| CIVIC1 a întrebat:

De ce credeti ca Dumnezeu condamnă comportamentul homosexual si lesbian?

Va rog răspunsuri fara ironie, ipcrizie, ura sau alte violențe?

Răspuns Câştigător
| mODIN a răspuns:

Pentru ca acceptarea lui aduce cu sine ideea ca intemeierea unei familii si cresterea unui copil nu sunt cel mai important lucru intr-o relatie, lucru care duce la destabilizarea societatii. Putem dezbate subiectul corectitudinii politice la nesfarsit, dar adevarul este ca daca mai toate religile lumii au interzis genul acesta de lucruri, putem presupune ca e un motiv extrem de bun pentru asta.

| CIVIC1 explică (pentru mODIN):

Pot fi de acord cu răspunsul dvs.

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns (pentru mODIN):

Nu toate religiile lumii sunt anti, doar cele avraamice. In multe culturi homosexualii au fost mereu acceptati, in altele a existat mereu si al treilea gen.

Toate religiile au interzis drepturile femeilor, asta nu inseamna ca femeile sunt animale.

| mODIN a răspuns (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Aici trebuie sa te contazic. Nu stiu de Taoism sau Budism sa interzica in mod explicit homosexualitatea (desi in tari predominant budiste precum Sri Lanksa si Myanmar poti face inchisoare pentru asta), dar si celelalte religii non-avraamice sunt categoric impotriva: Hinduismul, Zoroastrianismul, Sikhismul, pana si in culturi complet izolate precum cea a aztecilor existau pedepse severe pentru asta.

| CIVIC1 explică (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Daca ne referim la religii crestine ce au la baza invaturii lor invierea lui Isus Cristos cu siguranta aceste religii crestine nu au interzis drepturile femeilor.

71 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

In Vechiul Testament nu scrie nimic despre lesbiene. Retine: ceva este pacat daca VT prevede varsare de sange (sau pedeapsa cu moartea) pentru ispasire.

De exemplu, pentru a manca porc sau fructe de mare este prevazuta pedeapsa cu moartea, de aia e pacat. La fel pentru a munci sambata. Dar nu scrie ca lesbianismul ar fi pacat.

| CIVIC1 explică (pentru doctorandus):

In VT scrie clar despre lesbiene:

Romani 1:26-27:
„Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii;"

; tot astfel și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii și s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor."

| doctorandus a răspuns (pentru CIVIC1):

1. Ala nu e VT, e NT.

2. Initial, in contextul lui istoric, versetul din NT nu a fost inteles drept referindu-se la lesbiene. Doar secole mai tarziu unii au avut ideea ca se refera la lesbiene. https://www.google.nl/......XeEAAAQBAJ

3. Pavel reda ce spune legea iudaica, lege caruia el insusi i se opunea fatis drept apostolul neamurilor (care nu sunt sub Legea lui Moise).

| ania a răspuns:

Pentru ca El a inventat sexul pentru a fi practxat numai in cadrul casatoriei hetero. A pacatui vin di greaca de la haemateo care înseamnă a rata tinta. Cine face sex in afara casatoriei, sau sex cu cineva de acelasi sex, sau cu animale, morti care sunt inteezise specific in Biblie, pacatuieste, adica rateaza scopul pentru eu care sexul a fost inventat. "Fiindca macar ca au cunoscut pe Dumnezeu, nu L-au glorificat ca Dumnezeu ci s-au dedat la ganduri inutile si inima lor fara pricepere s-a intunecat. De aceea Dumnezeu i-a lasat prada imoralității, sa urmeze poftele inimilor lor așa că usi dezonoreaza singuri trupurile. Dumnezeu i-a lasat in voia unor patimi scârboase, caci femeule lor au schimbat întrebuințareaa fireasca a lor in una care este împotriva firii-tot astfel su bărbații au parasit întrebuințarea fireaaca a femeii si s-au aoeun un poftele lor unii penteu alții si au savarsit barbat cu bărbat lucruri scârboase si au primit in ei insisi (bolile sexuale) plata cuvenita penteu rătăcirea lor. -nu numai ca le fac(aceste lucruri) dar si gasesc de buni pe cei ce le fac _Romani 1 Biblia

suntserios
| suntserios a răspuns:

