat! Dumb ass! De aici dovada ca voi crestinii aveti orizonturi foarte mici.
Ecea dixit:
"Nu eu sau noi suntem aia care credem ca pamantul are 2000 de ani, ci voi, deoarece aveti istorie doar de 2000 de ani."
Esti incuiat rau baiete.
Cum 2000 de ani ma retardatule?
Daca este sa ne luam dupa Biblie sunt 6000 de ani.
Esti cel mai incult ateu de pe site.
Matei 24:14 Evanghelia aceasta a Împărăţiei va fi propovăduită în toată lumea, ca să slujească de mărturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfîrşitul.
Deci ziua venirii Domnului va fi atunci cand Cuvantul lui Dumnezeu va ajunge in orice colt al lumii, ca nimeni in ziua judecatii sa nu aiba vreo scuza.
Si acum prostii or sa curga garla cu tot felul de raspunsuri de oameni incapabili
Asta era si ideea.
Cand ma plictisesc si am chef sa mai rad si sa ma uimesc in acelasi timp mai pun cate o intrebare pe aici.
Super tare, am recomandat la multa lume acest site, mi se pare mai tare decat unul de bancuri.
Ecea explică (pentru Ucigasuldeprostie)
Asta era si ideea.
Cand ma plictisesc si am chef sa mai rad si sa ma uimesc in acelasi timp mai pun cate o intrebare pe aici.
Super tare,am recomandat la multa lume acest site, mi se pare mai tare decat unul de bancuri.
@Domnul Maidanez ------------@Ecea
Eu zic sa nu patesti ceva de atita ris, poate ai mincat ciocolata chinezeasca si nu era bine tradus prospectul sa nu fi luat ciocolax
Ia uite analfabetul functional ride si se uimeste singur de el insusi ca altii se feresc de el.Bre vezi ca" uimirea de sine de balamuc tine"
Bre sa dai fuga la OSIM sa brevetezi harneala asta "Chinezii nu cred in Dumnezeu." vezi sa iei un bon de ordine ca este coada de 1 km =1000 m si 90% sunt de pe TPU.
Nu am inteles nimic din ceea ce ai vrut sa spui, dar instinctul mi-a spus ca nu vroiai sa imi pui o acatista de bine.
Si apropo, se scrie "Ras" nu "Ris" analfabetule.Se scrie cu I doar la inceput de cuvant.
@Domnul Maidanez Raspunde ----@AFEcea
AF= analfabet functional chiar daca ai datele ai capul plin de inteligenta ca becul vidat.AF cind vrea sa se uimeasca se uimeste pe el insusi el centreaza el executa "Cand ma plictisesc si am chef sa mai rad si sa ma uimesc in acelasi timp "Ai tras si tu un joint si faci ca ursul in lant fraierule
O sa repet pina va vine mintea la cap si o sa sariti pirleazul din analfabeti functionali --->oameni normali
Tu esti in stadiu incipient uite o clasificare pe puterile tale :
Pai analfabetul functional conform definitiei cind nu pricepe un lucru simplu zice ca toti sunt nebuni ca nu sunt asemeni lui.Tu mergi ca jucarelele cit ai arcul intors faci si tu niste lucruri simple cind se descarca arcul esti paralizat =analfabetul functional cu cheie si arc.
-Daca pui baterii duracell si un motoras electric de 3V cc alergi pe miriste ca iepurele din reclama duracell=analfabetul functional cu baterie
-. Daca pui acumulatori sa dea energie =analfabetul functional cu acumulatori si incarcator ca mobilul.
-Greu la deal greu ca "analfabetismul functional" combinat cu metin si farmerama =mai greu ca mercurul Nici cu macaraua Kraz Ruseasca nu va salta omul peste gard
@Ucigasuldeprostie a răspuns:
Si acum prostii or sa curga garla cu tot felul de raspunsuri de oameni incapabili
@Domnul Maidanez
Ia uite cine a inviat si face ca ursul in lant bravo tu ne faci pe noi girla de prosti, frumos din partea ta. Baiat educat care da de 12 ori pe an la scoala
si atunci numai cu carnetul sa ia note.Ia uite ita inteligenta capul plin de minte ca becul vidat, sa nu te deochi ingerasule.Tu esti tipul de analfabet functional care nu il mai tragi la mal.Cu macaraua Kraz Ruseasca pot scoate Stejarul din Borzesti dar metinul si farmerama din mintea ta nu ca am mai incercat si am rupt cablurile de otel de la macara. Radacinile sunt infipte ca plopul de 100 de ani nici cu atomica ruseasca nu le clintesti.Eu zic sa te potolesti si sa te duci la locul tau la T/A ca faci umbra de pomana pe la Religie.
Tu o sa fi domn cand or sa imi creasca mie fire pubiene de aur pe scrot! Cat despre raspunsul tau nici nu imi mai bat capul ca neuronii mei sunt deja plictisiti de prosti ca tine. Daca doreai sa dai dovada de inteligenta, ii raspundeai omului la intrebare. Dar vad ca esti prea ocupat sa te joci cu macarale... probabil si cu puta in tarana. Ai grija sa nu faci infectie. Seara buna!
Chinezii daca vor isi fac singuri zeul, iadul sau raiul dupa preferintele lor. La cat sunt de avansati in tehnologie.
Religia care inregistreaza cea mai mare crestere in lume e islamul. Poate ca in China din 1300000000 pot sa fie 100000000 religiosi din care cateva zeci de milioane crestini, proportiile se pastreaza, chiar n-are rost sa dai crezare intrigilor popesti
Sa mori tu? Poate ca tu esti ateu ca si noi... dar un " crestin " nu o iti zica nici o data asa ceva! Stai asa ca Ema e pe vine Ne baga ea teoria cacatului prajit pe ambele parti si bagat la cuptor, si ne lamureste pe toti!
