anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Rog satanistii spirituali (traditionali) sa imi spuna cate ceva din experientele lor.

Răspuns Câştigător
| Scarbo a răspuns:

Am fost sclavul unei religii odate, iar in satanism cica ar fi trebuit sa fii un om liber, iar in momentul unei invocari trebuia sa ii arati respect demonului, pentru ce?

21 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Cum ar fi ce experiente?

| SteinZer0 a răspuns (pentru RAY):

De exemplu o evocare(sau invocare nu imi sunt clari termenii). Vreau sa stiu daca e pe bune.

| RAY a răspuns (pentru SteinZer0):

E autosugestie man, multi iau droguri care provoaca halucinati, sunt plante, medicamente date la liber care provoaca halucinati, plante salbatice pe camp, tu esti satanist?

Nu sunt din moment ce am intrebat daca e pe bune.

| RAY a răspuns (pentru SteinZer0):

Cum sa fie pe bune asa ceva tu crezi ca demoni aia care sunt in basme exista?

Nu e vorba de credinta. Vreau sa vad.

| OnuOnulică a răspuns:

Majoritatea nu crede in dumnezeu.

| SteinZer0 a răspuns (pentru OnuOnulică):

Nu cred ca ti-am inteles raspunsul.

| besleaganicolaecosmin a răspuns:

Bolile cele mai uzuale pentru satanisti ar fi : nebunia; auzirea de voci care-i indeamna sa ucida; indracirea - oamenii nu mai stiu de ei, merg goi pe strada -; indobitocirea - dorm numai in sant fara motiv, zic ca-i cel mai moale pat; pot mai fi si altele, dar experimenteaza oricum satanismul nu-i religie, iadul e deschis din clipa practicarii

| SteinZer0 a răspuns (pentru besleaganicolaecosmin):

Vorbim despre acelasi fel de satanism aici?

| Scarbo a răspuns (pentru besleaganicolaecosmin):

Ai auzit de pilda fiului risipitor? Stii despre ce e vorba in ea? Stii care e morala, crestine?

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru SteinZer0):

Afirmativ

| besleaganicolaecosmin a răspuns (pentru Scarbo):

Sigur

| Scarbo a răspuns (pentru besleaganicolaecosmin):

Atunci de ce ai spus ceea ce ai scris mai sus?, daca stii la ce se refera aceasta pilda.