Total eronat.
Oamenii condamna homosexualitatea. Nimeni altcineva.

| CIVIC1 explică (pentru suntserios):

Vi se par normale relatiile homosexuale?

| suntserios a răspuns (pentru CIVIC1):

Da.

| CIVIC1 explică (pentru suntserios):

Mie nu mi se par deloc normale relatiile homosexuale, le consider contra naturii.
Intrebare: dvs. ati fost procreat in urma relatiei dintre doi barbati s-au dintre doua femei?

| suntserios a răspuns (pentru CIVIC1):

Nu prea imi pasa cum ti se par tie relatiile homosexuale.
Si decent din partea ta ar fi sa nu iti pese nici tie de cum le considera ceilalti.

| CIVIC1 explică (pentru suntserios):

Unele cupluri de homosexuali cer sa adopte copii.
Copiii nu sunt obiecte ca sa fie adpotati de catre homosexuali.
Un copil pentru a creste sanatos trebuie sa fie educat de catre un parinte tata-barbat de la care sa invete autoritatea si de catre un parinte mama adica ofemeie de la care sa invete afectiunea.

| suntserios a răspuns (pentru CIVIC1):

Gresesti in minim 4 puncte in acest raspuns.

1. Ca ai tras tu concluzia ca as fi homosexual. Ca in minte ta ingusta crezi ca doar daca esti homosexual poti tolera ca alt om sa aiba alta preferinta decat tine. Penibil. Daca nu gandesc ca tine clar sunt homosexual? Nu.

2. Ca toti homosexualii vor sa adopte copii.

3. Ca nu e deloc ok ca un cuplu de oameni de acelasi sex sa aiba grija si sa ofere o viata decent unui copil, dar e mai ok ca un copil sa fie uitat si parasit pe undeva intr-un orfelinat de catre un barbat si o femeie.

Cat de ingust la minte sa fii sa negi sansa unui copil la o viata normala doar ca sa iti gadili tu orgoliu homofob?

4. De ce presupui ca un barbat nu poate educa cu multa efectiune un copil si o femeie nu poate fi autoritara? Ca ei mintea prea ingusta ca sa intelegi ca un barbat si o femeie sunt oameni egali care pot oferi in aceeasi masura afectiune unui copil.

| suntserios a răspuns (pentru CIVIC1):

Si de ce crezi ca parintii mei sunt atat de imbecili incat, daca as fi avut alta orientare sexuala sa fie suparati? Spre deosebire de mintea ta ingusta parintii mei sunt destul de educati si mi-au oferit orice spirjin am avut nevoie in viata. Sigur mi l-ar fi oferit indiferent de orientarea mea sexuala. Imi pare rau ca tie parintii ti au impus reguli ca sa te iubeasca

| CIVIC1 explică (pentru suntserios):

Eu sunt crestin, iar in manualul crestinilor scrie clar:

Leviticul 18:22:
„Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune."

Romani 1:26-27:
„Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii; tot astfel și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii și s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor."

1 Corinteni 6:9-10:
„Nu știți că cei nedrepți nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu? Nu vă înșelați în privința aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahienii, nici sodomiții, nici hoții, nici cei lacomi, nici bețivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu."

In concluzie nu am de ce sa clasific comportamentele homosexualilor ca fiind bune si nici nu pot fi de acord ca acesti indivizi sa adopte copii.

Dorinta homosexualilor este sa isi raspandeasca cat mai mult comportamentul lor mizerabil pe pamant.

Istoria se repeta: Sodoma si Gomora se recladesc si cu ajutorul celor care incurajeaza aceste comportamente contra naturii.

| goguPatent a răspuns (pentru CIVIC1):

Haha, normal ca esti crestin, altfel nu urai cu atat pasiunea ceva ce e diferit de tine doar pentru ca asa scrie intr-o carte.

Serios acu, cand citesc pe aici pe la aria religie una alta, nu inteleg de ce crestinii, asa cum te declari tu mandru aici, nu pot avea opinii si pareri proprii, toate trebuie sa fie citate dintr-o carte scrisa de altcineva.

| CIVIC1 explică (pentru goguPatent):

Scrie clar in Bible ca, comportamentul homosexual este o uraciune si nu trebuie practicat fiindca este pacat.
Urasc comportamentul pacatos nicidecum omul ce pacatuieste.
E normal ca un crestin sa urasca pacatul. si nu pacatosul.

| goguPatent a răspuns (pentru CIVIC1):

Deci urasti homosexualii pentru ca ti-a zis cineva sa ii urasti...
Foarte nasoala gandire.
Eu nu am vazut rautate mai multa decat in credinciosii habotnici. Nicaieri.