Eu sincer chiar habar n`am
da ne`1a zis profu` de religie [care e preot] k cica fiecare religie are dumnezeul ei
Nu.pentru ca zeul lor nu exista.dar nu-s bagati neaparat in iad.depinde de comportament
Dumnezeu (Isus Hristos) este etern. Fiindcă ce se poate cunoaşte despre Dumnezeu le este descoperit în ei instinctiv, căci le-a fost arătat de Dumnezeu. În adevăr, însuşirile nevăzute ale Lui, puterea Lui veşnică şi dumnezeirea Lui se văd lămurit, de la facerea lumii, când te uiţi cu băgare de seamă la ele în lucrurile făcute de El. Aşa că nu se pot dezvinovăţi;
fiindcă, măcar că au cunoscut pe Dumnezeu, nu L-au proslăvit ca Dumnezeu, nici nu I-au mulţumit; ci s-au dedat la gândiri deşarte, şi inima lor fără pricepere s-a întunecat.
S-au fălit că sunt înţelepţi, şi au înnebunit;
Știm cu toții că Dumnezeu există, unii pur și simplu nu doresc să schimbe direcția!
Nu există nici măcar o ființă umană de pe pământ care nu știe că Dumnezeu există.
El a făcut ca toţi oamenii, ieşiţi dintr-unul singur, să locuiască pe toată faţa pământului; le-a aşezat anumite vremuri şi a pus anumite hotare locuinţei lor, ca ei să caute pe Dumnezeu şi să se silească să-L găsească bâjbâind, măcar că nu este departe de fiecare din noi.
Căci în El avem viaţa, mişcarea şi fiinţa, după cum au zis şi unii din poeţii voştri: „Suntem din neamul Lui…"
Dumnezeu nu ţine seama de vremurile de neştiinţă şi porunceşte acum tuturor oamenilor de pretutindeni să se pocăiască;
pentru că a rânduit o zi în care va judeca lumea după dreptate, prin Omul pe care L-a rânduit pentru aceasta şi despre care a dat tuturor oamenilor o dovadă netăgăduită, prin faptul că L-a înviat din morţi…"
Faptele Apostolilor 27:30
Nu există pace pentru cei răi, zice Domnul | http://www.youtube.com/......?/playlist
Cine este Dumnezeu: http://divinerevelationonholiness.org/book/chapter6.php Motivul pentru viață
https://www.youtube.com/watch?v=qxPZHkkTlLo&feature=youtube_gdata_player
De ce Biblia nu este Cuvântul lui Dumnezeu
http://www.youtube.com/watch?v=PwmpTgCoHKY
Intoarce te de la păcat sau pregăteste te pentru Infern. http://www.youtube.com/watch?v=VMnNVULxYco&feature=youtube_gdata_player
Strategiile lui Satan pentru Umanitate
http://www.youtube.com/watch?v=DRJqA-oKi20
Din experienta mea Dumnezeu a răspuns la rugăciunea mea, cum am spus în Biblie, cere și ti se va da!
Dumnezeu a iubit lumea atât de mult încât a dat pe Fiul Său să moară PENTRU ca oricin e crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica.
Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece. Matei 24:35
Citeste cuvintele cuvintele Lui Isus inregistrate in evanghelile Matei, Marcu, Luca si Ioan.
Pe cine Mă nesocoteşte şi nu primeşte cuvintele Mele, are cine -l osîndi: Cuvîntul, pe care l-am vestit Eu, acela îl va osîndi în ziua de apoi.
Ioan 12:48
Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.
Matei 24:35
Deci fa ce spune El.
Daca vrei sa ajungi in RAI
Pai da, dar... sunt convins ca nu exista rai... de ce as vrea sa ajung intr-un loc in care nu cred ca exista?
Ooooffff.si tu brutus? ma ecea? tocmai tu ma pui asemenea intrebare? offf moare si rubrica religie.mi s-a oprit raspunsul in deste.nici nu pot sa-i dau drumul fiindca inca nu pot crede ca tu ai intrebat.te plitisesti asa-i? mi-e mila da tine.si de saracii chinezi.confucianistii.
Ia uite dialogul intre doi analfabeti functionali
Ecea explică (pentru Ucigasuldeprostie):
Asta era si ideea.
Cand ma plictisesc si am chef sa mai rad si sa ma uimesc in acelasi timp mai pun cate o intrebare pe aici.
Super tare, am recomandat la multa lume acest site, mi se pare mai tare decat unul de bancuri.
@Maidanezul am citit eu multe narozenii la viata mea dar asta nu are egal "sa ma uimesc in acelasi timp " adica el centreaza el executa Alearga de unul singur in jurul blocului si iese pe locul 2. Stai ca aici este si o gaselnita ca asta este,,, fara pereche dar mai aduce si pe altii care sunt,,, facuti gramada. Specimenul asta o fi o capetenie ca il vad imbracat in piei de oaie cu bita la spinare abia articulind acolo ceva. Concluzie AF poti sa ii dai resursele informationale din lume si nu stie ce sa faca cu ele.
in tara lor exisa Budisti ei cred in zei nici de cum in Dumnezeu... dra pana la urma. numai un Dumnezeu e singurul in lume. chit ca uni zic ca nu cred ca sunt ateii sua nu stiu ce tot cred in Dumnezeu cine cred ca ii ajuta in viata cine credeti ca te ajuta cand ai nevoie cine decat Dumnezeu ...
Nu exista alti zeii, doar dumnezeu
Iar la partea cu judecata, asta o stie doar dumnezeu
La cat este de milos si buna,, S-ar putea sa-i ierte
nesuferit întreabă: