Asa cum a scris si Tamplaru Anişoara scopul primei veniri nu a fost judecarea lumii ci acordarea posibilităţii de a fi salvat.
Fiindca atât dr mult a iubit Dumnexeu lumea că a dat pe singurul Lui Fiu ca ORICINE CRRDE IN EL să nu piară ci są aibă viaţă veşnicã. Dumnezeu in adevăr n-a trimis pe Fiul său în lume ca să judece lumea ci ca lumea să fie mântuită prin El.-Ioan 3- 16, 17)
Ioan 5.22 spune
Tatăl nici nu judecă pe nimeni ci toată judecata a dat- Fiului, pentru ca toți să cinstească pe Fiul cum cinstesc pe Tatăl..cine ascultă cuvintele Mele şi crede în Cel ce M-a trimis, are viață veşnică si nu vine la judecată ci a trcut din moarte la viață. Ioan5.22-24
In Apocalipsa 20 se spune ca toti morții mari si mici se vor infãțişa inaintea scaunului de domnie mare alb.-Niste cărți au fost deschise.Si a fost deschisă o altã csrte csre este CSRTEA VIEȚII..Si mortii au fodt judecati dupà fsptele lor, după faptele scrise in cărțile acelea. Orcinr n- fost găsit scris ìn CARTEA VIETII a fost aruncat in iazul de foc(Apocalipsa20.12,15)
Deci cel mai important dsca e inscris cineva sau nu inCARTEA VIETII, unde sjungi sa fii scris dupa cum spune Mantuitorul Hristos in Ioan5 24 prin credinta in El. Textul din Corinteni e adresat credinciosilor din Corint, se regerà ls judecata in vederea RASPLÄTIRII, nu pentru a stabili cine merge in rai si cine in iad, iazul cu foc, acolo criteriul e CARTEA VIETII.
Dvs. ce religie aveti?
Penticostala
Bine,trebuiea sa zic ca Tatal este judecatorul si Fiul este avocatul nostru.
Pai Isus a spus ca nici Tatal nu judeca pe nimeni. Nu prea cunosteti Biblia nici tu nici asta cu nume de cod.
Ai simțit tu așa să spui de Isus și de Tatăl, bine că știi tu Biblia.
Să fii necunoscător sau prost e una, dar să fii patetic... Nu ți-e rușine?
"Tatăl nici nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului" Ioan 5, 22. "Voi* judecaţi după înfăţişare; Eu** nu judec pe nimeni.".
"Eu nu judec pe nimeni" Ioan 8/15. Aici Isus se refera la faptul ca nu judeca pe nimeni *acum" la prima venire. Dovada nu a judecat-o pe femeia prinsa in preacurvie. Iar in Ioan 5/22 se refera la judecata de la a doua venire.
Salut,
Răspunsul este mult mai complex.
Foaarte pe scurt - Sunt două judecăți: Cea a Domnului Isus și Judecata cea mare a lui Dumnezeu. Prima este pentru pocăiți(1 Cor. 3:9-15) iar a doua este cea pe care o cunosc cu toții, Judecata păcătoșilor.
Unde ai dat tu se referă la amândouă. Toți oamenii și buni și răi se vor prezenta în fața Lui Dumnezeu, a Domnului Isus pentru a primi ce merită.