Pur si simplu ar trebui sa aiba o tinuta modesta si sa-si acopere capul cu ce vor ele, nu neaparat batic.
Decât dacă vor.
Dacă nu, atunci sa nu poarte. Sa nu facă ceva fortate ca acolo se naște frustrare, și unde e frustrare nu e bine. Omul dacă e forțat sa facă ceva nu se mai duce cu toată inima în acel loc.
Ar trebui sa poarte mereu batic ptc asa scrie în 1 Corinteni 11. Acolo scrie sa aibă capul acoperit când se roagă, dar eu întreb: oare numai în adunare se roagă o femeie? Nu se roagă și pe strada, și acasă, și la servici/ școală când poate? Și dacă ar avea un accident și ar fi atât de grav ca nu s ar mai putea mișca, fără batic cum s-ar putea ruga ca Dumnezeu sa o ajute? Înțelegi? Deci ar trebui mereu sa poarte. În plus, multe nu poarta ptc le e rușine. Si cum vine asta? Le e rușine cu Dumnezeu, cu Salvatorul lor? Aici intervine deja alt păcat, ca scrie în Biblie ca de cine se va rușina de El, și El Se va rușina la rândul Lui.
Și de purtatul fustei, asta trebuie mereu (exceptând la școală la ora de sport sau când sunt situații de genul). Și asta e biblic. Scrie în Deuteronom 22:5 scrie ca femeie sa nu se îmbrace cu haine bărbătești ptc e o uraciune înaintea lui Dumnezeu. Și nu cred ca pe Dumnezeu L ar deranja ca o femeie să poarte un tricou bărbătesc (ca e mai larg, nu știu) sau o bluza bărbătească, ptc nu ar avea de ce sa fie păcat. Acolo se refera la pantaloni, ptc aia au fost făcuți pentru bărbați și acum 100 de ani cred, chiar și mai putin, dacă o femeie purta pantaloni se făcea mișto de ea. Deci da, femeia trebuie sa poarte mereu batic și fusta, nu numai în adunare (asta dacă vrea sa Ii fie plăcută Domnului) și ți am dat și argumente biblice.
În 1 Corinteni capitolul 11 versetele 5 prezintă că femeia trebuie să poarte capul acoperit ca un simbol al faptului că se află sub protecția și responsabilitatea bărbatului ei și că dacă nu o face își necinstește "capul" (limbaj metaforic pentru bărbat). În această epistolă, Pavel se cam ia de femei pentru că biserica din Corint devenise mult prea egalitariană. Pavel a zis anterior că "nu mai este nici parte bărbătească, nici parte femeiască, fiindcă toţi sunteţi una în Hristos Isus." (Galateni 3:28), vorbind despre modul de mântuire, însă ei au interpretat asta greșit ca însemnând că ar trebui să renunțe complet la orice îi diferențiază. Pavel intervine să le explice că există un rol specific pentru bărbat și unul pentru femeie și că ei nu sunt la fel.
Acum, în ziua de astăzi părerile sunt împărțite. Unii spun că Pavel vorbea doar în dreptul culturii de atunci și acolo, sau că era vorba doar de un lucru care să îi diferențieze (dat fiind ca la greci îmbrăcămintea femeii cu cea a bărbatului nu prea era diferită și deci ar fi fost ceva care să îi amintească că sunt diferiți). Alții se opun, spunând că dacă găsim motive să desconsiderăm lucruri minore care sunt scrie în Biblie, putem la fel de bine să găsim motive și pentru cele majore.
Când vine vorba de îmbrăcăminte (fustă etc.) ține de conștiința fiecărei fete să se îmbrace cuviincios. Biserica ar trebui să fie un loc în care credincioșii să aibă părtășie unii cu alții și să îl laude pe Dumnezeu împreună, nu un loc de etalare a frumuseții fizice. Prin îmbrăcămintea femeii, un baiat poate fi ispitit, și tocmai în biserică, locul unde ar trebui să își "încarce bateriile" după ce a trecut prin ispite și greutăți pe parcursul săptămânii. De aici regulile vestimentare în unele adunări. Plus că este în sine un păcat să îl faci pe aproapele tău să păcătuiască (Matei 18:7) și dacă ai dragoste față de el, vei încerca să nu îi fi o pricină de poticnire. Texte care vorbesc de același principiu, dar despre mâncare, nu îmbrăcăminte, sunt Romani 14:15 și 1 Corinteni 8:13.