Pun pariu insa ca o freci intr-o fericire la filme porrno cu lesbiene.

| CIVIC1 explică (pentru goguPatent):

Am facut anterior precizarea ca urasc pacatul nicidecum pacatosul.
Urasc comportamentul pacatos si nicidecum omul.
Faptul ca imi place Adevarul mi-a atras eticheta din partea dumitale ca sunt,, habotnic".
Nefacand parte din acelasi grup, neavand aceleasi placeri si preocupari nu vreau sa ma insotesc/dialoghez cu indivizi ca tine.
Daca am nevoie de sex am sotie. Categoric nu sunt deloc adeptul filmelor mizerabile la care dumneata faci referire.
Ai primit block pentru raspunsurile dumitale violente.

| johnnny123 a răspuns:

Te-a informat pe tine personal Dumnezeu că ar condamna homosexualitatea? Nu cumva toți cei pe care i-ai auzit condamnând homosexualitatea sunt oameni?

| CIVIC1 explică (pentru johnnny123):

Dumneavoastra ati aparut pe acest pamant dintr-o relatie sexuala dintre doi barbati s-au dintre doua femei?

| johnnny123 a răspuns (pentru CIVIC1):

Nu.

Acum răspunde-mi și tu te rog cu "da" sau "nu" la cele două întrebări pe care ți le-am pus mai sus.

Repet, cu "da" sau "nu".

| CIVIC1 explică (pentru johnnny123):

Da, pe mine, ca si crestin, m-a informat Dumnezeu prin Cuvantul Bibliei cu privire la comportamentul homosexual si lesbian:

Leviticul 18:22:
„Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune."

1 Corinteni 6:9-10:
„Nu știți că cei nedrepți nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu? Nu vă înșelați în privința aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahienii, nici sodomiții, nici hoții, nici cei lacomi, nici bețivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu."

| johnnny123 a răspuns (pentru CIVIC1):

Întrebarea era dacă Dumnezeu te-a informat personal, nu dacă "te-a informat" prin intermediul unei cărți care nu este altceva decât o creație umană colectivă scrisă cu mii de ani în urmă de niște oameni care credeau că stelele sunt găuri în cer prin care se vede raiul (și despre care nu există absolut nicio dovadă că ar fi cu adevărat o "transcriere" a cuvintelor lui Dumnezeu).

Deci, ca să recapitulăm, răspunsul corect ar fi fost:
"1) Nu, Dumnezeu nu mi-a comunicat personal poziția lui referitoare la homosexualitate
2) Da, toți cei care condamnă homosexualitatea sunt doar oameni care-și transmit prejudecățile de la unii la alții."

| suntserios a răspuns (pentru CIVIC1):

Eu:

"Oamenii condamna homosexualitatea. "

Tu:
" pe mine, ca si crestin, m-a informat Dumnezeu prin Cuvantul Bibliei"

Deci pana la urma esti de accord cu mine. Omenii condamna homosexualitatea, ca supriza, oamenii au scris cartea aia de o iei tu de buna...

Sah Mat.

| StoicAnalysis a răspuns:

Din ce am interpretat eu in perioada cand am citit biblia, am tras concluzia ca Dumnezeu a pus in general pret pe raspandirea oamenilor si perpetuarea speciei, si pentru ca el a stabilit ca lucrurile astea sunt "scarboase" si "uraciune", ceea ce cred si eu, chiar daca nu sunt un fanatic religios de fel.
Conform pasajelor de mai jos, pacatele mentionate, sunt condamnate tocmai pesntru ca distrug calitatea firii umane, fapt care mi se pare si normal daca stai sa te gandesti.

"Geneza 1:28: „Dumnezeu i-a binecuvântat şi le-a zis: 'Fiţi roditori, înmulţiţi-vă, umpleţi pământul şi supuneţi-l; stăpâniţi peste peştii mării, peste păsările cerului şi peste orice vieţuitoare care se mişcă pe pământ!'"

