Conform bibliei cu Isus Cristos.
in coloseni 1:15 se spune:
"el este intaiul nascut din toata creatia"
Schițe,bineînteles.A stat ceva sa se gandeasca la cum va fi Terra.Sa fie foarte mica, dar nici prea mica fata de celelalte planete din sistemul nostru solar.
Cu planurile. Ele au durat mult, da' mult mai mult decat creatia, ele au durat "cateva" vesnicii.
Cerurile si Pamantul...
Asa zice Domnul.
Intunericul este de fapt absenta luminii.
De ce se numeşte Iisus "Întâiul Născut"?
Cuvântul grecesc folosit aici este "protokos" însemnând Cel superior, Cel care are întâietate, Cel care are PRIVILEGIILE şi PREROGATIVELE lui Dumnezeu.
Mântuitorul Hristos este numit "întâiul născut" nu în ceea ce priveşte timpul, ordinea cronologică, ci în sensul PRIVILEGIULUI. Toate privilegiile celui întâi născut Îi aparţin Lui.
David, DEŞI A FOST CEL DE-AL OPTULEA FIU al lui Işai şi, cu toate acestea, A FOST NUMIT ÎNTÂIUL NĂSCUT.
Mântuitorul Hristos a declarat despre Sine că este "Eu sunt"- IAHVE al Vechiului Testament (Ioan 8, 58), însemnând Cel ce există prin Sine însuşi. El a spus:" înainte de Avraam a fost "Eu sunt"- IAHVE.
Profetul Isaia Il numeşte "Părinte al veşniciilor" (Isaia 9, 6).
Miheia declară că obârşia (originea) Sa este din veşnicii (Miheia 5, 1: "iar obârşia Lui este dintru început, din zilele veşniciei.").
Ioan afirmă:" La început a fost Cuvântul şi Cuvântul era cu Dumnezeu şi Cuvântul era Dumnezeu" (Ioan 1, 1).
Mântuitorul Hristos avea PRIVILEGIILE şi PREROGATIVELE lui Dumnezeu. Dar pentru a da posibilitatea de mântuire neamului omenesc, El a părăsit de bunăvoie cerul pentru a primi şi umanitatea (fără a renunţa la divinitate). El a luat trup omenesc, S-a confruntat cu ispitele aşa cum o facem şi noi şi a ieşit biruitor în beneficiul nostru. (Filip. 2, 5-11; Evr. 2, 14; 2, 17)
Frateee ce dura ii asta
te-ai gandit mult inainte sa zici? nota 10
Stai jos 2.
de unde ai mai pus si iahve ala la urma.
uite cum scrie la ioan 8:58 http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=35&cap=8
Dumnezeu a planuit ca Inferno sa posteze pe TPU. Si cand a facut creatia, a facut totul pentru Infernom pentru acea zi. A calculat si oranduit toata creatia, astfel incat Inferno sa poata posta pe TPU. Prin urmare, daca nu s-ar fi intamplat totul in acest mod, de la inceput si pana azi, Inferno nu ar mai fi putut pune aceasta intrebare pe TPU.
Mai citeste de vreo 99 de ori inainte sa dai cu nuca in perete.Te contrazici singur.Scuze ca intervin dar exact in locul indicat de tine daca ai vazut si sper ca ai vazut acea fraza are o steluta da? Si daca citeste in josul paginii la steluta aia ce scrie? Hai ca iti zic eu ce scrie.Intiiul nascut din toata creatia se refera la citez"cel care are intiietate, nu de a fi nascut". Deci ai citit tu ceva dar nu tot.SI mai scrie ca la fel mai este scris si in alte 4 locuri chestia asta si cu acelasi inteles adica cel ce are prioritate sa vorbesc mai sijplu, nicidecum cel naascut primul din toata creatia.Col.1.18,Rom.8.29,Evr.1.6 si Apoc.1.5.Stiu ca ai vrea tu sa fie asa dar se pare ca nu este asa.Inca odata scuze ca am intervenit sper sa nu te superi.
Prima oara a creat Dumnezeu"calemul" si i-a spus: "Scrie!
«O, Doamne! Ce să scriu?». Dumnezeu a spus: «Scrie destinul tuturor până în Ultimul Ceas (conform voinţei Mele)»".
Nu este vorba de o carte apocrifă! Mica sau Miheia înseamnă acelaşi lucru:
http://www.bibliaortodoxa.ro/vechiul-testament/56/Miheia
Dumnezeu Fiul este egal cu Tatăl, nicidecum inferior sau supus Tatălui.
Prin Întruparea Sa, Mântuitorul Hristos, păstrându-și divinitatea, și asumându-și de bunăvoie şi firea umană, El și-a asumat și "slăbiciunea" acestei firi în relația cu oamenii dar și cu Tatăl. Jertfa Sa după Întrupare, El a adus-o în relație cu Tatăl, ca jertfă a naturii umane (deși era Dumnezeu), și atunci, în mod absolut logic, termenii care exprimă o aparentă inferioritate în relație cu Dumnezeu Tatăl, de fapt se referă la ’’partea umanității’’ (pe care El și-a asumat-o în mod liber în relație cu Tatăl, din cauza Întrupării, deși Fiul este egal cu Tatăl).
În "rolul" temporar de om (în acelaşi timp rămânând și Dumnezeu), El S-a jertfit și S-a smerit, în fața tuturor, a oamenilor, dar se pare că și a Tatălui, pentru a duce până la capăt "rolul" asumării întregii umanități asupra lui.
Dumnezeu Fiul, egal și deoființă (! termen special scris legat) cu Tatăl. El și-a asumat supunerea față de Tatăl doar pentru că liber, și-a asumat și rolul de "mijlocitor", intermediar pentru oameni.