Când sunteți într-un moment de liniște sa comunicați deschis despre cum sa vorbiți frumos unul cu altul. Oricum Biblia spune că un răspuns blând îndepărtează furia.
17 ani.Eu nu prea vin acasa, stau la oras singur.Nu prea vin la tara mai mult din cauza asta.Eu nu fumez, nu beau si fac 3 sporturi. Inot, kick boxing si arbitraj fotbal...Mi-e frica deoarece eu ma duc unde ma duc si mi se poatd intampla orice...
De muncit nu lucri?
Se pare ca iti plangi de mila sau de frica. Daca ai avea si un loc de munca l-ai putea considera ca pe un sport retribuit. Ai putea sa iti platesti singur credinta ajutandu-ti mama dar mai ales pe tine. Nu e un repros e doar o opinie.
Sunt elev...Cls. X
Sunt elev in clasa. X.
Multa bafta la scoala, la anul la munca
Roaga-te cat mai mult pentru luminarea mintii tale si a mamei tale. Sa stii ca rareori crestinii au o cruce usoara de dus. Adu-ti aminte de cele 2 mari porunci si ca prima este cea care spune sa il iubim pe Dumnezeu mai mult decat orice. Incepe sa citesti biblia, recomandat de inceput cu Noul Testament. Si staruiete sa nu mai blestemi. Doamne ajuta!
Adevarat a Inviat!
Tu nu mai poti suporta, dar Hristos te poate ajuta sa suporti... depinde cat de mult Ii ceri ajutorul.
Daca n-ai mai bestema-o, daca n-ai mai supara-o, daca ai ajuta-o mai mult, s-ar schimba si ea... pentru a face asta trebuie sa te smeresti pe tine insuti si sa nu mai raspunzi maica-tii.
Zambeste-i, fa-i pe plac mai des...
Nici ea nu e bucuroasa de iesirile pe care le are. Fii tu mai inteligent si du greutatea amandurora. Doar esti barbat...
Rabdarea si bunatatea nu le poti invata decat in Biserica. Trebuie sa te bati pe tine insuti. Altfel nu se poate.
Rugaciunile nu te vor ajuta la nimic,poate poti vorbi cu tatal tau daca el este diferit,apropo,Isus nu a inviat niciodata, este un basm, stiu, stiu, dovedeste-mi ca nu a inviat )).