Leviticul 18:22:
„Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune."

Leviticul 20:13:
„Dacă un bărbat se culcă cu un alt bărbat cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au săvârșit o urâciune; să fie pedepsiți cu moartea, sângele lor să cadă asupra lor."

Romani 1:26-27:
„Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii; tot astfel și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii și s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor."

1 Corinteni 6:9-10:
„Nu știți că cei nedrepți nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu? Nu vă înșelați în privința aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahienii, nici sodomiții, nici hoții, nici cei lacomi, nici bețivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu."

1 Timotei 1:9-10:
„Căci știm că legea nu este făcută pentru cel neprihănit, ci pentru cei fărădelege și nesupuși, pentru cei nelegiuiți și păcătoși, pentru cei fără evlavie și lumești, pentru ucigașii de tată și ucigașii de mamă, pentru ucigașii de oameni, pentru curvari, pentru sodomiți, pentru vânzători de oameni, pentru cei mincinoși, pentru cei care jură strâmb și pentru orice este împotriva învățăturii sănătoase."

Doar pentru a nu fi inteles gresit, da, a fost o perioada buna din viata mea cam pana la varsta de 18-19 ani in care am avut religia adanc sadita in invataturile mele. Dar de cand am inceput sa gandesc cu propriul meu creier si sa nu mai fiu influentat de familia care m-a indoctrinat cu aceasta religie, am tras concluzia ca cel mai probabil, religia si biblia au fost inventate in antichitate, ca un set de reguli pentru omenire in general.

Atunci nu existau notiunile de medicina, disciplina, igiena, nutritie, inovatie, etc. Si oamenii traiau foarte lejer si dupa cum le taia capul. Foarte tarziu, au fost oameni care au observat ca unele practici ce erau executate, erau nocive pentru omenire si ca corupeau conceptul de prosperitate.

Acei oameni probabil ca au fost fundatia tuturor religiilor din ziua de astazi. Au observat ca crima e ceva nociv ce usor putea fi raspandita spre ideea de genocid, au mai observat ca betia si alte consumuri de substante, altereaza mintea si da nastere la practici nocive, au observat ca anumite concepte precum minciuna, viclenia, ura, lacomia si talharia da nastere la crima, care mai incolo da nastere la criminalitate ridicata si genocid. Au mai observat ca unele practici ca: homosexualitatea, mancarea stricata, canibalismul, igiena precara si ranirea oamenilor in general, da nastere la boli, care la randul lor da nastere la mortalitate, ceea ce pune in pericol umanitatea. Toate aceste observatii au fost cel mai probabil notate, puse cap la cap, si transpuse intr-o poveste, cea a religiei si a conceptului de Dumnezeu, tocmai pentru a preveni acest haos. Religia in sine a fost un set de reguli si valori menite sa disciplineze omul in perioada in care haosul era la cote extreme.

In ziua de azi aceste reguli si valori inca prospera pentru ca in continuare prezerva calitatea vietii. Ce e trist, e ca noi oamenii, am reusit din pacate sa corupem pana si aceasta disciplina care initial a fost creata pentru a ne civiliza. Au fost oameni care cel mai probabil de a lungul timpului, au mai adaugat in aceasta biblie si ideologii care dicrimineaza si care creeaza ura intre oameni. Impreuna cu fanaticii religiosi care fac exces de zel si cu oamenii care profita de aceasta disciplina pentru a stoarce alti oameni de bani, religia a devenit ceva foarte subred in ziua de azi. Cel mai probabil, pe viitor se va crea o alta religie sau ordine mondiala care va fi adaptata la zilele noastre, din moment ce aceasta tipologie de religie, nu mai functioneaza.

