| Al99 a întrebat:

Cunoașteți atei in vârsta? Eu nu am intalnit niciodata.
Mor de tineri sau la ei înțelepciunea apare mai tarziu?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da.cunosc unul.nu personal.este strambat de soarta de viata, sta intr-un scaun cu rotile si vorbeste printr-un calculator.stepen hauking pare-mi-se.da sa stii ca el e esceptia care intareste regula.la mine e intarita gata.la el nu cred ca s-a intarit vreodata.

| Hombre a răspuns (pentru anonim_4396):

Se vede de la o aruncatura de băţ si vreo mie de Km ca o parte din religiosi cat si unii asa-zis atei sunt departe de ceea ce se numeste intelepciune. Modul cum ai pus problema de Stephen Hawking ma face sa te observ de l-a distanta sus amintita.
Pentru raspunsul de la 11:56- La o intrebare asa tampita sigur ca sunt atrasi si amatorii de raspunsuri aiurea.

| WhatheWow a răspuns (pentru anonim_4396):

Tu ești drept ca lumânările ce le vinzi la biserică, amigo. laughing
Hai, du-te și pregătește cutia milei pentru colectă că trebuie să-și schimbe popa uleiul la "merţan" și nu mai face atâta praf!

| Liviu a răspuns (pentru anonim_4396):

Putin respect prietene, nu o sa calci tu, sau eu, sau vreun user de pe TPU in urmele acelui geniu.
El sa imbolnavit pe la 21de ani.
Uite un citat din wikpedia

Stephen Hawking s-a născut în ziua când se împlineau 300 de ani de la moartea lui Galileo Galilei[1]. Și-a făcut educația la St. Albans School (Hertfordshire) și la University College (Oxford). În 1962 - la vârsta de 20 de ani - obține titlul de Doctor în Fizică la Trinity Hall din Cambridge, unde își începe activitatea didactică și științifică. Care majoritatea dintre noi la 20 de ani nici nu stim ce facem cu viata noastra.el la 20 de ani deja era doctor in fizica, care's sansele sa se mai nasca un om cu intelectul lui?

16 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns: