| Astaeparereamea a întrebat:

Cum poti afirma tu... credinciosule care esti ca Iisus este Dumnezeul tau?

10 răspunsuri:
| danut a răspuns:

Unde este virgula din fraza ca sa o intelegem sau inca nu ai terminat scoala primara dar ai inceput sa faci filozofie?

| Astaeparereamea explică (pentru danut):

"Nu e treaba boului de unde beau vacile apa" de unde si pana unde filosofie?

| milan9 a răspuns:

Sfanta Scriptura, Biblia este una dintre surse. Iată doar o mică parte din versetele care Îl prezintă pe Fiul lui Dumnezeu:

- Coloseni 1, 16. Pentru că ÎNTRU EL (Dumnezeu Fiul - Hristos) AU FOST FĂCUTE TOATE, cele din ceruri şi cele de pe pământ, cele văzute, şi cele nevăzute, fie tronuri, fie domnii, fie începătorii, fie stăpânii. Toate s-au făcut prin El şi pentru El.
- Coloseni 1, 17. El este MAI ÎNAINTE DECÂT TOATE şi TOATE PRIN EL SUNT AŞEZATE.
- Ioan 1, 3: „Toate prin El (Dumnezeu Fiul - Hristos) s-au făcut; şi FĂRĂ EL NIMIC NU S-A FĂCUT DIN CE S-A FĂCUT."
- Ioan 1, 4: „Întru El era viaţă şi viaţa era lumina oamenilor."
- Evrei 1, 1. După ce Dumnezeu odinioară, în multe rânduri şi în multe chipuri, a vorbit părinţilor noştri prin prooroci,
- Evrei 1, 2. În zilele acestea mai de pe urmă ne-a grăit nouă prin Fiul, pe Care L-a pus moştenitor a toate şi PRIN CARE A FĂCUT ŞI VEACURILE;

| mentholinks a răspuns:

Isus nu este Dumnezeu. Astia au facut ce-au vrut din El cum au facut-o si pe Maria "nascatoare de Dumnezeu" sau "maica Domnului" dar Isus a fost inainte de ea. Si astea le accepta fiindca nici macar nu stiu oamenii ce a vorbit Isus.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Hristos este Dumnezeu!
Ştim de la Sfinţii Apostoli ca Hristos este Dumnezeu peste toate binecuvântat in veci! - Romani 9:5
Hristos este Logosul Divin, Creator, prin care toate sunt, inclusiv lumea. -Ioan 1, 1: Ioan 1, 10
Hristos, Dumnezeu-Cuvantul, s-a întrupat şi a locuit printre oameni si Apostolii au văzut slava Sa divina la Schimbarea la faţă de pe Muntele Tabor. - Ioan 1, 14; Matei 17:2; Marcu 9, 2
Hristos este născut din Tatal mai inainte de toţi vecii, nu cum mint păgânii iehovişti că ar fi creatura.
Psalmul 109, 3 : "Din pântece mai înainte de Luceafăr te-am născut".
Psalmul 2, 7: "Fiul Meu eşti Tu, Eu astazi Te-am născut!".
Miheia 5:1 "Şi tu, Betleeme Efrata, desi eşti mic între miile lui Iuda, din tine va ieşi Stăpânitor peste Israel, iar obarşia Lui este dintru inceput, din zilele veşniciei."
Ioan 1, 14: " 14 Şi Cuvântul S-a făcut trup şi S-a sălăşluit între noi şi am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har şi de adevăr."

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu e nevoiemfiindca daca spun ca e si faptele mele arata contrariul nu fac decat zgomot pentru nimic,pe cand daca faptele mele striga slava si gloria lui Dumnezeu, iar viata mea este o continua ruga, si faclie pentru cei rataciti, e bine dar nu sufisient, fiindca a fi desavarsit insamna foarte mult.

| SuNaM a răspuns:

Uite asa:"Bucura-te, ceea ce esti plina de har! Domnul este cu tine. Binecuvantata esti tu intre femei... Si iata, vei lua in pantece si vei naste fiu, si vei chema numele lui Iisus. Acesta va fi mare si Fiul Celui Preainalt se va chema..." (Luca 1, 28-32)

Sau asa:ata, Fecioara va avea in pantece si va naste Fiu si vor chema numele Lui Emanuel, care se talcuieste: Cu noi este Dumnezeu" (Isaia 7, 14).Si cine s-a nascut din Fecioara? Fiul lui Dumnezeu.

| AdiTorrent7 a răspuns:

Fiul are aceeasi Natura divina ca Dumnezeu Tatal.

| PsihopatX3 a răspuns:

Isus e doar o parte din Sfânta Treime... deci nu este Dumnezeu.

| milan9 a răspuns (pentru PsihopatX3):

Neînţelegerile legate de unitatea Sf. Treimi (trei ipostasuri care au aceeaşi FIRE sau NATURĂ divină) vin doar din neînţelegerea Jertfei şi a ASUMĂRII "ROLULUI" pe care Fiul lui Dumnezeu l-a avut în lume!

Acest "ROL" asumat de bună voie SCHIMBĂ toate raportările Fiului către Tatăl, este asumarea unei "inferiorităţi" (care ţinea de firea umană asumată temporar ŞI NU DE CEA DIVINĂ! )

Dumnezeu Fiul este de aceeasi NATURA cu Tatăl, nicidecum inferior Tatălui.
În "ROLUL" ASUMAT DE BUNĂVOIE prin întrupare (în acelaşi timp rămânând şi Dumnezeu), El S-a jertfit şi S-a smerit, în faţa tuturor, a oamenilor, dar şi în raport cu Tatăl, pentru a duce până la capăt "rolul" asumării întregii umanităţi asupra Lui.