Stiu ca m-am abatut un pic mai mult de la subiect, dar am vrut sa detaliez si aceste aspecte pentru a nu lasa loc de interpretari si de alti oameni care vor zice: " Pai bun, dom'le, dar in continuare nu vad de ce este considerata homosexualitatea un pacat sau un rau"
Este o practica nociva tocmai pentru ca creste riscul de boli venerice fara a avea un scop. Scopul fiind de a crea viata, ceea ce nu poate fi realizabil daca s. exul nu este facut de parteneri de s.ex opus. Si sa fim seriosi, oricat de mult te-ai spala la cuc sau la fund, tot o sa cresti riscul de a lua boli daca faci practici neortodoxe cu aceste organe.

| CIVIC1 explică (pentru StoicAnalysis):

Scrieti:
,, Cel mai probabil, pe viitor se va crea o alta religie sau ordine mondiala care va fi adaptata la zilele noastre, din moment ce aceasta tipologie de religie, nu mai functioneaza."
Ma indoiesc ca ceva mai bun decat crestinismul, bazat pe Invierea lui Isus Cristos,,, religie,, care face apel la iubirea si toleranta dintre oameni - intre oameni nu intre oameni si indivizi deviati sexual - va putea fi depasit ca si intensitate a trairilor psiho-emotionale curate de catre o alta religie inventata de catre oameni.

| StoicAnalysis a răspuns (pentru CIVIC1):

Istoria tinde sa se repete intr-o oarecare masura si mereu vor fi oameni observatori si gata de actiune cu privire la faptele societatii. Si cum deviza umana este evolutia si prosperitatea, mereu vor aparea noi seturi de reguli si valori care se vor adapta la noile vremuri. Poate pare greu de digerat, dar daca dai un pic cateva zeci bune de ani in spate, si compari vremurile de atunci cu vremurile de acum, ai sa vezi ca gandirea noastra fata de cei de atunci este complet schimbata. Deci nu se stie exact ce ne rezerva viitorul, dar cu siguranta se stie ca noi suntem in continua schimbare.

| CIVIC1 explică (pentru StoicAnalysis):

L a ce fel de schimbare va referiti cand afirmati:
,,...dar cu siguranta se stie ca boi suntem in continua schimbare"?
Puteti fi mai explicit fata de cuvantul,, schimbare" din mesajul dvs?

| eliancodrut a răspuns (pentru StoicAnalysis):

Tot ceea ce ai scris este scris de oameni. I-ai auzit vreodata vocea lui dumnezeu?
Sa stii ca nu ti-am citit toate bazaconiile scrise, deoarece acest site este unul de discutii, nu de prelegeri de propaganda. Si cred ca multi fac acelasi lucru ca mine.
Daca ai gandi, nu ai emite bazaconi.
Daca dumnezeu - sa o zicem asa - ar fi dorit ca sexul sa fie doar pentru procreere, l-ar fi creat pe om precum animalele: femelele cu ciclu de imperechiere doar pentru asta. Cap ai, minte ce-ti mai trebuie.

| StoicAnalysis a răspuns (pentru eliancodrut):

Normal ca nu ai citit ceea ce am avut de spus pentru ca mandria si egoul tau sunt prea mari dince vad pentru a fi capabil sa vezi si opinia altei persoane.

Propaganda e atunci cand eu spun ca asta este adevarul absolut si ca tu nu ai dreptate. Ce am spus eu, a fost la modul: "Eu cred ca...", deci nu am adus nici o propaganda.

Daca esti destul de inteligent, de ce nu imi arati de ce eu am scris bazaconii si de ce am gresit eu? Este foarte usor sa spui de altul ca emite bazaconii cand tu nu ai in cap nimic de spus.

Revenind la ideea de dumnezeu, de unde stii tu ca exista in primul rand dumnezeu? L-ai vazut?, l-ai visat?, l-ai mirosit?, L-ai atins?, Ti-a vorbit el si nu stim noi restul planetei?

Eu te inteleg ca esti credincios si crezi in acest dumnezeu, dar nu crezi ca esti ipocrit sa-mi spui tu mie ca fac propaganda, cand tu imi pui pumnul in gura si imi zici ca tu l-ai auzit pe dumnezeu? Hai fi serios si daca tot ai de gand sa porti o conversatie civilizata cu cineva, lasa egoul, mandria si ipocrizia la o parte.

| Cipi1212 a răspuns:

De aceea a făcut Dumnezeu pe Adam și Eva ca omul să nu iubească o persoană de același sex. Dacă Dumnezeu iubea homosexualii, îi făcea lui Adam un alt bărbat sau Eva ar fi fost făcută din coasta altei femei.

| CIVIC1 explică (pentru Cipi1212):

Pot fi de acord cu dvs.

| DeMicUnC?l?tor a răspuns:

Atăt timp căt este legal. Mai contează cine condamnă?

| CIVIC1 explică (pentru DeMicUnC?l?tor):

Acest raspuns ar putea explica ura manifestatata de catre asemenea practicanti homosexuali fata de Dumnezeu si religia crestina.

| eliancodrut a răspuns:

Cine l-a auzit pe dumnezeu ca a facut asa ceva? Stii ce i-a spus papa unui homosexual? Ca dumnezeu il iubeste asa cum este.

| T0Teu a răspuns (pentru eliancodrut):

Si ce treaba are papa cu Dumnezeu? Papa e Dumnezeu cumva? Da, Dumnezeu iubeste toti oamenii si vrea sa ii mantuiasca pe toti, dar sa nu crezi ca trece cu vederea păcatul. Pacatul ne impiedica sa ajungem in rai.

| CIVIC1 explică (pentru eliancodrut):

Sigur ca Dumnezeu il iubeste si pe homosexual dar nicidecum il considera pe acesta om bun sau fara vina.
Comportamentele homosexuale si cele lesbiene au un antecedent in realatia cu Dumnezeu si anume distrugerea Sodomei si a Gomorei.

| eliancodrut a răspuns (pentru CIVIC1):

Si asta e o minciuna biblica. S-a demonstrat stiintific ca nu este asa. Dar daca nu- cultura, nu poti sa cunosti.

| eliancodrut a răspuns:

Daca dumnezeu este atotputernic, de ce ii lasa pee oameni sa fie homosexuali. Spun asta, deoarece homosexualitatea nu este ceva de vointa: ea este un dat. Iar daca dumnezeu diriguie toate in lume de ce le da homosexualitate?
Lipsa de cultura si bigotismul religios nu le da voie multora sa inteleaga fenomenul.

| StoicAnalysis a răspuns (pentru eliancodrut):

Ideea din spate este ca Dumnezeu nu pedepseste pe loc la fiecare pacat savarsit. Daca ar fi asa, ai vedea pe strazi zilnic oameni transformati in sare si electrocutati pe loc laughing. Ideea e ca tu sa fi constient de aceste "pacate" pentru a te feri de ele. Argumentul suprem find acela ca tu ai liber arbitru in a face orice, doar ca la final ai sa platesti.

| CIVIC1 explică (pentru eliancodrut):

Nu cred ca Dumnezu da omului tendintele si comportamentele homosexuale.
Cauza tine de poftele si alegerile murdare ale parintilor, bunicilor, strabunicilor, alegeri rele ce au consecinte in viitorii copii.
Totusi chiar daca fiecarui om i se respecta de catre Creator libertatea de alegere, nu inseamna ca omul care face alegeri rele si se comporta rau, nu este vinovat si nu va raspunde in fata Creatorului Drept, el ce nu considera bun pe omul rau si nici rau pe omul bun.

„Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii; tot astfel și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii și s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor."

| eliancodrut a răspuns (pentru StoicAnalysis):

Tu cand faci asemenea afirmatii gandesti?
Daca dumnezeu este atotputernic si ne dirijeaza inclusiv gandirea, de ce lasa pe oameni sa pacatuiasca? Pentru ca sa aiba pe cine pedepsi? Asta e milostivenie? Acest lucru poate sa-l sustina doar unul care nu are culura, iar logica sta departe de el.

| StoicAnalysis a răspuns (pentru eliancodrut):

Dumnezeu nu dirijeaza gandirea nimanui. Tocmai asta inseamna liberul arbitru. Nu s-ar mai numi liber arbitru daca am fi dirijati. Nu ma lua cu fanatismul asta religios ca nu cred in dumnezeul care ni se arata in biblie. Eu doar am spus ideologia din spatele acesteia. Traind printre crestini mai bine de 20 de ani, si citind in tinerete din biblie, iti raman ideile principale in cap.

| StoicAnalysis a răspuns (pentru CIVIC1):

Oricum foarte multe prelegeri si pilde din biblie se bat cap in cap pentru ca nu au sens, deci nu are rost sa mai stam sa despicam firul in patru despre povestile scrise din antichitate pana in prezent. Cand eram tanar si eram invatat tainele ortodoxiei, puneam botul la fiecare pasaj de acolo si credeam cu vehementa. Dar cu timpul cand am mai citit carti si am mai pus niste cultura la bostan, am observat ca biblia are destul de multe erori si unele pasaje de acolo se bat cap in cap cu alte pasaje.

Insa ideologia de baza ramane oarecum una simpla. Aceea ca avem libera alegere in a gandi si actiona, suntem obligati sa credem si sa propovaduim mai departe religia, suntem datori sa fim buni unii cu ceilalti, si ca la final orice pacat se plateste intr-o forma sau alta.

| T0Teu a răspuns:

Deoarece e o scarba inaintea Lui. El a randuit barbatul si femeia sa fie impreuna, nu doi barbati sau doua femei. Aceste lucruri sunt de la diavol si total impotriva poruncii lui Dumnezeu

| CIVIC1 explică (pentru T0Teu):

Pot fi de acord cu raspunsul dvs.

| CIVIC1 explică:

"Geneza 1:28: „Dumnezeu i-a binecuvântat şi le-a zis: 'Fiţi roditori, înmulţiţi-vă, umpleţi pământul şi supuneţi-l; stăpâniţi peste peştii mării, peste păsările cerului şi peste orice vieţuitoare care se mişcă pe pământ!'"

Leviticul 18:22:
„Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urâciune."

Romani 1:26-27:
„Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lăsat în voia unor patimi scârboase; căci femeile lor au schimbat întrebuințarea firească a lor în una care este împotriva firii; tot astfel și bărbații au părăsit întrebuințarea firească a femeii și s-au aprins în poftele lor unii pentru alții, au săvârșit parte bărbătească cu parte bărbătească lucruri scârboase și au primit în ei înșiși plata cuvenită pentru rătăcirea lor."

1 Corinteni 6:9-10:
„Nu știți că cei nedrepți nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu? Nu vă înșelați în privința aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahienii, nici sodomiții, nici hoții, nici cei lacomi, nici bețivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreții nu vor moșteni Împărăția lui Dumnezeu."

1 Timotei 1:9-10:
„Căci știm că legea nu este făcută pentru cel neprihănit, ci pentru cei fărădelege și nesupuși, pentru cei nelegiuiți și păcătoși, pentru cei fără evlavie și lumești, pentru ucigașii de tată și ucigașii de mamă, pentru ucigașii de oameni, pentru curvari, pentru sodomiți, pentru vânzători de oameni, pentru cei mincinoși, pentru cei care jură strâmb și pentru orice este împotriva învățăturii sănătoase."

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns (pentru CIVIC1):

Leviticul e din Vechiul Testament. Nu va bateti voi mereu cu pumnul in piept ca se respecta doar Noul Testament? laughing Sustineti incestul sau luati din fiecare ce va convine voua? Cam ipocriti.

Vechiul Testament a fost dat ca porunca poporului Israel, nu crestinilor. Ala care imi zici tu mie mai jos ca s-a lepadat de el Dzeu laughing. Noi traim acum sub patronajul lui Isus, adica:
"Să iubeşti pe Domnul, Dumnezeul tău, cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, şi cu tot cugetul tău. Aceasta este cea dintâi, şi cea mai mare poruncă. Iar a doua, asemenea ei, este: „Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi."

| CIVIC1 explică (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Faptul ca unii troli se afirma,, drept,, crestini fiind lupi in blana de oaie da apa la moara celor ce vor specula comportamentele lor generalizandu-le asupra celolalti.
De aceea e mai bine ca in sectiunea Religie sa posteze crestinii iar in sectiunea atei/agnostici ceiialti.
Nu au ateii/agnosticii sectiune? sa ceara de la administratorii TPU o astfel de sectiune si apoi sa nu se mai bage ca mustele in laptele fermierlui, apur and munca oamenilor.

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns (pentru CIVIC1):

Tu esti unul din lupi laughing Pentru ca nu intelegi Biblia dupa care "traiesti". Si eu m-as oftica sa stie ateul Biblia mai bine decat mine si sa ma bata la fund cu propria mea filosofie, deci te inteleg. Dar exact de asta sunt atei, ca stiu mai multe decat tine.

