Avand in vedere ca am in familie o chimista priceputa ce tocmai ca cercetat aceasta tema cu cancerul, nu e posibil ca un om s ase vindece singur de cancer. Sunt necesare anumite substante sa ajunga in corp pentru a combate acele celule.
Deci daca nu urmezi un tratament, mori. Daca nu urmezi un tratament si nici nu mori => cea mai mare minune, te-a salvat Dumnezeu.
Stii ca tratamentul poate sa iti faca mai mult rau decat bine? In unele cazuri.
Cancerul e doar un exces la nivel celular
La tratament ma refer la ala bun, in care trebuie sa se refaca celulele, tratament descoperit de o chimista din Germania, acum foarte in varsta, ce a salvat chiar si oameni in prag de moarte. Nu mai tin minte numele ei, dar pot intreba pe persoana care stie si iti zic.
Oricum acel medicament trebuie sa elimine celulele cancerigene.Dar sa nu afecteze alte organe.
Nu sunt medicamente!
Johana budwig, o biochimista din Germania, nominalizata cu 7 premii nobel : https://www.cancertutor.com/budwig/
Mintea umana poata face minuni in unele conditii.Stiinta va putea sa explice asta peste cateva sute de ani.
Eu sunt de parere ca, creierul de vindeca si de cancer, dar mult mai greu decat daca ai avea o rana mica la deget (exemplu )
Adică susți că creierul poate nodifica ADN-ul care copiază prost informația și generează mutații genetice cancerigene.
Cu tot respectul susți o bazaconie, și genul ăsta de credulism fac bani escorci. Mentalul contează întra-adevăr, instinctul de supraviețuire e important în astfel de cazuri, dar de aici până la magie e cale lungă și nebătută.
Am zis eu asta, ca poate modifica Adn-ul?
Citez: "eu cred că creierul vindecă de cancer"
Eu: imposibil, fără un tratament adecvat ești mort.
Au mai fost cazuri care s-au vindecat din nimic.Sau tratamente naturiste.
Pe bune, și tu chiar crezi bazaconia asta?