Categoria se numeste Religie, nu Credinta/Pocainta. La categoria asta se poate discuta orice despre religie, de la istoria si filosofia ei, pana la celelalte 7000 de religii. Daca tu vrei sa auzi doar minciuni si pasaje scoase din context si interpretate in functie de interese meschine, fa-ti clica ta de crestini pe Telegram, pe TPU inca e democratie.

| Pocait01 a răspuns:

Pentru că așa a întemeiat Dumnezeu familia, între un bărbat și o femeie.
Dacă gura este pentru a mânca în timpul mesei, nu-ți bagi mâncarea în urechi în timpul unui interviu pentru a te hrăni. Așa este și cu sexualitatea. Dacă este creată pentru a fi folosită între un bărbat și o femeie căsătoriți, atunci nu se face între doi bărbați sau între două femei și nu în afara căsătoriei. De aceea acest lucru este văzut de către Biblie ca scârbos și răzvrătire împotriva propriei firi. Lev. 18:22, Rom. 1:26, 27

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns (pentru Pocait01):

Dumnezeu a lasat-o pe Eva sa faca copii cu fiii ei.

| T0Teu a răspuns (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

La început nu erau oameni... ce treaba are asta cu homosexualitatea? Fiii ei tot barbati erau

| Pocait01 a răspuns (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Nu are nici o legătură cu subiectul, dar de dragul discuției random... unde scrie în Biblie asta? Eu din câte am citit scrie destul de clar că Eva s-a împreunat cu Adam, nu cu altcineva.

| CIVIC1 explică (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Eva a facut copii cu Adam, sotul ei.
Cred ca scoti din inima ta astfel de idei pentru a ponegri.

| CIVIC1 explică (pentru Pocait01):

Asa si scrie in Biblie.

| CIVIC1 explică (pentru T0Teu):

Mesajul dvs. nu spune nimic si e incomplet.

| CIVIC1 explică (pentru Pocait01):

Sunt de acord cu răspunsul dvs.

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns:

Nu condamna. Sodoma si Gomora e despre pedofilie. A fost modificat prin 1980 sa faca propganda anti-gay. Culmea, cu zece ani inainte de asta Israelul a legalizat parteneriatele civile, ei fiind poporul lui Dumnezeu in Biblie. Fiecare popor a adaptat Biblia cum i-a convenit in interesele lui politice, dar nu poate nimeni nega ca Isus a iubit pe toata lumea si a luat toti oamenii marginalizati sub aripa sa.

| CIVIC1 explică (pentru CracanelTrasPrintrunInel):

Israelul a fost initial poporul ales al lui Dumnezeu dar ulterior s-a dovedit a fi un popor incapatanat si ipocrit fata de Cuvantul lui Dumnezeu. Ca urmare Dumnezeu s-a lepadat de acest popor dupa ce evreii l-au rastignit pe Isus Cristos. Alfel spus, poporul evreu s-a dovedit in foarte mare parte irecuperabil din inclinatia lui spre rau.
Acum, in prezent poporul ales al lui Dumnezeu, este alcatuit din toti crestinii adevarati de pe mapamond.

| CracanelTrasPrintrunInel a răspuns (pentru CIVIC1):

Asta e doar parerea unui crestin si sincer, e ironic cat de real e comentariul tau, asta e exact ce intoarce oamenii de la credinta, ura getuita a crestinului de rand.

| Torrpi a răspuns:

Pentru ca el a facut barbat si femeie. Daca voia ce se intampla, facea un singur tip de oameni.

| CIVIC1 explică (pentru Torrpi):

Intr-adevar.

| suntserios a răspuns (pentru Torrpi):

Daca nu vroia sa ne placa sexul nu mai inventa orgasmul

| Torrpi a răspuns (pentru suntserios):

Am spus eu asta? Vorbeste cu nevasta sau amnta ta de ce te refuza. Poate nu stii sa faci sex.

| iHATEIDIOTS a răspuns:

Pentru ca distrug lumea. Unde merg ei acolo urmează si distrugerea spurcaciunea.

| mcmxl a răspuns:

Dumnezeu a dat libertate si iarta pe oricine se caieste la sfarsitul vietii.

| CIVIC1 explică (pentru mcmxl):

Pot fi de acord cu răspunsul dvs. precum ca Dumnezeu iartă pe oricine se caieste până la sfârșitul vieții sale.